Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Efter køreturen i dag, vi havde Carlo med for 2. gang og det gik rigtig godt :-D Billederne er taget af min ven, synes de er viiiiildt flotte

 

Hele banden - mine 2 yderst til venstre sammen med Carlo, min trækvens 5 hunde til højre. Ham som står helt i midten af billedet, er bror til Samson (Buju)

547503_3559227425213_1408611158_3331640_1479466316_n.jpg

 

Voodoo allerbagerst, Motor til venstre og Carlo til højre - foran det andet team

523557_3559227105205_1408611158_3331639_231070680_n.jpg

 

 

Voodoo - Motor - Carlo

552237_3559229305260_1408611158_3331644_1986452058_n.jpg

 

Voodoo - Motor

521810_3559226025178_1408611158_3331636_983507657_n.jpg

 

Carlo hilser

553637_3559226385187_1408611158_3331637_1473831179_n.jpg

 

 

Carlo bagerst

551512_3559226665194_1408611158_3331638_2142520244_n.jpg

 

Carlo (mini-me er brugeren, hvis i ikke vidste det, forresten)

405115_3559228585242_1408611158_3331642_1833767724_n.jpg

 

Lille dygtige Voodoo :hjerte:

537810_3559229785272_1408611158_3331645_391144950_n.jpg

 

 

 

Motors sele er for lang, han satte sig så for at skide og så var der pøls all over :lol: Derfor skal man have ting som passer haha.

 

Det ser så fedt ud! Hvor er det bare skønt at se sådanne billeder af hunde der hygger sig/arbejder:lun:

 

Hvor er I henne, ude på Amager eller sådan noget? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih jeg elsker de der samo-billeder:-D Skægt at Carlo har det der røde skær:-D

Ja, det er sgu rart smart, han er den første samo jeg kan udpege hvem er på billeder med flere samoer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vapserne på hyggebesøg hos min søde elev Edie, som har brækket benet og derfor måtte have mobil undervisning hjemme med tilhørende hundenusning - de kunne gååt lide at ligge og putte på hendes seng. (sorry for dårlig mobilkvalitet)

 

 

Smukt og helt bohemeagtigt. :hjerte: Charlie er da en værre hyggemus. Ih hvor er de eksemplariske at gave med. :):lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser så fedt ud! Hvor er det bare skønt at se sådanne billeder af hunde der hygger sig/arbejder:lun:

 

Hvor er I henne, ude på Amager eller sådan noget? :-)

 

Næ vi må ikke køre i Kbh, det er på nordsjælland.

 

Ih jeg elsker de der samo-billeder:-D Skægt at Carlo har det der røde skær:-D

 

Bisquit - det er en farve variant som er helt acceptabel, da avl på kun hvidhårede hunde kan give problemer på sigt. Creme er også en farvevariant.

 

Ja, det er sgu rart smart, han er den første samo jeg kan udpege hvem er på billeder med flere samoer :mrgreen:

 

Eej du MÅ da efterhånden kunne kende Motor? Jeg har vist hvad, 2 millioner billeder af ham? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, synes virkelig de hvide pelsklumper ligner hinanden, på trods af massiv motor-voodoo spam, tvivler jeg på at kunne genkende dem blandt andre samoer :mrgreen:

 

Ej men sådan er det nok bare med racer, for jeg har virkelig også haft problemer med at kende forskel på Splintens hunde - men samojeder er jeg totalt god til. Forresten kan Daniella heller ikke kende forskel på Lux og Voodoo, hun var ligefrem ved at samle en pølse op efter Voodoo haha, det var lidt skægt, skulle have ladet hende gøre det.

 

Okay? Det vidste jeg slet ikke:-D Tak for info, så lærte jeg også noget i dag:-D

 

Juhuuu! Kan tilføje at man også kan finde få sorte hår på sine samojeder, levn fra fortiden :-D Både Motor og Voodoo har dem.

 

jeg er glad for at Jeanette stillede spørgsmålet om Carlos "røde pels" så lærte jeg nemlig også noget idag :mrgreen: jeg tror faktisk godt jeg kunne kende motor og vodoo efterhåden- ogsåblandt andre sammyer

 

Så har alt mit arbejde ikke været spildt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

vildt gode billeder buddha! og jeg kan altså også kende forskel på samojederne :cool: hvilken farve er samson? han er i hvert fald ikke særligt hvid.

