Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå da jeg selv skulle i bad, var varmvandsbeholderen så nok stået af, ikke 1 ste gang , men allivel. Så godt Freddy fik den store tur med varmt vand, jeg troede det var blandingsbatteriet der var agurk , men hverken varmt vand i håndvask eller køkken.Hurtigt styrebad og hårvask i køkkenvasken- ÅV det er sku koldt.Men måtte lige bruge elkedelen lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er overhovedet ikke klar til noget som helst :evil: har mega hold i ryggen, så håber Dinah har husket en stol til mig :blink: men jeg skal nok huske at stille uret og være der lidt i 9 - så hvis i ser en der rimeligt går som om hun har "skidt i bukserne" så er det mig :mrgreen: Jeg opholder mig nok mest i løve-lejeren og i boderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er kun for hunden. Man plejer ihvertfald at give ca 140 kr for begge to, så mit bud er at det er hunden alene og så 60 kr for dig selv

 

Okay tak, har ikke prøvet og havde hund med før til Dkk udstilling ( nu kan jeg huske hvorfor :mrgreen:).. De ved da hvad de vil havde for det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh jeg dør af stress.. Hunden har nu været i bad og ligner fortsat en laks i hunde udgave - jeg døøøøøør..

Og jeg bliver SÅ sur, og det er overhovedet ikke Carlos skyld. Dumme ejer - dejlige hund !

 

Nåh jeg skal ha pakket sammen så jeg bare skal vælte ud af sengen i morgen..

Tror jeg pakker bil i aften

 

laks? er det ny farve hos samojed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme igen.. Med alt i alt et pænt resultat...

Han fik very good med en kritik der oversat til dansk lyder

 

"Typefuld, flot balance og skitse, bærer tilstrækkelig pels men desværre forkert farve, bevæger sig med vilje."

 

Meget tilfreds med very good når nu jeg har en omvandrende laks :-D Og jeg behøvede ikke engang holde min forsvarstale om foder jeg havde forberedt hvis vi var blevet disket :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...