Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hårh, living on the wild side! Troede kun det var Petrine, der sådan leger med døden.

 

Dolph spiser masser! Pålægschokolade.. Og kogechokolade. Han har på egen pote spist en stor kokosmakron. Og en napoleons hat. Og en hel masse jule-snolder-chokolade. Og chokoladekiks. Altså - jeg tror virkelig ikke det bliver dét der slår ham ihjel!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et par billeder af Inca med hendes fine dækken :D

 

IMAG0143.jpg

 

IMAG0144.jpg

 

 

Tag jer ikke af mit søndags-look ^^

SAM_0147.jpg

 

Mit og Inca hygger :D

 

SAM_0149.jpg

Vi var også lige et smut til amager strand :D

 

SAM_0169.jpg

 

 

Inca er en rigtig vandhund :hjerte:

 

SAM_0174.jpg

 

 

Og afslapning.. på den der mega streeet måde :mrgreen:

 

SAM_0180.jpg

Når mor sover, sover Inca med :lun:

 

SAM_0182.jpg

Og selvfølgelig "belejrer" Inca vores gæster når de kommer på besøg :-D

 

SAM_0184.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Min kæreste tog dette billede af Taiki i dag og tilføjede teksten: "Kongen af Nørrebronx!" :cool:

 

[ATTACH=CONFIG]80206[/ATTACH]

 

Jeg har en veninde der har en Shiba:-) Hvor er jeres fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Hehe... Hvor er han fiiin :lun: Min fætter kalder altid sin hund for Kongen af Nørrebro :lol:

 

 

Imellem os, tror jeg også mest det er noget Taiki bilder sig selv ind.

 

Han er lidt tosset med den slags; han tror f.eks. også at han er en fransk bulldog. Så tror da fanden, at han stadig ikke kan genkende sit eget spejlbillede. :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Imellem os, tror jeg også mest det er noget Taiki bilder sig selv ind.

 

Han er lidt tosset med den slags; han tror f.eks. også at han er en fransk bulldog. Så tror da fanden, at han stadig ikke kan genkende sit eget spejlbillede. :stupid: :lol:

 

:lol: Han lyder sjov...!

 

Jeg tror heller ikke at Pajko ved, at han er en kooiker. For det er altid kooikere han har mest i mod.. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso-fisen og jeg har gået en daaarjlig tur i dag, i rigtigt, ægte forårsvejr! :lun: Vinden var ikke bidende kold som den plejer, men nærmest lidt lun, så fedt! Og strålende sol!

 

Iso fandt rigtig mange spændende musehuller at grave i, det er altså bare den rene lykke... Vi havde lillemissen med et stykke af vejen, men nu har hun åbenbart luret Lui's trix, og sidder og venter på at vi kommer tilbage. Så hun går kun med i starten og slutningen af turen, hun er lidt doven! :lol: Tror sq hun har lidt dårlig kondi, når vi kommer hjem så smider hun sig på flisegulvet i køkkenet, og ligger der og hviler sig lidt...

 

IMG_0502b.jpg

IMG_0496b.jpg

IMG_0499b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...