Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

tis-i-håret er halfdans yndlingsparfume :lol: og ja, han er ok god til at give igen på de der hvalpestreger, han er virkeligvirkelig ... ja. evighedshvalpen.

 

Ja, Oskar er også stadig totalt hvalpet

- det er sjovt at sammenligne mine, fordi Luffe har været meget voksen i flere år, og Oskar tonser stadig rundt i sine hvalpeflip.

Men tis er også et dagligt indslag her - Oskar møver sig altid ind under Luffe, når Luffe har fundet en spændende tot græs at snuse til - og så står han der også, når Luffe letter benet et par sekunder efter :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha
Lige et spørgsmål: hvordan kan det være at nogle af hundene har halerne nede? :) ved ikke så meget om oprullet haler så er lidt nysgerrig :)

 

Ikke sådan nogen speciel grund, så slipper de for at bruge kræfter på at holde den oppe-agtigt. Hvis jeg giver mine godbidssøg går de også tit og stener lidt med halerne nede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

5 måneder i dag. :lun:

 

Vi lå og puttede i sengen i nat. Han havde en ond drøm, lå og peb. Jeg aede ham og sagde "Så så, mor er her, mor elsker dig" og han kvitterede med at slikke mig på næsen i søvne og logre lidt med sin krølle.

 

Tænk at man kan elske et dyr så højt, det synes jeg er ret vildt når man tænker på at vi ikke engang er samme art.

 

Hans pels ser klumpet ud, han har lige fået sit månedlige bad (tiltrængt) og ligger nu i et rent tæppe ved radiatoren sammen med sit lækre griseøre. Sikke nogen prutter han kan præsentere efter en gnavetur i det!! Haha.

 

 

kurv.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nyt familie medlem, hentet i Tirsdags..... og det er jo en helt ny verden der har åbnet sig, når nu man har 2 guldklumper :lun:

[ATTACH=CONFIG]79608[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79609[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79610[/ATTACH]

 

Nuuuuiii tillykke! Årh er Bøffen så ikke glad?? :-D

 

Når Zamzam er seriøst koncentreret (+ når han hømmer :confused:) kan han heller ikke overskue at krølle halen samtidigt :lol:

 

Haha det bliver osse lidt meget at holde styr på - numsemuskler OG halemuskler. Mine pøller dog som regel med halen oppe....... men jeg er stadig forvirret over Motor, han lader som om han letter ben men i virkeligheden skider han - tror det er for at få den så højt op som overhovedet muligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuuuuiii tillykke! Årh er Bøffen så ikke glad?? :-D

 

 

Tak ;-)

Altså de første 2 dage gik med at han bare rendte rundt og nærstuderede den lille "dims" vi havde taget med hjem, er ret sikker på at han tænkte " Hvad er det, og hvad kan den?? :confused:"

Men da Bertram begyndte og falde ordentlig til, og lagde an til at lege, så var der dømt fest....så jo der er liv og glade dage herhjemme :klap:

 

Men det er meget nyt for alle parter..... Meget af det på den helt fantastiske måde :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
tis-i-håret er halfdans yndlingsparfume :lol: og ja, han er ok god til at give igen på de der hvalpestreger, han er virkeligvirkelig ... ja. evighedshvalpen.

 

Du må lige sige hej hvis vi mødes en dag ovre i De Gamles By!! Taiki elsker også Balder og Cosmo... og den lille labberhvalp som jeg har glemt hvad hedder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Mobilskud fra tidligere i dag, hvor jeg lå og så Mad Men i sengen, mens hundene nyggede. Den broderkærlighed er altså ... ahem :mrgreen:. Charlie synes, man ligger godt med hovedet i brormands skød. Og Buster synes åbenbart også, det er rart nok med sådan et hundehoved mellem øh ... benene. :roll:

 

421913_10150658108999586_565689585_9121587_2067452822_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...