Hop til indhold

Tak


Aslan
 Share

Recommended Posts

Hmm, jeg er begyndt at få pm'er hvor folk siger tak for karma.

 

 

 

Så får jeg det jo helt dårligt over at jeg aldrig har skrevet pm til folk og sagt tak.

 

 

 

Så til alle jer der har givet mig karma........

 

Mange tak, det var flinkt af jer :-D

 

 

 

 

 

Hvis andre har det på samme måde, så er i velkommen til at bruge denne tråd :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejede hellere ikke at sige tak for karma, men så her den anden dag fik jeg en tak fra en jeg havde givet karma. Det varmede at vedkommende med en tak værdsatte den karma jeg havde givet.

 

Jeg har derfor selv siden skrevet en lille kort besked, hvor jeg takker for karma.

 

Men alle jer der har givet mig karma inden, vil jeg sige mange tak for karma.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg takker normalt ikke for karma. Ikke fordi jeg ikke synes det er en tak værd, men fordi jeg regner med at folk har glemt at de har givet mig karma inden jeg får opdaget det. (Man skal jo ind og rode, for at få det frem, når man har fravalgt funktionen).

Men så er det jo rart at man kan takke kollektivt her i denne tråd. Hvilket hermed er gjort.a085.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Hmm, jeg er begyndt at få pm'er hvor folk siger tak for karma.

 

 

 

Så får jeg det jo helt dårligt over at jeg aldrig har skrevet pm til folk og sagt tak.

 

 

 

Så til alle jer der har givet mig karma........

 

Mange tak, det var flinkt af jer :-D

 

 

 

 

 

Hvis andre har det på samme måde, så er i velkommen til at bruge denne tråd :mrgreen:

 

Jeg tilslutter mig også

 

Tak til jer alle for karma :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Uha, det er meeeeeeeeeeget sjældent, at jeg får sagt tak for karma :oops:

 

Så må hellere lige smide et kæmpe TAK afsted, til alle jer, der har givet mig - det varmer altid :kys:

 

Jeg er desværre ikke selv god til at give karma, det er meget sjældent, jeg husker det, når nogen har skrevet et godt indlæg :oops:

 

Ja jeg kan godt følge dig, glemmer det også af den simple grund, at der er så meget jeg gerne vil følge med i :oops:

og så smutter den lige endnu engang, øv altså må til at lære det, ellers må jeg til at følge med i lidt mindre her inde :ae:

og det ville være en katastrofe :megaked::megaked::megaked:

 

Så tak tak tak tak tak tak tak tak tak, mon ikke det rækker til et par dage :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...