Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Så skal kvinden være udlænding, og gennemføre graviditeten der. og barnet skal have falske registreringspapirer, så det står som født af den kvinde der skal opfostre barnet. Man må ikke føre rugebørn ind i DK.

 

De fleste tager til Indien og får kvinden befrugtet.

Omkring fødselstidspunktet tager de så igen til Indien, og manden slår så et smut forbi den danske ambassede hvor han nævner at hans kone er gravid, og at de har været forbi en indisk læge som mistænker at hun kan gå i fødsel før tid.

Så fødes barnet, og de tager forbi ambasseden og fortæller at nu HAR hun altså født (og de har selvfølgelig betalt en læge til at lave alt papirarbejdet), og hvis ambassaden tror på det, udstedes et dansk pas. Tror de ikke på den, bliver barnet i Indien.

Man skal helst lave det som hedder en delvis rugemor, hvor ægget tilhører den danske kvinde. Er det en fuld rugemor, tilhører ægget den indiske kvinde, og man får så et problem i forhold til barnets udseende og etnicitet..

 

og så er der problematikken i forhold til at alt hvad man foretager sig er ulovligt og kvinderne er desperate. Så priserne kan nemt pludselig stige...

Så hvis jeg forstår det rigtigt, så må en dansk kvinde ikke tage til udlandet og få sat et befrugtet æg op, og når barnet er født, så give den fulde forældre myndighed til faren, få sine penge, og skride hjem til DK igen når det hele er overstået???

 

Ja så er det nok nemmere at købe et negerbarn, eller hvad de der psykopater i den der dokumentar gjorde...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så hvis jeg forstår det rigtigt, så må en dansk kvinde ikke tage til udlandet og få sat et befrugtet æg op, og når barnet er født, så give den fulde forældre myndighed til faren, få sine penge, og skride hjem til DK igen når det hele er overstået???

 

Ja så er det nok nemmere at købe et negerbarn, eller hvad de der psykopater i den der dokumentar gjorde...:hmm:

 

Den danske kvinde må godt, hvis ikke hun kompenseres for det. Dog skal hun frivilligt bortgive sit barn, da det vil være hendes.

men hvis de betaler den indiske kvinde, for at bære barnet, må barnet ikke indføres i landet. Medmindre de får det kringlet således at den danske kvinde har "født barnet" i Indien. Man må ikke kompenseres for at være rugemor, og betaler man en for at føde sit barn, ser Danmark det lidt som menneskehandel..

 

 

Kort sagt vil man gøre så meget som muligt, for at forhindre danskere i at bruge rugemødre.. Normalt straffes man jo ikke på dansk jord, for ting gjort i lande hvor det er lovligt, eller i hvert fald ikke ulovligt, men det gør man her. Dog straffes man ikke for at tage til udlandet og få sat et befrugtet æg op, medmindre man kompenseres for det. Men de færreste vil jo gøre den slags ting, uden at få kompensation. det involverer jo en del fraværsdage fra arbejdet, og uanset hvordan og hvorledes så må det være SÅ svært at føde et barn og give det væk. Selvom man er afklaret. Lidt cafepenge eller en shoppetur efterfølgende, ville jeg jo egentlig synes var passende nok..

Link til indlæg
Del på andre sites

smilte lidt da jeg læste det... For du har godt nok undersøgt rigtig meget om det;-) du har styr på det:5up:

 

Jeg har forsøgt at sætte mig ind i lovgivningen. Det skal da ikke være en hemmelighed at jeg har tilbudt at være rugemor for en jeg kender, hvis hun nogensinde skulle have lyst til at forsøge sig med børn igen. Og sådan et slags tilbud giver jeg ikke, uden at forsøge at sætte mig ordentligt ind i sagerne, og tænke det helt igennem :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har forsøgt at sætte mig ind i lovgivningen. Det skal da ikke være en hemmelighed at jeg har tilbudt at være rugemor for en jeg kender, hvis hun nogensinde skulle have lyst til at forsøge sig med børn igen. Og sådan et slags tilbud giver jeg ikke, uden at forsøge at sætte mig ordentligt ind i sagerne, og tænke det helt igennem :)
yes I know. Vi har snakket om det på et tidspunkt. Så ved godt at det er derfor at du ved så meget:5up:
Link til indlæg
Del på andre sites

skal de ikke igennem den samme godkendelsesprocess som dem der adopterer "normalt"?

 

Der er en proces, men jeg mener at den er anderledes, når barnet adopterer til nogle som er kendt af familien. Uden at jeg har helt styr på det (den del har jeg ikke sat mig ind i, for vi ville lave far-finten).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har forsøgt at sætte mig ind i lovgivningen. Det skal da ikke være en hemmelighed at jeg har tilbudt at være rugemor for en jeg kender, hvis hun nogensinde skulle have lyst til at forsøge sig med børn igen. Og sådan et slags tilbud giver jeg ikke, uden at forsøge at sætte mig ordentligt ind i sagerne, og tænke det helt igennem :)

 

Du er en fantastisk person Anja :heart:

 

Er sikker på den person, aldrig nogensinde giver slip på dig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var bare Skippers kommentar fra i onsdags, der fik mig til at tro det, men kan se det er skrevet for tidligt på aftenen, til at hun kan have set DUM..

jeg hørte bare intet om en nr. 3 fra Line i tirsdags, så troede jeg var gået glip af et afsnit.:-)

 

Hørte jeg rigtigt i går at Line venter nr 3?
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var bare Skippers kommentar fra i onsdags, der fik mig til at tro det, men kan se det er skrevet for tidligt på aftenen, til at hun kan have set DUM..

jeg hørte bare intet om en nr. 3 fra Line i tirsdags, så troede jeg var gået glip af et afsnit.:-)

 

Det nævnes i den lille "teaser" der er for næste uge (Altså i morgen, det afsnit som der er forpremiere på, på nutv lige nu).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Chili Con Caia
Det er også lidt sjovt at se hvad der er sket med nogle af de tidligere deltagere 

Lige præcis. Det er ret hyggeligt. Og så finder man ud af hvor mange år man har fulgt med i den serie:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...