Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Menneske!......Vi laver ikke noget om formiddagen, så forstå det dog! Det er min sove-tid, basta!!!

 

Du kan putte alt muligt på mig, også mit nye sæt "tøj" og du kan svinge med mobile kameraet, lokke og gøre ved, jeg røre mig ikke ud af stedet når jeg ligger på min seng om formiddagen....så fat det dog, menneske!!!! :vuf:

 

DSC00559.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Menneske!......Vi laver ikke noget om formiddagen, så forstå det dog! Det er min sove-tid, basta!!!

 

Du kan putte alt muligt på mig, også mit nye sæt "tøj" og du kan svinge med mobile kameraet, lokke og gøre ved, jeg røre mig ikke ud af stedet når jeg ligger på min seng om formiddagen....så fat det dog, menneske!!!! :vuf:

 

[ATTACH=CONFIG]79829[/ATTACH]

 

Fine Misja... :lun:

 

Og hvor er du dog fatsvag Karina... :roll::drille:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine Misja... :lun:

 

Og hvor er du dog fatsvag Karina... :roll::drille:;-)

Fnis ja jeg er så!

Hun er godt nok ved at blive lidt af en "skrappesen", jo ældre hun bliver :lol: hun ikke så meget som vippede med et øre mens jeg baksede halsbåndet på hende, næ nej, hun åbnede øjnene lidt og så blev hun ellers liggende som om hun var lavet af bly og jeg kunne bare værs'go ryge og rejse med mit kamera:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis ja jeg er så!

Hun er godt nok ved at blive lidt af en "skrappesen", jo ældre hun bliver :lol: hun ikke så meget som vippede med et øre mens jeg baksede halsbåndet på hende, næ nej, hun åbnede øjnene lidt og så blev hun ellers liggende som om hun var lavet af bly og jeg kunne bare værs'go ryge og rejse med mit kamera:fornaermet:

 

Hmm, det gælder vel egentlig også os ejere..? Synes jeg genkender visse træk fra mig selv, i din beskrivelse af Misja... :pift: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smilla i skoven.

 

P1010917a.jpg

 

Fiiiineste udsigt. - Det vand vil jeg gerne ned og svømme i... :hjerte:

 

 

P1010938a.jpg

Snif snif, hvad sker der her?

 

 

P1010913a.jpg

 

Mus!

 

P1010920a.jpg

 

Vores lille obligatoriske skovturs leg, som Smilla elsker (og får god betaling for). Jeg kaster hansken (eller nøgler!) ned af en skrænt, hvorefter Smilla finder det og bringe det tilbage. God øvelse for hovede og den lange ryg. :)

 

P1010921a.jpg

 

Her er den - Halen er stolt

 

P1010925a.jpg

 

Mand kommer forbi: ''Nææææ står du og tager du billeder af din hund i solskinnet...?'' :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

20120304_133734.jpg

"Mooar hvor ER de?? Hvor blir de af???"

- Lumi venter utålmodigt på at Zita og Sara skal komme ned efter jeg har sagt de er på vej :lun:

 

 

20120315_175115.jpg

"Moooaaar jeg keder miiiig!! Hvorfor skal du bare sidde dér ved computeren....ihhh....:cry:"

 

Lumis taktik når hun keder sig, mens jeg bruger computeren - en pote på armen eller snuden under armen og så kaste min arm op i luften :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Smilla i skoven.

 

P1010917a.jpg

 

Fiiiineste udsigt. - Det vand vil jeg gerne ned og svømme i... :hjerte:

 

 

P1010938a.jpg

Snif snif, hvad sker der her?

 

 

P1010913a.jpg

 

Mus!

 

P1010920a.jpg

 

Vores lille obligatoriske skovturs leg, som Smilla elsker (og får god betaling for). Jeg kaster hansken (eller nøgler!) ned af en skrænt, hvorefter Smilla finder det og bringe det tilbage. God øvelse for hovede og den lange ryg. :)

 

P1010921a.jpg

 

Her er den - Halen er stolt

 

P1010925a.jpg

 

Mand kommer forbi: ''Nææææ står du og tager du billeder af din hund i solskinnet...?'' :lun:

 

Smilla :lun: :lun: :hjerte:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Så har vi været på vores første rigtige foto tur med det nye kamera:banan:

Vi har meget at lære, og vi skal også have et endnu bedre objektiv på et tidspunkt.. Men wow hvor er det bare fedt at kunne tage sine egne billeder. Vi hyggede helt vildt:-)

 

Så her er der lidt billede spam af C & C:lun:

 

 

 

På tur i værløse marts 2012 186.jpg

På tur i værløse marts 2012 212.jpg

På tur i værløse marts 2012 224.jpg

På tur i værløse marts 2012 233.jpg

På tur i værløse marts 2012 258.jpg

På tur i værløse marts 2012 281.jpg

På tur i værløse marts 2012 310.jpg

På tur i værløse marts 2012 323.jpg

På tur i værløse marts 2012 335.jpg

På tur i værløse marts 2012 337.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...