Hop til indhold

Så prøver Ace agility...


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

...på lørdag :banan:

Er næsten 110% sikker på, at han vil synes det er hyyyyl, for der er jo fart på og dét elsker han.

 

Snakkede med Sascha, som har agility for begyndere hos dch, og jeg fortalte hende hurtigt Ace's historie og hans fremskridt, så hun glædede sig til at møde ham og mig.

 

 

Jeg er godt nok spændt! Har aldrig løbet agility, så aner faktisk ikke hvad der venter mig, udover det jeg hurtigt har læst mig til herinde...

 

Vi får 3 prøvegange, for ligesom at mærke om det er noget han synes om. Synes det er en fin service, at der er 3 prøvegange, og ikke kun en enkel!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er dælendytme også spændt!

Også fordi jeg, så vidt jeg ved, ikke kender en dyt derude og er ikke så god til det der med et helt nyt sted med nye mennesker... men mon ikke hurtigt jeg finder nogle jeg falder i hak med, man er vel alle hundetosser :lol:

 

Er også spændt på, om det kan fange mig, men det vigtigste er nu, at det fanger Ace, da jeg synes han fortjener noget kvalitet. Og der vil følge en masse gode ting med, da han vil få styrket selvtilliden, samt båndet imellem os også vil blive kraftigere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor bliver det spændende :klap: der er jo allerede en lille løve der har haft sin ag-debut... han er stadig ikke helt klar til at løbe fulde baner endnu... men når han løber går det fint for ham... han smutter dog når han synes han har gjort nok :mrgreen: Eller det gjorde han ihvertfald til Vilhelmsborg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor bliver det spændende :klap: der er jo allerede en lille løve der har haft sin ag-debut... han er stadig ikke helt klar til at løbe fulde baner endnu... men når han løber går det fint for ham... han smutter dog når han synes han har gjort nok :mrgreen: Eller det gjorde han ihvertfald til Vilhelmsborg

 

 

Er det én vi kender? :hmm:

 

Nu vil det bare blive på hyggeplan, for jeg er VIRKELIG ikk god til at være "på"! Koldsveder, ryster, osv... Katla bliver heldigvis ikk påvirket af det, når vi er på udstilling...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh! Agility med en løve er sjovt, hvis løven 'tænder' på det. Har gået til det i næsten 1 år med Dexter, men han gad det ikke.

 

Er lige begyndt med Boris og han elsker det!

 

Jeg håber, at i kommer til at kunne lide det!

Vi træner også agility i dch og er rigtig glade for det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det én vi kender? :hmm:

 

Nu vil det bare blive på hyggeplan, for jeg er VIRKELIG ikk god til at være "på"! Koldsveder, ryster, osv... Katla bliver heldigvis ikk påvirket af det, når vi er på udstilling...

 

Det er en af Jannis, tror han hedder BJ?.... fører hedder Pernille og har to japanske spidser ud over ham... Han er meget meget sød og sjov

Link til indlæg
Del på andre sites

...på lørdag :banan:

Er næsten 110% sikker på, at han vil synes det er hyyyyl, for der er jo fart på og dét elsker han.

 

Snakkede med Sascha, som har agility for begyndere hos dch, og jeg fortalte hende hurtigt Ace's historie og hans fremskridt, så hun glædede sig til at møde ham og mig.

 

 

Jeg er godt nok spændt! Har aldrig løbet agility, så aner faktisk ikke hvad der venter mig, udover det jeg hurtigt har læst mig til herinde...

 

Vi får 3 prøvegange, for ligesom at mærke om det er noget han synes om. Synes det er en fin service, at der er 3 prøvegange, og ikke kun en enkel!

Det skal nok blive godt! Det vil han elske

 

Hvor bliver det spændende :klap: der er jo allerede en lille løve der har haft sin ag-debut... han er stadig ikke helt klar til at løbe fulde baner endnu... men når han løber går det fint for ham... han smutter dog når han synes han har gjort nok :mrgreen: Eller det gjorde han ihvertfald til Vilhelmsborg
Åhh... Han var så fin og dygtig :mrgreen:

 

Det er en af Jannis, tror han hedder BJ?.... fører hedder Pernille og har to japanske spidser ud over ham... Han er meget meget sød og sjov
BJ jeps .. Og Pernille har allerede planer om en til på et tidspunkt.. Det var så godt hun fik ham efter laaaang tid... Det var hende der skulle have haft Elvis hele helt i starten da han var baby...

