Hop til indhold

Graviditetstråd :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Synes Guiness lyder super!! Og er fint at kalde osv...

Jeg er også vild med Guiness. Smirnoff kunne jeg også godt tror jeg :hmm: Nu må vi se hvad Olen siger, det er ham der er den besværlige - sådan lige for en gangs skyld :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 257
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vodka ;-) Absolute Vodka ;-) og kan endda købes i butikkerne ;-)

 

Nåh ja, det skulle vi nok lige have skrevet. Grunden til det skal være noget alkoholrelateret er fordi Kennel Løwchens egen tæve skal hedde Lions of Denmark Absolute Vodka.

 

Lykkeliv: Hvordan går det med at overtale ham til Guiness? Asta & Guiness - det er sgu'da meget sejt.

Redigeret af Lille Louie
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:klap:

 

Whisky bliver i øvrigt næppe godkendt her i huset :megaked: Hvad har vi ellers af sjove alkohol navne, som passer til en hanhund, går godt i spændt med Asta og kan stå efter Absolute? :hmm:

 

bailey ??? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

neeej skal du have en lydighedsløve? vildt jo... Jeg stemmer for Absolute Porter :mrgreen: alternativt Absolute Snaps (rød Ålborg kunne også være et kongenavn :lol: ) eller Absolut jägermeister - kaldenavn Franz!

 

Jeg støtter totalt op om de her forslag :klap:

 

favoritten er Absolute Snaps:5up:

 

- skarpt forfulgt af Absolut Jägermeister

Link til indlæg
Del på andre sites

åhhhhh... Jeg er helt sikkert gravid!

I går var jeg med min veninde til lægen..Hun skulle have tjekket knæ (hun vil også gerne være gravid nemlig).. Og da dyrlægen begyndte at brække i hendes knæ blev jeg virkelig dårlig. Ja så dårlig at jeg måtte sætte mig ned. Jeg var seriøst lige ved at ørle ud over det hele.

I dag skal jeg til lægen. Til informationsmøde om vitaminer osv. Jeg skal også vejes og have tid til scanning. Heartbeat og jeg er blevet enige om selv at betale en scanninng. Så vi kan se om der er en baby derinde :lun:.. I min alder kan alt jo gå galt.

 

Vi er også blevet enige om at tage billeder af min mave så vi kan vise det frem til baby, når hun bliver stor og selv skal have baby.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, det er spændende, om hun er med rogn (virkelig et udtryk, der bliver brugt for lidt) :-) Kan man allerede efter 3-4 uger se, hvor mange og hvilket køn der er derinde?

 

Du skal nok beholde en tæve, og LL har reserveret en han. Så er kuldet jo nærmest afsat. Har du andre reserveringer?

Næ..man kan måske se hvor mange, men ikke køn og farve... Jeg satser da på hun får 4-5 stykker :mrgreen:

En tvæe til er der reserveret..og nok også en hanhund... med mindre de pludselig forelsker sig i en af dem jeg har nu.. Chancen for at Angel får en particolour er ikke ret stor.. Nu skal det selvfølgelig nok passe at hun får 5 particolour :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ..man kan måske se hvor mange, men ikke køn og farve... Jeg satser da på hun får 4-5 stykker :mrgreen:

En tvæe til er der reserveret..og nok også en hanhund... med mindre de pludselig forelsker sig i en af dem jeg har nu.. Chancen for at Angel får en particolour er ikke ret stor.. Nu skal det selvfølgelig nok passe at hun får 5 particolour :shock:

Particolour, er det de sort/hvid brogede? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

JA lige præcis... Dem jeg ikke er så vilde med..Ordnung muss sein... Og det er der ikke på de particolour...

Dem har jeg 4 af i øjeblikket (sort/hvide) og 2 andre (gylden/hvide)

Jamen det er jo sådan en jeg håber lidt på... Fordi den ville matche helt perfekt til min sortbrogede :lun:

 

Hvornår er det damen har termin? Synes lige pludseligt dagene går meget meget langsomt :lol: Hvilket er... sært... taget i betragtning af, at jeg jo slet overhovedet ikke havde lyst til sådan en løve til at starte på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...