Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Tjaeh, ikke alle babyer på 2 mdr gider restaurantbesøg.

 

Og så er jeg også af den overbevisning at små børn bør se faste voksne, og ikke en masse tilfældige.

 

 

Men som enlig mor er jeg også ret bevidst om mine principper, og min søn skal ikke møde en masse kærester, men et par venner, og måske enkelte kærester. Og så ville det ikke ændre noget for mig, om det var en drenge- eller pigekæreste.

Jeg synes bare man skal være kritisk i forhold til hvad man udsætter sit barn for.

Har man selv følelserne på spil, så har barnet det også. Og et barn vil til hver en tid lægge mere i mors eller fars kæreste, end i mors eller fars ven.

 

Og jeg synes stadig det virker ret vildt at være alene til to børn, det ene meget lille, og så bruge en masse tid og energi på dating..

 

Ja, jeg undrer mig bare over det.

 

 

-------

 

Sidder og nutv'er det hele og ØV, hvor har jeg bare ondt af Nadjas Sebastian!

 

Jeg vil godt nok gøre alt i min magt, hvilket ikke er særlig meget, for at Vito aldrig skal være i samme situation :(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Må sige jeg er enig med Hestkjær, jeg synes hun virker som om hun har tænkt det hele igennem, med at sønnen er alt for lille til at skulle passes endnu, så indtil videre er det via chat på nettet. Jeg sammenligner det lidt med en af mine veninder, der tog på en date (altså med hendes mand, de har været gift i laaang tid) da søn nr. 2 også var nogle måneder. Han var puttet og naboerne så efter ham og søn nr. 1, men de var jo lagt i seng og sov, og andre jeg kender, som var smuttet til vuffertræning et par timer om aftenen, efter baby var puttet, men alt med måde selvfølgelig. Hundetræning, biftur med manden eller ordne damer, same same :mrgreen:

 

Jeg synes bare hun virker, som om hun har dejligt med overskud og som samtidig sørger for, at det hun gerne vil ikke går ud over børnene. Tror bare det er fordi programmet synes det er fedt at fokusere på LIne og at hun er biseksuel og ikke er afvisende for at finde nogle damer, det er vist nævnt maaaaange gange indtil videre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Nogle gange kan man virkelig undre sig over at Malou stella får lov at beholde sin søn ?? Når man tænker på at feks Hannah får tvangsfjernet sin datter, så ( ud fra det vi ser på tv ) virker til helt absurd og urimeligt.

 

Jeg ville vove den påstand at Tino enten er eller bliver skadet følelsmæssigt, og det er et under at ingen gør noget. Hans behov kommer altid til sidst og glemmer ikke det afsnit hvor hans fugl var død.

 

 

 

Så lige en genudsendelse hvor hun sidder i en bil og skaber sig helt vildt og kaster et par solbriller ud af vinduet på motorvejen !! jamen hvad er det for noget, og hendes mor og hende sidder og skændes helt vildt og som altid lader de som om Tino slet ikke er til stede.

 

Stakkels barn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange kan man virkelig undre sig over at Malou stella får lov at beholde sin søn ?? Når man tænker på at feks Hannah får tvangsfjernet sin datter, så ( ud fra det vi ser på tv ) virker til helt absurd og urimeligt.

 

Jeg ville vove den påstand at Tino enten er eller bliver skadet følelsmæssigt, og det er et under at ingen gør noget. Hans behov kommer altid til sidst og glemmer ikke det afsnit hvor hans fugl var død.

 

 

 

Så lige en genudsendelse hvor hun sidder i en bil og skaber sig helt vildt og kaster et par solbriller ud af vinduet på motorvejen !! jamen hvad er det for noget, og hendes mor og hende sidder og skændes helt vildt og som altid lader de som om Tino slet ikke er til stede.

 

Stakkels barn.

 

Jeg tror at han allerede er dybt dybt traumatiseret!

 

Jeg bliver ikke overrasket, hvis vi om få år begynder at høre at han er virkelig adfærdsvanskelig.

 

Jeg har læst flere gange, at Tinos far prøver at få bopælsretten og få mere samvær, men at der intet sker. Og det forstår jeg ikke.

Enten er der noget heeeelt galt i statsforvaltningen, eller også så prøver han ikke særlig hårdt.

 

Mit hjerte græder for Tino!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at han allerede er dybt dybt traumatiseret!

 

Jeg bliver ikke overrasket, hvis vi om få år begynder at høre at han er virkelig adfærdsvanskelig.

 

Jeg har læst flere gange, at Tinos far prøver at få bopælsretten og få mere samvær, men at der intet sker. Og det forstår jeg ikke.

Enten er der noget heeeelt galt i statsforvaltningen, eller også så prøver han ikke særlig hårdt.

 

Mit hjerte græder for Tino!

 

Jeg tror helt bestemt Tino får en diagnose som adhd eller lignende... Ikke fordi han "er det", men fordi han er blevet gjort til det! Simpelthen fordi han ikke har lært hvad følelser og andres behov er... Han er vant til at være i sidste række, og den kærlighed han får er ofte "tilfældig"... Han får ingen ros for selvstændighed osv..

 

Jeg kan huske de var i zoo på et tidspunkt hvor han skulle tisse og malou stella og Britta sidder og skændes, og Tino går over og tisser op af et hegn.. Så bliver han revet væk og får kæmpe skideballe.. Knægten er hvad, 4-5 år på det tidspunkt... Og fremfor at pisse i bukserne vælger han at tisse op af et hegn.. Fordi ingen reagere på at han fortælle om behovet for at skulle tisse... Og hvad får han ud for at sørge for sig selv? ballade!!!

