Hop til indhold

Foredrag med den svenske hundepsykolog Anders Hallgren på Vestsjælland


Gæst Carli
 Share

Recommended Posts

Kunne du tænke dig at komme til foredrag med den svenske hundepsykolog Anders Hallgren??

 

Der kommer 2 foredrag med Anders hos Mypets.dk/Slagelse HundeCenter hhv. d. 28 og 29 marts. (beliggenhed er i Vemmelev midt mellem Slagelse og Korsør)

 

28 marts: Hundens psykologi

Anders Hallgren foredrag Hundens Psykologi - og hundeejerens...

 

29. marts: Stress hos hunde

Anders Hallgren foredrag Stress hos hunde - frste gang i DK

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber bare ikke det sjove bliver på bekostning af seriøsiteten - for så gider jeg ikke spilde min tid med det

 

Det synes jeg ikke, jeg synes han er god til at være seriøs, samtidig som han præsenterer tingene med humor. F.eks. fremstille problemsituationen med masser af humor, men når han kommer til selve pudelns kerne, og løsningen på problemet, så er han helt seriøs igen. Men man skal nok lytte til ham med åbent sind, for hans personlighed er meget blød og stille, han gør ikke meget væsen af sig selv.

 

Desværre kommer stressforedraget ikke til Fyn, det havde jeg ellers meget gerne villet høre... Nogen der ved om det kommer til Jylland?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg ikke, jeg synes han er god til at være seriøs, samtidig som han præsenterer tingene med humor. F.eks. fremstille problemsituationen med masser af humor, men når han kommer til selve pudelns kerne, og løsningen på problemet, så er han helt seriøs igen. Men man skal nok lytte til ham med åbent sind, for hans personlighed er meget blød og stille, han gør ikke meget væsen af sig selv.

 

Desværre kommer stressforedraget ikke til Fyn, det havde jeg ellers meget gerne villet høre... Nogen der ved om det kommer til Jylland?

det lyder godt - det er netop stressforedraget jeg meldt mig til

Link til indlæg
Del på andre sites

Det foredrag jeg har overværet med humor gik jo på de fejl som fører gør, hvor man da måtte grine, for hvem har ikke lavet fejl med sin hunds træning.

 

Ja netop! Husker at vi sad flade af grin da han beskrev en fører med boxer, der var kommet til ham med et eller andet problem - alle grinte fordi vi kunne se os selv i situationen, men også pga. hans meget humoristiske og kærlige beskrivelse af boxeren. Man kunne levende se det hele for sig, og det komiske i situationen. Men han vendte stemningen meget professionelt, så efter at ha' grint rigtig meget, blev situationen dissekeret og diskuteret seriøst. Manner, tænk hvis man kunne sådan noget selv, han er virkelig dygtig også som foredragsholder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
I Korsør? Min onkel var der, og han var ærgerlig over, han ikke havde taget notatblokken med, der var SÅ meget info, at han næsten fik stress, men det har givet blod på tanden mht urter og den slags.

 

Nej det var i Vemmelev ved Slagelse. 4 timers foredrag. Jeg tror bestemt at mange hundeejere fik meget ud af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...