Hop til indhold

Udstyr til løve


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Hva? Giver du hvalpepakken retur? Jeg har siddet og savlet over den pakke, glæder mig næsten lige så meget til dén, som jeg gør til hvalpen. Eller... Ikke helt... men du ved :lol:

 

Næ, det husker jeg ikk... men hun fik sækkesengen med sidst hun var her. Ace skubber den ud af kurven :lol: :tonki: Næ den gider han ikke ligge på!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:sjov: Du har glemt, at du vil træne med ham! Så jeg er totalt med på væddemål!!:mrgreen:

 

På frostdage, til rally, har Dexter rystet efter 5 min med et alm. dækken på. Efter 10 min har han hoppet rundt på 3 ben og efter 20 min må vi fortrække til et varm klubhus, på trods af, at Dexter HAR et vinterdækken!

Så det hedder heldragt til din løve:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlie har puppia vest sele :P

 

Det er den sele jeg synes der sidder ultimativt bedst på ham.. Jeg har prøvet med begge hurtta-seler, k9, rundsyet lædersele, ezydog t-sele, billige seler osv.. puppia er den bedste til ham, dog har jeg til gode at prøve wolfsong x-model.. noget siger mig den også vil du..

 

 

Hvor lang pels er du ude i han skal have lykkeliv? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har dette dækken til Dexter og skal helt klart have et magen til, til Boris næste vinter. -selvfølgelig bare i en anden farve:-p

 

Og så har jeg selvfølgelig kraven bukket ned, så han ikke flasher det hvide 'pels' men det til gengæld varmer ham på halsen.

Det er godt nok ikke så blødt og lækkert. Men det har en god tykkelse, der er fleecefor ind mod hundens hud. Der er hul til både snor, og sele. Det går godt ned ved rumpen og der er elastikbånd omkring bagben, og så har det en god måde at blive spændt på med et godt, bredt stykke på maven. Og så sidder det bare godt på mine kræ.

Den anden vinterdækkenmodel fra buster, synes jeg ikke, dækker bagparten nær så godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlie-dyret er også mellem to størrelse i hurttas y-model :megaked: Synes ellers de ultimativ fede.. Men den ene kan han så bruge om vinteren udover sit dækken, for så passer det, så selvfølgelig har han den :mrgreen:

T-selen er helt uduelig indtil videre i hvert fald.. Han har jo slet ikke nok brystkasse det (store) skravl hehe

 

 

Halsbåndsmæssigt har Charlie et rundsyet læder, det har han haft fra helt lille.. Det har vi været glade for, det er lidt mere skånsomt for pelsen..

Personligt synes jeg det ser fjollet ud med langhårshund, der har kort pels om halsen fordi halsbåndet har slidt det af :P

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst løven disel

disel har også et dækken når det er koldt for han ryster også hvis han bliver for kold !

og vi har en oster trimmer med 6 skær og to afstandskamme m.m men skal kun bruge skær 10 da vi klipper bar røv hihi udstillingsklip

disel har også bluser og trøjer m.m han har en lille garderobe efterhånden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...