Hop til indhold

nøøøøj noget vejr vi er velsignet med!!


Gæst Marina
 Share

Recommended Posts

Gæst Marina

Kan i nu alle komme væk fra skærmen og nyde det med jeres hund!

 

Mig og selina Er ude i en skov hvor der er en kæmpe græsplæne hvor vi nyder solen! Og den brænder!!! Mums!! ;)

 

Hav en god dag alle sammen!! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

iiih vi nyder det også. Torsdag var vi i kolonihaven hele eftermiddagen og aftenen, fredag tog vi en lang tur i skoven med en veninde og idag har vi været myreflittige, så hundene har været med rundt alle steder, men solen har de mest nydt i haven... Imorgen tror jeg den står på den store kolonihavetur med lugning og græsslåning

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Vi er altid ude, selvom Taiki ikke er så glad for regnvejr.

 

Han snusede lidt rundt og legede med Rico, en lille shih tzu hvalp der ligner, at han altid griner mega smøret, når de leger. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt vejr! Har været ude at gå med Iso, og nu har nabo-bonden fået sat mig lidt i gang med nogle projekter ude i haven. Ikke havearbejde, men oprydning. Den tidlige ejer har smidt alt muligt lort ude i syrenhækkene, og nu har bonden prøvet at få fat i nogen der vil komme og hente en bunke havefliser - fedt! Så nu skal der klippes lidt rent i hækken, så man kan komme til dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Ja, det er helt vildt - ohh, at få luft til huden igen. Og det er så skønt at Buster nu kan gå uden dækken eller trøje, fordi det endelig er varmt nok til at han ikke fryser. Mine små spaniere foretrækker klart lidt varmere årstider.

Elsker foråret :hjerte:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Vi er altid ude, selvom Taiki ikke er så glad for regnvejr.

 

Han snusede lidt rundt og legede med Rico, en lille shih tzu hvalp der ligner, at han altid griner mega smøret, når de leger. :lun:

 

 

Nå, jeg glædede mig for tidligt - Taiki er smittet med omgangssyge. Jæssir. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så dejligt med det lune vejr.

Coco som er lejligheds hun var med ude i kolonihaven hele dagen igår for første gang. Spørg lige om hun var træt bagefter! Idag har vi igen været i kolonihaven og malet rækværk, coco hjalp og har små hvide pletter over det hele:) det er så dejligt at se hun nyder solskin og at være ude hele dagen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Vi har været i Frederiksberg Have i tre timer i dag sammen med en af mine gode venner, nøjjjj, hvor hundene hyggede sig i solskinnet. Og godt man havde vand med til dem i den varme, de blev naturligt nok vældigt tørstige af flere omgange. Der kommer billeder senere. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Taiki var ovre i De Gamles By og lege.

 

Mor her mistede sin tidsfornemmelse, så det endte med at han blev kørt for træt og jeg måtte bære 12 kilo shiba hjem i favnen.

 

Jeg har endda tænkt mig at trappe hans ture ned, fordi de er lidt for lange... og så sker dette. Floooot! :roll:

 

Maven har det bedre, heldigvis, stadig tyndskid, men han har fået skånekost i dag også. Frokost bestod af kogte ris med torsketogn og tørfoder, det sagde maven OK til, så håber snart det værste er overstået.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har plantet stedmoderblomster og lidt andet og også været ude i det gode vejr. Og sådan en dag er haven herlig, for hundene gider også være derude. Og min ene veninde gik med på turen med hundene, så hyggeligt.

Desværre fes Nana lige afsted over bondens mark, hun havde vist spottet et par agerhøns , men kom tilbage i god behold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Og det skønne vejr fortsætter ... jeg er så småt ved at gøre klar til at vi skal på udflugt til Ørstedsparken med tæppe, kaffe, kage, frisbee, hundeguffere og vand. :banan: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...