Hop til indhold

Nå, Jamen det går jo fantastisk godt....NOT!


Dogue1
 Share

Recommended Posts

Ja det er sq sur mås :(

 

Jeg går lige og venter på svar fra de to opdrættere i Sverige som måske også "snart" får hvalpe. Det fandens er at jeg er så kritisk når det kommer til opdrættere...

www.bordeauxdogue.se

THE SWEDISH OFFICIAL DOGUE DE BORDEAUX PAGE-BELBURGO´S KENNEL

 

Ellers ved jeg ikke rigtig hvad vi gør udover at vente til der igen er en mulighed hos Amazonite

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er sq sur mås :(

 

Jeg går lige og venter på svar fra de to opdrættere i Sverige som måske også "snart" får hvalpe. Det fandens er at jeg er så kritisk når det kommer til opdrættere...

www.bordeauxdogue.se

THE SWEDISH OFFICIAL DOGUE DE BORDEAUX PAGE-BELBURGO´S KENNEL

 

Ellers ved jeg ikke rigtig hvad vi gør udover at vente til der igen er en mulighed hos Amazonite

 

Det er helt på sin plads at være kritisk i sit valg af opdrætter, det modsatte er desværre alt for almindeligt.

Jeg er selv tilhænger af at vente på at den opdrætter man har udvalgt, kan levere den hvalp man skal bruge. Alternativt vil det være en ide at modtage anbefalinger fra den samme opdrætter, det kan være vedkommende har lagt hanhund til en god tæve eller at noget af opdrætterens afkom venter hvalpe et andet sted. Jeg har på fornemmelsen at du ikke bare har fundet den nærmeste DdB-opdrætter men har brugt tid på at undersøge tingene, og så giver det mening at bide tænderne sammen og afvente næste løbetid.

 

Kender du til omstændighederne for hvorfor tæven gik tom?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det ikke sådan at jeg "bare" har fundet hjertekulla og Belburgo på Nettet ;) Hjertekulle er jeg blevet anbefalet fra flere og vi har også holdt meget øje med dem. Belburgo har jeg kendt i mange år så jeg ved hvad de står for og ved hvordan deres opdræt er. Ingen af de to i sverige er en "nød eller ups løsning" Men en meget velovervejet mulighed ;)

 

Nej jeg kender ikke omstændighederne.

Det er helt på sin plads at være kritisk i sit valg af opdrætter, det modsatte er desværre alt for almindeligt.

Jeg er selv tilhænger af at vente på at den opdrætter man har udvalgt, kan levere den hvalp man skal bruge. Alternativt vil det være en ide at modtage anbefalinger fra den samme opdrætter, det kan være vedkommende har lagt hanhund til en god tæve eller at noget af opdrætterens afkom venter hvalpe et andet sted. Jeg har på fornemmelsen at du ikke bare har fundet den nærmeste DdB-opdrætter men har brugt tid på at undersøge tingene, og så giver det mening at bide tænderne sammen og afvente næste løbetid.

 

Kender du til omstændighederne for hvorfor tæven gik tom?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er sq sur mås :(

 

Jeg går lige og venter på svar fra de to opdrættere i Sverige som måske også "snart" får hvalpe. Det fandens er at jeg er så kritisk når det kommer til opdrættere...

www.bordeauxdogue.se

THE SWEDISH OFFICIAL DOGUE DE BORDEAUX PAGE-BELBURGO´S KENNEL

 

Ellers ved jeg ikke rigtig hvad vi gør udover at vente til der igen er en mulighed hos Amazonite

 

Uha, kom lige til at kigge på de to kenler og Belburge tæve, Chevalier Rouge Filipa, hende er jeg altså solgt til efter at have kigget galleriet igennem! :lun: :hjerte:

 

Og så er det hende, der er planlagt kuld med :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Øv, øv og atter øv!!

 

Kender alt for godt følelsen. :ae:

 

Men der sker i hvertfald ikke noget ved at forhøre jer hos de andre opdrættere i havde i tankerne.

Valget kan i jo altid træffe, når i ved hvad valgmuligheder i har.

 

Det kan være det giver sig selv, når i får svar fra dem - Måske er der bare den perfekte hvalp, måske bliver i bekræftet i, at i skal vente.

Men det er skide svært og jeg føler med jer!

Det er så trist når ens glæde og forhåbninger pludselig er væk.

Så krydser for at i snart har en skøn, skøn lille hvalpebasse hos jer - eller kan holde ventetiden ud et halvt års tid endnu!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bare slet ikke komme ned på jorden igen *løber-rundt-om-sig-selv-og-jubler-smiley*...Jeg skrev jo til de to opdrættere i Sverige i går. Jeg fik svar fra en af dem i aftes. Hvem af dem holder jeg lig lidt for mig selv indtil vi ved noget med sikkerhed.

 

Et lille citat fra opdrætter

Hej Frank, vad jag blev glad!! Du är en dröm valpköpare skall du veta att jag tycker, du kan rasen och har varit med nästan från början av vår uppfödning. Själv klar att du får köpa en valp från oss och du kommer högt på listan med förusättning att vi får valpar förståts.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja han blive jo nok lidt øv i ansigtet :/ Men mon ikke det går over igen ;)

Juhuuu :klap:

Blev da helt skuffet da jeg læste første indlæg. Vi går så spændt og venter på om Dumle snart bliver lege-onkel for en lille ny (omend han nok bliver lidt skuffet lige ved første øjekast :lol: ).

Håber det bliver til noget :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bare slet ikke komme ned på jorden igen *løber-rundt-om-sig-selv-og-jubler-smiley*...Jeg skrev jo til de to opdrættere i Sverige i går. Jeg fik svar fra en af dem i aftes. Hvem af dem holder jeg lig lidt for mig selv indtil vi ved noget med sikkerhed.

 

Et lille citat fra opdrætter

Hej Frank, vad jag blev glad!! Du är en dröm valpköpare skall du veta att jag tycker, du kan rasen och har varit med nästan från början av vår uppfödning. Själv klar att du får köpa en valp från oss och du kommer högt på listan med förusättning att vi får valpar förståts.

 

Oversættelse til dansk, tak? :mrgreen:

 

Ok, forstod det vigtigste: Du er en drøm af en hvalpekøber og du kommer højt op på listen, hvis altså de får hvalpe :-) Herligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bare slet ikke komme ned på jorden igen *løber-rundt-om-sig-selv-og-jubler-smiley*...Jeg skrev jo til de to opdrættere i Sverige i går. Jeg fik svar fra en af dem i aftes. Hvem af dem holder jeg lig lidt for mig selv indtil vi ved noget med sikkerhed.

 

Et lille citat fra opdrætter

Hej Frank, vad jag blev glad!! Du är en dröm valpköpare skall du veta att jag tycker, du kan rasen och har varit med nästan från början av vår uppfödning. Själv klar att du får köpa en valp från oss och du kommer högt på listan med förusättning att vi får valpar förståts.

 

:banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...