 

Bisquit, men hans bror er så helt hvid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Smukt og helt bohemeagtigt. :hjerte: Charlie er da en værre hyggemus. Ih hvor er de eksemplariske at gave med. :):lun:

 

Ja, hun bor så fint. Fik desværre ikke taget et billede, da de forsøgte at bestige hendes to store sækkestole, som lå oveni hinanden. Charlie var sådan her "argh! Underlaget bevæger sig - hvor hulen er mine poter, argh, hjælp, mor, kviksaaaaand!". Man kan ikke stå og knipse billeder, når man skal frelse sin baby, jo. :roll:

 

Ja, de er verdens nemmeste at have med. De kommer lige ind, kigger sig lidt omkring (hvis de ikke har været der før), får en tår vand og en godbid - og så vil de bare gerne ligge i en sofa eller på en pude og hygge i nærheden af, hvor man nu er. Sådan. Verdens nemmeste vapser. (Uh, også en god mulig kategori til årets hunde-forum awards ... hva?, hva? Jowjow, det er et koncept, der holder! :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Samojede-træf :lun:. Jeg vil osse med!! Buuuhuuu, men jeg har ingen sammy ... jeg har kun en samojede-kat, og hun blev nok ikke så populær i det selskab ... eller også blev hun lidt for populær. :mrgreen:

Apropos hvorvidt andre kan kende forskel på dem, så kan man måske snige sig ind i mængden hvis man er klædt ud i en stor, hvid pels, så man kan nå at få nuslet dem ALLE sammen, inden nogen opdager én? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var fandme også en lækker tur igår.. Jytte sendte mig lige et billed af Carlo

carlo_120323_8862 (1).jpg

 

Carlos "røde skæg" ser også voldsommere ud på billederne end i virkeligheden - specielt fordi han har savlet og drukket vand, så bliver han så yndig :-D

Han ligner sin far helt vildt meget...

Her er hans far og mor til DM 2009 - hvor de vandt :-D

 

Møffe og Lady.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder, Buddha!! Hold kæft, det må være et imponerende syn, at møde sådan en flok IRL... Må lidt møde samojededrengene på et tidspunkt... :hjerte:

 

Dejlige billeder, bliver aldrig træt af Motor og Voodoo billeder :hjerte:

Enig med Korvis. Må simpelthen møde de smukke pelsdyr på et tidspunkt.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Vapserne i morges - eller, nåja "i morges" ... klokken var lidt over 11. Vi er bare ikke A-typer herhjemme :mrgreen:.

 

"Stå op??!? Jeg skal ikke op. Jeg har ikke opdaget, at min mor er stået op, tralalala ... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ..."

538467_10150685631629586_565689585_9215841_140355203_n.jpg

 

 

"Bare fordi jeg har åbne øjne, betyder det ikke, at jeg gider stå op heller. Se mig dog, jeg er stadig helt nattemørk, jeg har ikke suget dagslys til mig endnu, jeg skal sooooove!"

385635_10150685631749586_565689585_9215842_463574402_n.jpg

 

 

(bemærk i øvrigt hakket i Charlies øre, som man tydeligt kan se på ovenstående billede :megaked: - det har han haft siden han kom hertil, så den lille stakkel er engang blevet bidt rigtig grimt af en anden hund :()

Link til indlæg
Del på andre sites

Samojede-træf :lun:. Jeg vil osse med!! Buuuhuuu, men jeg har ingen sammy ... jeg har kun en samojede-kat, og hun blev nok ikke så populær i det selskab ... eller også blev hun lidt for populær. :mrgreen:

Apropos hvorvidt andre kan kende forskel på dem, så kan man måske snige sig ind i mængden hvis man er klædt ud i en stor, hvid pels, så man kan nå at få nuslet dem ALLE sammen, inden nogen opdager én? :genert:

 

Du må altså gerne bare komme med :lol: I stiletter og fin kjole (men Voodoo hopper op, så er du advaret), de har ikke tid til nusning før et løb men bagefter vil de meeeeeget gerne.

Motor er god til fremmede katte, Voodoo ville nok overslikkesavlekysse og så lige komme til at træde på hende :genert:

 

Vapserne i morges - eller, nåja "i morges" ... klokken var lidt over 11. Vi er bare ikke A-typer herhjemme :mrgreen:.

 

"Stå op??!? Jeg skal ikke op. Jeg har ikke opdaget, at min mor er stået op, tralalala ... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ..."

538467_10150685631629586_565689585_9215841_140355203_n.jpg

 

(bemærk i øvrigt hakket i Charlies øre, som man tydeligt kan se på ovenstående billede :megaked: - det har han haft siden han kom hertil, så den lille stakkel er engang blevet bidt rigtig grimt af en anden hund :()

 

Ej hvor er han sød med stritører!

Han skal ikke være ked af sit hak, jeg har osse hak i øret, det er ret rock kan du bare forklare ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha sovetryner - her i huset stod vi op kl. 9, hev halvdelen af legetøjet ud i haven (hold nu op det tog lang tid - men de var committed til opgaven... oooop og ned af alle trapperne igen og igen fra 1. sal til kælder :rolleyes:) så kom der en rar mand og skiftede vores tørretumbler ud, så kørte hundene og jeg en tur på lossepladsen, i Jem og Fix for at købe lysstofrør til kælderlampen der har blinket i en evighed! Afleverede ting hos svigerforældrene, var en tur i petworld og købe Bayvantic så flåterne ikke kan bide os og vaskede to vaske...

 

Nu er det vist tid til en slapper....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...