 

Stakkels dreng... Jeg tror virkelig han ville have godt af at komme i pleje hos en "normal" familie.. Desværre er det jo nok for sent...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hende der Line (og Nicky) burde altså virkelig lade være med at bruge en masse ord hun ikke forstår, hun lyder værre end Amalie :lol:

 

 

Snakkede med min vejleder idag om Tino og fuglen, vi har nemlig også en dreng hvis hus brændte ned og det var virkelig traumatisk for ham. Han er gået helt i "barndom" altså han snakker babysnak selvom han godt kan snakke ordentligt, leger kun med de små børn og er generelt blevet meget barnlig. Og han oplevede ikke engang at se sin døde fugl.

 

Hvad Malou Stella BURDE have gjort (!!) var at have taget en snak med Tino om at, ja din fugl er død, det er den fordi og fordi.... det der sker når man dør er.... hvordan har du det? Er der mere du vil snakke om? og så lave en fin begravelse af fuglen. Så det ikke bare blir "ej lad være med at se på den!" :roll: stakkels unge får jo overhovedet ikke bearbejdet nogen som helst følelser :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er ikke hannah fan, men øv hvor jeg har ondt af hende over den tvangsfjernelse :megaked: jeg sidder med tårer i øjnene :megaked: for hun har jo gjort det så godt som hun kunne, det var nok bare ikke godt nok :(

 

Helt enig. Læste noget om hende i dag, hun har bedt om hjælp da hun gik ned psykisk, men fik afslag. Det er ikke altid man fatter systemet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hende der Line (og Nicky) burde altså virkelig lade være med at bruge en masse ord hun ikke forstår, hun lyder værre end Amalie :lol:

 

 

Snakkede med min vejleder idag om Tino og fuglen, vi har nemlig også en dreng hvis hus brændte ned og det var virkelig traumatisk for ham. Han er gået helt i "barndom" altså han snakker babysnak selvom han godt kan snakke ordentligt, leger kun med de små børn og er generelt blevet meget barnlig. Og han oplevede ikke engang at se sin døde fugl.

 

Hvad Malou Stella BURDE have gjort (!!) var at have taget en snak med Tino om at, ja din fugl er død, det er den fordi og fordi.... det der sker når man dør er.... hvordan har du det? Er der mere du vil snakke om? og så lave en fin begravelse af fuglen. Så det ikke bare blir "ej lad være med at se på den!" :roll: stakkels unge får jo overhovedet ikke bearbejdet nogen som helst følelser :megaked:

 

 

Jeg kan varmt anbefale dig at læse afsnittet om børns dødsangst i Irwin D. Yalom's bog om eksistentielt psykoterapi... Det er så spændende og han skriver så fantastisk kærligt og varmt om et et emne der bare er så svært for mange at håndtere, især børns sorg og dødsangst :hjerte:

 

Han har også skrevet en bog kun om dødsangst "som at se på solen" titlen beskriver vidst meget godt hvor vanskeligt et emne det er og hvor svært det kan være at sætte ord på :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Haha, hende der ligner en klovn er skæg, hun skal ud og nedlægge nogle damer :lol: Hun virker til at være en god mor :-D Jesus christ hvad sker der for Glennie, nærmest at opgive sine børn men i stedet flytte til Grenå pga en fyr hun har kendt i en måned! Dejligt at se, at Camilla er ved at komme ovenpå, han virker som en ko ham Christian...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok - hende Glennie der:damn:

Altså bare fordi hun har boet hos son far 1½ måned og jeg overhovedet ikke har set hende, skal han da ikke tro, at have hende boende (øh?!)

Jeg ryger lige mens jeg løbetræner!

 

Og den biseksuelle fynbo - fint nok. Men når hun er så stylet, hvorfor ligner datterens hår så en fuglerede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Haha tænkte nøjagtig det samme om lines datters hår, men på den anden side, børn er børn.

 

Jeg forstår ikke hvordan hende Glennie kan opgive sige børn og være så ligeglad, og ligeud sige at hun mest savner sin datter og tilsyneladene lyder ret ligeglad med sønnen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
der er noget galt med glennie - det synes jeg er tydeligt. mon ikke hun selv er et skadet barn? hun virker som en totalt afstumpet og ... ureflekteret person.

Enig, og alt for impulsiv og finder på undskyldninger som retfærdiggør hendes valg og så behøver man jo ikke have dårlig samvittighed... Der er et eller andet psykisk galt med hende..Stakkels hendes barn sådan at skulle undvære og savne hendes mor så længe :cry: .

Link til indlæg
Del på andre sites

der er noget galt med glennie - det synes jeg er tydeligt. mon ikke hun selv er et skadet barn? hun virker som en totalt afstumpet og ... ureflekteret person.

 

hendes ansigtsudtryk ændrer sig bare overhovedet heller ikke når hun snakker om børnene det udstråler ingen dybere følelser hverken kærlighed eller skyldfølelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig med Glennie..

Og jeg tror nu nok det er en god ting, hvis de fædre holder på deres ret, og forsøger at få bopælsretten. Det lyder som den bedste situation for alle parter.

 

Jeg tror ikke Glennie evner at være en stabil og god mor, for de unger.

 

Og øv, hvor er det bare synd for Emil! Jeg håber aldrig at han finder det klip på nettet, hvor hun fortæller hvor lidt hun savner ham i sammenligning :(

 

 

Katarina havde i det mindste pli nok til at forsøge at virke ked overfor kameraet, da hun øffede over at hun ikke kunne få godkendt den sene abort.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...