Hop til indhold

Billedtråd juni 2012


* Laila *
 Share

Recommended Posts

  • Svar 386
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buzz :lun: Ham vil jeg gerne møde en dag!

 

Du kommer bare :bighug:

 

Ha, jeg vil have min egen Buzz (bare anden størrelse og anden farve, pudler er det nye sort!)

 

Ja bare det ikke er ham :lun: Han er MIN :hjerte: Pudler kan jeg klar anbefale.

 

Men det får du jo aldrig, papillonerne bliver jo ved med at dumpe ind. :lol:

 

:sjov:

 

lille video af et af halfdans allerflotteste tricks:

 

[video=youtube;m-FpIuMH5-c]

 

og et mobilbillede af verdensmesteren i strategisk placering oven på menneske, så menneske ikke er i stand til at bevæge sig så meget som en milimeter:

 

[ATTACH=CONFIG]87500[/ATTACH]

 

:sjov: Halfdan :hjerte: :sjov:

 

Vi var så heldige at vinde en "ekstra præmie" i en photokonkurrence hos Chrisco... Her til morgen kom præmien

562278_10151008680503377_38821563376_9920821_1926124845_n.jpg

 

Fine piger, og sikke en god præmie

Link til indlæg
Del på andre sites

lille video af et af halfdans allerflotteste tricks:

 

[video=youtube;m-FpIuMH5-c]

 

og et mobilbillede af verdensmesteren i strategisk placering oven på menneske, så menneske ikke er i stand til at bevæge sig så meget som en milimeter:

 

[ATTACH=CONFIG]87500[/ATTACH]

 

Det fedeste trick! :banan: Seriøst, prøv om du ikke kan sætte kommando på, det er da et trick med blæreværdi. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det fedeste trick! :banan: Seriøst, prøv om du ikke kan sætte kommando på, det er da et trick med blæreværdi. :mrgreen:

 

jeg er endnu aldrig lykkedes med at sætte kommando på noget han gør af sig selv - selv om jeg har prøvet! eller, faktisk er jeg begyndt at mistænke, at jeg har fået lært ham, at ssschh! betyder noget i stil med "gø højt og længe" :roll::lol: men det er da et forsøg værd, kunne være ok blæret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er endnu aldrig lykkedes med at sætte kommando på noget han gør af sig selv - selv om jeg har prøvet! eller, faktisk er jeg begyndt at mistænke, at jeg har fået lært ham, at ssschh! betyder noget i stil med "gø højt og længe" :roll::lol: men det er da et forsøg værd, kunne være ok blæret :mrgreen:

 

Sjovt, hos os hedder signalet for den øvelse "hold kæft" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Teitur, Nuller og vores nye familie medlem som endnu mangler et navn.

 

loke7.jpg

 

På billede 1 bliver der lige hilst, mens Nuller kigger misundelig på, på billede 2 får den masser af nysser, på billede 3 taler Nuller og Teitur om den nye og på billede 4 frygter Teitur at Nuller tager hans elskede bold

loke3.jpg

loke4.jpg

loke6.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
:lol:

 

Man skal ikke undervudere sådan en kanin :lol:

 

Teitur er generelt lidt skeptisk over for Nuller, han flygter når Nuller hopper op i sofaen til ham, og hvis Nuller snuser til hans ting, skynder Teitur sig over og tager dem og gemmer dem langt væk fra Nuller :-D

 

Men hvis Nuller har fået en gulerod i sit bur, så lusker Teitur hen og tager den, så kan Nuller godt finde på at hvæse af ham, hehe, de er altså sjove de to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Gik sent i seng og vågnede tidligt, de små var ikke motiverede for morgenluftning

 

[ATTACH=CONFIG]87578[/ATTACH]

 

Sover de på højkant ? Haha kan slet ikke se hvad der er op og ned på det billdede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DogByHeart

IMG_0052.jpg

 

Et par billeder fra en smuk dag i Maj, hvor Chico og jeg lige var taget på far-tur uden den bette. ;o) Han blev passet hjemme af gæster.

 

Nr.2 minder mig om historien om stedet ved regnbuebroen, hvor hundene venter på deres ejere kommer en dag.

 

Fra teksten: "Når jeg mærker du tænker på mig, løber jeg alt hvad jeg kan hen til den store klippe.

Og når jeg ser ud over klippekanten, kan jeg se ned i menneskenes verden, og ned på dig.

Jeg ser på dig med kærlighed, og længsel, og jeg glæder mig usigeligt til vi skal være sammen igen." :lun:

 

(Hvis der er nogen som ikke kender den, så poster jeg den gerne)

 

Og jeg kunne godt tænke mig at lære, hvordan man lægger dem op i tråden i fuld størrelse..

IMG_0029.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]87607[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87606[/ATTACH]

 

Et par billeder fra en smuk dag i Maj, hvor Chico og jeg lige var taget på far-tur uden den bette. ;o) Han blev passet hjemme af gæster.

 

Nr.2 minder mig om historien om stedet ved regnbuebroen, hvor hundene venter på deres ejere kommer en dag.

 

Fra teksten: "Når jeg mærker du tænker på mig, løber jeg alt hvad jeg kan hen til den store klippe.

Og når jeg ser ud over klippekanten, kan jeg se ned i menneskenes verden, og ned på dig.

Jeg ser på dig med kærlighed, og længsel, og jeg glæder mig usigeligt til vi skal være sammen igen." :lun:

 

(Hvis der er nogen som ikke kender den, så poster jeg den gerne)

 

Rigtig gode billeder :lun: Jeg kender godt den om regnbuebroen og kan godt forstå, at billed nr. 2 inspirerer dig, meget malerisk.

Hvor er billed nr. 1 med alle de trapper taget henne ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DogByHeart

Tak igen. ;-)

 

Begge billeder er taget på "Busbjerg" ved Ulstrup mellem Langå og Bjerringbro her i det jyske.

Havde jeg lige husket at dreje kameraet lidt længere mod højre, havde gudenåen været med på billedet.

 

c",)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Snak lige om en lang tunge :lol:

[ATTACH=CONFIG]87175[/ATTACH]

 

Fine billeder og så fin brun farve han har. Men hvad er det med hans øje, det højre? (Til venstre på billedet)

 

Trækkeleg i haven :hjerte:

 

P1030016.jpg

 

 

Årh Smilla ser sød ud der :hjerte: Dejligt at det går godt med den lille nye fine Tips!

 

 

[ATTACH=CONFIG]87323[/ATTACH]

 

 

Øhh hvordan var det nu - skulle der .com eller .dk efter rentabitch?

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ha, jeg vil have min egen Buzz (bare anden størrelse og anden farve, pudler er det nye sort!)

 

Nemlig, lige pludslig dumper der en lille bitte hvid toy-dværg-pudel ind

 

 

 

JEG FANDT EN TIL DIG! JEG FANDT EN LILLE BITTE HVID DVÆRG PUDDEL TIL DIG! DU VILLE IKKE HA DEN!

 

*fornærmet* Du bildte mig vist ligefrem ind at du ikke ville have en puddel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...