 

Uh ja, han er dejlig.. han var som hvalp et lille udstillingshåb i løvelejren, men han blev lavbenet. Men skidt med det, for han er bare mega sød!
Han blev ikke lavbenet :fyfy: han blev lang i ryggen :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

 

Sonjas veninde har også en løve som skulle løbe agility..Men jeg ved ikke hvor meget det blev til.. Hun fik børn og de tager tid :blink:

 

hun er i hvert fald træner i klubben, så jeg tror da, at de løber, men jeg ved ikke, om de går til konkurrencer og sådan. vi har stået på venteliste i 2 år - og får selvfølgelig plads lige som jeg bliver totalt ukampdygtig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hun er i hvert fald træner i klubben, så jeg tror da, at de løber, men jeg ved ikke, om de går til konkurrencer og sådan. vi har stået på venteliste i 2 år - og får selvfølgelig plads lige som jeg bliver totalt ukampdygtig :lol:
Det er hunden der skal løbe ikke dig :mrgreen: og det tager kun en ½ dag at føde, så kan du sgtens komme til agilitytræning igen :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

mig og halfdan skal også begynde til agility i dag :mrgreen:

 

Det er kun dig, der skal begynde i dag - Halfdan skal først starte efter påske. :mrgreen:

 

Det kan for øvrigt være, at vi ses dernede i aften, Aina og jeg tager derned ved 17.30-tide, for at jeg kan træne 2x2 slalom med Lumi... vi skulle gerne være færdige før jeres intromøde, men det kan være, at vi ikke helt har fået pakket sammen endnu, når I kommer. :-)

 

:mrgreen:

 

 

Sonjas veninde har også en løve som skulle løbe agility..Men jeg ved ikke hvor meget det blev til.. Hun fik børn og de tager tid :blink:

 

Søs er stadig træner i klubben og træner også selv med Maggie (Dexters søster :lun:) på hold en gang om ugen... men derudover bliver det vist ikke til sååååå meget, hun havde ellers store planer om også at få trænet en masse derhjemme og snart være konkurrenceklar, men det der med to børn tager vist mere tid og energi, end hun lige havde kalkuleret med. :mrgreen:

 

hun er i hvert fald træner i klubben, så jeg tror da, at de løber, men jeg ved ikke, om de går til konkurrencer og sådan. vi har stået på venteliste i 2 år - og får selvfølgelig plads lige som jeg bliver totalt ukampdygtig :lol:

 

Pjat med dig, vi har en kursist, der fødte i sommer, hun holdt så pause i efterårssæsonen, men kommer tilbage nu her til forårssæsonen. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er hunden der skal løbe ikke dig :mrgreen: og det tager kun en ½ dag at føde, så kan du sgtens komme til agilitytræning igen :blink:

 

så vidt jeg har forstået, er det meningen, at man helst skal følges med hunden rundt :lol:

 

Det er kun dig, der skal begynde i dag - Halfdan skal først starte efter påske. :mrgreen:

 

Det kan for øvrigt være, at vi ses dernede i aften, Aina og jeg tager derned ved 17.30-tide, for at jeg kan træne 2x2 slalom med Lumi... vi skulle gerne være færdige før jeres intromøde, men det kan være, at vi ikke helt har fået pakket sammen endnu, når I kommer. :-)

Pjat med dig, vi har en kursist, der fødte i sommer, hun holdt så pause i efterårssæsonen, men kommer tilbage nu her til forårssæsonen. :banan:

 

jeg skal nok lade ham blive hjemme - men håber vi ses. og ja, jeg regner bestemt også med at vente stærkt tilbage næste forår :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

så vidt jeg har forstået, er det meningen, at man helst skal følges med hunden rundt :lol:

 

 

 

jeg skal nok lade ham blive hjemme - men håber vi ses. og ja, jeg regner bestemt også med at vente stærkt tilbage næste forår :mrgreen:

Det er en Löwchen..Den er så klog som du er/gør den til..Hende med Pistil står inde midt på banen og dirigerer hunden rundt :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en Löwchen..Den er så klog som du er/gør den til..Hende med Pistil står inde midt på banen og dirigerer hunden rundt :mrgreen:

 

Deeeet får lagkagen nu ikke lov til nede hos os. :blink: Men det er jo et pre-agilityhold, de starter på, så der er ikke så meget løberi i starten, mon ikke hun kan overkomme det? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Deeeet får lagkagen nu ikke lov til nede hos os. :blink: Men det er jo et pre-agilityhold, de starter på, så der er ikke så meget løberi i starten, mon ikke hun kan overkomme det? :mrgreen:
Godt..BAre sæt hende i sving.. Hun komemr til at rende meget mere når først ungen kommer..Og jo ældre ungen bliver, jo mere renderi :mrgreen:

 

Synes godt nok det står sløjt til med de fynske løver og agility - "nogen" har endda ledige pladser på begynderhold der starter lige om lidt!!! :slem:
Du kan få en med hjem på søndag :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...