Hop til indhold

Billedtråd maj 2012


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 591
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Min træningsmakker Kate og jeg trænede i Lersøparken her til aften (vi prøver på jævnligt at komme ud og miljøtræne, så hundene lærer at fokusere på os og arbejdet, selvom der er forstyrrelser). Kates kone (og vores nogle gange medtræningsmakker) Lizza var med og tog billeder - og se nogle lækre billeder, hun tog af Tyson. :hjerte:

 

 

 

 

 

Jeg ELSKER dette billede :lun:

lersoe10.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og her er lige et billede, der viser, hvor skør man ser ud, når man sådan er ude i verden og træne freestyle. :lol: Tyson er bakket væk fra mig, derfor er han ikke med på billedet, og når hunden ikke er med på billedet, bliver det rigtig tydeligt, at man ser lidt tosset ud. :mrgreen:

 

lersoe3.jpg

 

det ligner seriøst du lige har sparket ham op i luften :sjov: på det sidste billede ligner du en der er ved at tage en spiritusprøve :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet hundeknagerække idag

522883_10150831314992054_581222053_9808734_13680088_n.jpg

 

Pigerne spiser tyggeben, efter de har hjulpet med at slå græs - deraf de grønne fusser - Karlas var åbenbart stadig levende, så den skulle lige nedlægges først...

427924_10150926037093377_38821563376_9682943_501646170_n.jpg

 

545879_10150926039393377_38821563376_9682960_788665568_n.jpg

 

Johna efter gåturen idag, hvor hun fandt noget yderst lækkert at rulle sig i :mums: det krævede et bad, eftersom hun var indsmurt fra top til tå!

577473_10150937486563377_38821563376_9708625_938631346_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min træningsmakker Kate og jeg trænede i Lersøparken her til aften (vi prøver på jævnligt at komme ud og miljøtræne, så hundene lærer at fokusere på os og arbejdet, selvom der er forstyrrelser). Kates kone (og vores nogle gange medtræningsmakker) Lizza var med og tog billeder - og se nogle lækre billeder, hun tog af Tyson. :hjerte:

Jeg ELSKER dette billede :lun:

lersoe10.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og her er lige et billede, der viser, hvor skør man ser ud, når man sådan er ude i verden og træne freestyle. :lol: Tyson er bakket væk fra mig, derfor er han ikke med på billedet, og når hunden ikke er med på billedet, bliver det rigtig tydeligt, at man ser lidt tosset ud. :mrgreen:

 

det ligner seriøst du lige har sparket ham op i luften :sjov:

 

Præcis min tanke :mrgreen: Hvis ikke man ved hvad I laver, har I da skræmt livet af folk der er kommet forbi :sjov:

 

Men fantastisk skønne billeder af en meget dygtig lille hund:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Præcis min tanke :mrgreen: Hvis ikke man ved hvad I laver, har I da skræmt livet af folk der er kommet forbi :sjov:

 

Men fantastisk skønne billeder af en meget dygtig lille hund:lun:

 

Hahaha, ja - det er godt man ved, det er et dansetrin/hop, for ellers ville man da tro, du spillede fodbold med ham, argh :shock::mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jeg føler behov for at spamme..... :oops:

Nu er Yoda jo valgt og så skal han jo vises frem i vildskab ik'?! :genert:

 

Så en lille billedserie fra 0 dage til 5 uger:

 

2uge_3.jpg

 

4uger_3.jpg

 

DSC_0335.jpg

 

DSC_0720.jpg

 

Hende forneden er i øvrigt en tæve, der havde sneget sig med - Men hun er nu også lækker :mrgreen:

1uge_3.jpg

2uge_han3_4.jpg

4uger4.jpg

403405_3903388194074_1560309617_33255296_230359098_n.jpg

DSC_0307.jpg

DSC_0334.jpg

DSC_0338.jpg

image017.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg føler behov for at spamme..... :oops:

Nu er Yoda jo valgt og så skal han jo vises frem i vildskab ik'?! :genert:

 

Så en lille billedserie fra 0 dage til 5 uger:

 

[ATTACH=CONFIG]84808[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84797[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84798[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84799[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84801[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84800[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84803[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84804[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84805[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84806[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84802[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84807[/ATTACH]

 

 

Nååå..hvor er han nuttet :lun:...og hvor sker der bare meget på 5 uger, i deres udvikling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Nååå..hvor er han nuttet :lun:...og hvor sker der bare meget på 5 uger, i deres udvikling.

 

Der sker sindssygt meget!

Hver uge tror jeg, at jeg liiige kan springe en uge over uden en køretur til fyn - Men så lægger opdrætter nye billeder ud, hvor man kan se hvor meget de er vokset.

Og så er jeg jo nød til at tage derover, for ikke at gå glip af noget :engel:

 

Hvor er han über cute den lille bc, MM. :hjerte: Og han bliver da bare mere og mere nuttet som han vokser.:lun: Hvornår flytter han hjem til jer? Skal Kaya steriliseres, eller hvad gør i? Er mandens 'lille hund ønske' sat på standby eller har han stadig Miiiina lidt..?:-D

 

Han er super lækker :lun:

Han flytter ind d. 2 eller 3 juni.

 

Kaia er jo steriliseret, så det er ikke noget problem - Og manden må nøjes med Kaia og Miina :lol:

Vi har jo jævnligt Miina på besøg, og eftersom han ikke bruger 1/3 del af den tid jeg bruger på hund, så må han "nøjes" med 1½ hund og så kan jeg få to :engel:

 

Bamse er ikke helt ung længere og skulle vi have bc inden han blev for gammel, så er tiden ved at være inde.

 

Men er spændt på hvad tornadoerne siger til familien nye sorte medlem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzies über nuttede måde at tigge på :lun: :hjerte:

 

DSCN0577.jpg

 

 

og da vi havde besøg af mormor der overnattede et par dage var dyrene lykkelige :lun:

 

DSCN0579.jpg

 

DSCN0581.jpg

 

 

Og så var det da bare lige MAX hygge at mormor sov på sofaen for så kunne man jo putte hele morgenen i dynen i stuen :hjerte: :lol:

 

DSCN0584.jpg

 

DSCN0586.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Årh, tillykke til dig og smukke Gracie! :-D :kys:

Og sikke dog en vidunderlig mælkebøttemark :lun:. Lille Preben Elkjær (min kanin, som jeg i går havde haft i to uger, hehe) hopper rundt her på gulvet ved siden af mig, og jeg er helt sikker på, at jeg lige hørte ham mimre "skulle vi ikke plante mælkebøtter over hele gulvet her, det ville da være meget dejligere! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...