Hop til indhold

Så kom Koda hjem :)


Gæst Koda12
 Share

Recommended Posts

Endleig kom dagen hvor jeg skulle hente min skønne hvalp :-D

 

Så lad mig præsentere Koda ;-)

10 uger og 5 dage gammel - vejer 10 kg. - SÅ skøn :hjerte:

(blanding af Labrador, Rottweiler og Collie... godt og blandet :) )

 

Han klarede bare alt i stiv pote :-D

Køreturen - på 1 time - tog han SÅ fint.. han lå oppe ved mig omme på bagsædet, og tykkede i et 'kød'ben det meste af turen...IMG_0842.jpg

 

 

Alligevel så nysgerrig, at han lige skulle se ud af bagruden...

IMG_7529.jpg

 

Da vi kom hjem - var han glad for at komme ud at tisse...lige tjekke haven ud

IMG_6910.jpg

 

Og da vi så kom ind - skulle huset lige ses efter... hilse på katten (men den synes han var en sur en...:roll:)

Og efter at have været ude at tisse igen...(Fortæller jo pænt at han gerne vil ud :5up::lun:).. lidt at spise...

Så blev han træt det lille pus

IMG_5683.jpg

 

IMG_6583.jpg

 

 

Så efter at være lidt vågen igen

IMG_5523.jpg

 

Ligger han nu under min stol og sover lidt igen :hjerte::lun:

 

 

Hilsner fra Trine og Koda

5.feb.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne1979:

Han er også bare skøn - og ELSKER at blive nusset på maven :hjerte:

Lige nu ligger han og drømmer nede ved mine fødder :) Han er en sej lille gut -synes næsten det er ok med halsbånd på :-D selvom han først ikke troede at han kunne gå :mrgreen:

Vi har de første 24 timer her - ikke haft en eneste uheld inden for... er mega imponeret over min lille fyr :hjerte: :lun:

I nat - kom han ind i sit bur (sådan en nylon en..) - op på en stabil stol og helt hen til sengekanten - så jeg lige kunne stikke en arm ind til ham... og jeg var nok vågen 50 gange i nat - men lille fyren, han sov :hjerte: :lun: Gryntede et par gange og skulle lige have min hånd - og sov så igen...

Jeg prøvede på et tidspunkt at vække ham... for han måtte da skulle tisse (har jo forberedt mig på at skulle op her 2. time :) )... men han sov bare videre :lun: Så lille fyren sov altså igennem hele natten... vågnede lidt kl. 05:30 - og blev så taget med ud at tisse... selvom han ikke lignede en der synes vi skulle ud i kulden... han satte sig og tissede... og gik så op til døren igen :lun: Han er alt så SKØNN :hjerte: :hjerte:

 

Sådan her ligge han og sover og små grynter lidt lige nu :lun:

IMG_0164.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flere billeder :-D Det kan vi godt stille op med :mrgreen:

 

 

DSC02838.JPG

^"Hmm... mon der er noget jeg skal have styr på derover??"

DSC02842.JPG

^Det er altså nu koldt nede i sneen.. mest hyggeligt, hvis jeg lige kan komme op

DSC02848.JPG

^ Ligger også helst i armene eller skødet, til jeg lige er faldet i søvn - så kan jeg fint ligge i kurven bagefter...

DSC02851.JPG

^Og det er SÅ hyggeligt at ligge med at tygge ben

Bliver helt sagelig...DSC02852.JPG

DSC02835.JPG

DSC02849.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt nyt fra lille Koda :hjerte:

 

Han er stadig renlig - og har været med ude at køre bil et par gange nu...og det klare han SÅ fint :-D

Så har han været med ude at hilse på 2 andre hunde... en labrador og en berner senne... (hver for sig) og det synes han nu er meget sjovt :-D

I dag har han været selv hjemme i hele 1½ time... og også det klarede han fint uden uheld :) (jeg havde sat video kamera til, for at se/høre... smiler... og han gør det faktisk meget godt... lidt ked... og leder lidt - men ligger sig så hen :) ) :-D

 

Lidt billeder af den lille fyr

IMG_0171.jpg

Man kan godt blive lidt træt af alt det med at arbejde for godbidderne... og så er en tænke pause på sin plads :lun:

IMG_0179.jpg

På ryggen ligger man nu bedst....

IMG_0192.jpg

Mit ynglingslegetøj!! Det er skide sjovt at løbe frem og tilbage gennem huset med, og så det siger "piv piv"

IMG_0196.jpg

Min "mor" mener man skal have snor på når man skal gå... så sender jeg hende bare de her øjne... :blink:

IMG_0197.jpg

Og næst efter at ligge på ryggen... er det her også ret godt... halv ude...eller halvt inde om man vil :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...