Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

Gæst Anaid
Jeg er forelsket....i grand danois'en....:)

 

Så har du da vist bestilt en forkert hvalp? Ellers må du have en af hver. Så en aussie ejer der også havde sin GD med

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og så lykkedes det for Jannie - jeg røg sku i ringen med en hund :shock: incl. hold i ryggen og det var f.... svært at sætte sig på hug. Heldigvis var det i opdrætterklassen, så Jannie, Minibillen og Eyecatsher var med, så det var ikke så slemt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme igen.. Med alt i alt et pænt resultat...

Han fik very good med en kritik der oversat til dansk lyder

 

"Typefuld, flot balance og skitse, bærer tilstrækkelig pels men desværre forkert farve, bevæger sig med vilje."

 

Meget tilfreds med very good når nu jeg har en omvandrende laks :-D Og jeg behøvede ikke engang holde min forsvarstale om foder jeg havde forberedt hvis vi var blevet disket :-D

 

Flot kritik! Surt med den laksefarvede pels, men sk*de godt at I klarede jer så godt til trods! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot kritik! Surt med den laksefarvede pels, men sk*de godt at I klarede jer så godt til trods! :5up:

 

Ja det er surt, men han fik vist charmet sig godt ind alligevel - for egentlig er det total disk-fejl. :-D

 

Var lige et kort øjeblik ærgerlig over ikke at få Excellent og CK, men bagefter kom der en dame hen og begyndte at spørge hvad der var i ham og roste ham til skyerne.

Hun havde tidligere opdrættet samojeder og var blevet helt elektrisk da hun så ham i ringen.

Hun synes at Cabakas hunde var for lavstammet, overtypet og puffede :-D

 

Det bragte et stort smil frem - Jeg synes jo også min er den lækreste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem kommer i morgen? Jeg har fået lov til at komme med igen, fra morgenstunden:-D

 

Hyggeligt at hilse på alle, jeg fik hilst på. Nøj jeg frøs... Og Luna er træææææt:lun:

 

Jeg kommer :-)

 

Ja det er surt, men han fik vist charmet sig godt ind alligevel - for egentlig er det total disk-fejl. :-D

 

Var lige et kort øjeblik ærgerlig over ikke at få Excellent og CK, men bagefter kom der en dame hen og begyndte at spørge hvad der var i ham og roste ham til skyerne.

Hun havde tidligere opdrættet samojeder og var blevet helt elektrisk da hun så ham i ringen.

Hun synes at Cabakas hunde var for lavstammet, overtypet og puffede :-D

 

Det bragte et stort smil frem - Jeg synes jo også min er den lækreste :-D

 

DET kan jeg da godt forstå det gjorde :klap: Og selvfølgelig er han da det :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er ved ring 3, vores race starter festen, så vi kører 5.45, gaaaaab ...

 

Pyyyh DET var tidligt.. Ring 3 ved jeg hvor er:-D Labberne var i Ring 1 i dag..

 

Hmm måske jeg bare slæber Luna med.. Så skal I kigge efter underlig dame i cowboybukser, sort regnjakke og brun lab med halsbånd, hvor der står "Lunamus". Så er det bare os:mrgreen:

 

Og hende der "svenskeren", ikk?:lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har du da vist bestilt en forkert hvalp? Ellers må du have en af hver. Så en aussie ejer der også havde sin GD med

 

Ha ha...var det hende med den prikkede hvalp der hele tiden skulle sidde på skødet??

 

Tror GD er liiiiiige lidt for lidt aktiv til os, men århhh...:lun:

 

Og verdens lækreste race :lun:

 

Hold op de var søde...nussede med en 60 kilo tæve der bare lænede sig op af os....:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bille

Løverne åbnede ballet i morges, så det var også tidligt afsted til camp storm - hold da op et blæsevejr, men skønt med sol :-D kunne være dejligt med et telt, sådan en langhårshund er altså svær at styre pels på i stormvejr :blink:

 

Freddie skulle i mellemklasse og Maria, datter på 11 år, gik med ham ....så flot, Freddie fik excellent, dog uden ck. Men vi er glade :banan:

Vi tog tidligt hjem igen, for det første frøs vi og så skulle vi hjem til Jessie og hvalpene :lun:

 

Vi skal i ringen igen i morgen, dog skal vi ikke åbne ballet, så måske vi kan sove ½ time længere, håber på mindre blæst i morgen, vi ses og held og lykke allesammen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi vel hjemme igen :-)

 

Og vi flader alle ud på sofaen; mig nyvasket og solbrændt i hovedet og hundene flader bare.

 

Emma fik Exc. uden CK, men til gengæld som bedste juniortæve og en fin kritik omend noget kort.

Hun opførte sig godt i ringen og var slet ikke utryg som hun plejer.

 

Jessie fik Exc. med CK og blev to'er i klassen.

Hun gik videre til bedste tæve og kvitterede med at blive 4. bedste tæve og hun fik reservecertet.

Hun opførte sig professionelt præcis som hun plejer :-)

 

Vi mødte ikke nogen, men så Ulla på afstand.

 

Imorgen skal jeg afsted uden gemalen og vil være i ring 15 i et lysegrønt Visant-telt, hvis det da stadig står det imorgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aiii, hvor det kribler i mig for at udstille...! Øv for den, at Møffe ikke er klar og parat endnu...! :-( Men glæder mig i hvert fald til i morgen!

 

Jeg skal se om jeg kan finde dig, Rikke. Hvad ring skal I i?

 

Jeg gemmer mig somewhere close to ring 25 fra kl. 9:00 af. Ved bernerne, selvfølgelig ;-) Og Måske lidt ved rottweilerne, tror det er ring 23? :hmm:

 

Og når bernerne og rottweilerne ikke længere stiller, så er jeg at finde ude ved boderne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...