Hop til indhold

Billedtråd juni 2012


* Laila *
 Share

Recommended Posts

  • Svar 386
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Findus
Ej, nu holder det kraftedeme med det fis! Findus, vi må vist lave en øve-tråd, hvis det her skal blive ved.. Så vi ikke spammer hele tråden til :lol:

 

Haha, ja... Tror faktisk der er spdan en tråd, mener den hedder store billeder i tråd eller sådan noget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, gør det som jeg plejer - uploader til photobucket...

 

Jeg har ikke fotograferet ret meget, i et langt stykke tid nu. Jeg vil ikke sige at jeg har mistet lysten, for det passer ikke helt - men jeg har bare ikke overskuddet der skal til. Men i dag fik jeg alligevel taget det store kamera frem, og prøvede at få nogle billeder af Iso i haven. Jeg har slet ikke så mange billeder af Iso som af Frostie, ikke fordi jeg ikke kan li' hende, men hun kan jo for pokker aldrig være stille!!! :lol: Men i dag gik det lidt bedre, så der kom da lidt ud af det. Desværre bøvler hun lidt med sin collienose for tiden, og er derfor lidt lettere pelsløs rundt øjnene... Men moar her elsker hende jo lige meget hvad... :lun:

 

IMG_1312b.jpg

 

IMG_1327b.jpg

 

IMG_1331b.jpg

 

IMG_1337b.jpg

 

IMG_1341b.jpg

 

Årh hvor er hun altså smuk! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er hun altså smuk! :lun:

Tak, Trei! Det er jo ikke så tit hun er stille, så "smuk" hører vi ikke så tit... :lol: Men det er hun jo faktisk, egentlig... :lun:

 

 

Trunterne har været på camping! Kæææmpe success... det vil de gerne igen :mrgreen:

 

553080_10151050584003377_482936285_n.jpg

 

600164_10151053182288377_1838381162_n.jpg

 

ee715116.jpg

 

0af0031f.jpg

 

Pyyyh... det var en hård uge, godt vi snart skal hjem!

bd5a4bd3.jpg

 

Jamen er det ikke bare fedt med campingsssvogn??? Mine hunde har altid elsket camping, og osse mig... Dejligt at I har haft en god oplevelse!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jamen er det ikke bare fedt med campingsssvogn??? Mine hunde har altid elsket camping, og osse mig... Dejligt at I har haft en god oplevelse!

 

Jo, det var faktisk fedt... overvejer det... Manden chokerede mig, ved at spørge om jeg så solgte kolonihaven og købte en campingvogn... da jeg så svarede, at jeg jo ikke havde et sted den kunne stå, ytrede han ordene: Det kunne vi nok finde ud af :shock: Han må virkelig synes jeg skal af med den kolonihave :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nybadet...

:hjerte:

P1030509.jpg

 

Og nyklippet ..:lun:

 

P1030496.jpg

 

Synes selv klipningen er nuser (hakket men nuser!), men kan godt se det ikke er rigtig pudelklip. :blink:

 

P1030485.jpg

 

Vi har fået 'hoppepude'. Hit med godbidderne siger Smilla :blink:

 

P1030504.jpg

 

Tippi har forstået, at det handler om at STÅ og balancere (eller også er det bare fordi hun ikke har lært at dække endnu :rolleyes:).

 

P1030508.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi nyder det sommeragtige vejr med fri adgang til haven nu døren kan stå åben :hjerte:

 

IMG_3203.jpg

 

IMG_3207.jpg

 

IMG_3218.jpg

 

IMG_3227.jpg

 

IMG_3232.jpg

 

(Argh! Hvorfor kan jeg bare ikke finde ud af at uploade store billeder.... :damn:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...