Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi var til klubfest i lørdags, hvor vinderen af klubmesterskabet vi var til for nogle uger siden skulle afsløres. Jeg var rigtig spændt, for vi tre der deltog i Begynder, var umiddelbart ret tætte. Og tænk, Mingus endte med at vinde :banan:

Begynder regnes dog ikke for en rigtig klasse - det er for hunde der ikke er rykket ud af klasse 1 - så vi fik desværre ikke en pokal og t-shirt, som de øvede, men en medalje. Ville ellers have slået ihjel for den fede t-shirt.

 

Men men, aftenen var ikke slut endnu. For sørme om Mingus og jeg ikke blev årets begynder-duo! Så vi fik den største pokal jeg nogensinde har set :mrgreen:

Jeg troede først de havde taget fejl, og ikke vidste at jeg havde løbet officielle konkurrencer sidste år, men kriteriet er åbenbart at man stadig løber klasse 1 og har været til udenbys konkurrencer - og det må man trods alt sige vi har :mrgreen:

 

Mingus er blevet lidt snobbet efter al den hæder:

 

Næh, næh, den var god nok :5up: Bente må have spurgt mig 17 gange efter jeg nominerede jer, om jeg var sikker på, at I ikke var i kl2 eller liiiige ved at rykke op... Og tillykke med klubmesterskabet i begynder også! Super sejt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 959
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Næh, næh, den var god nok :5up: Bente må have spurgt mig 17 gange efter jeg nominerede jer, om jeg var sikker på, at I ikke var i kl2 eller liiiige ved at rykke op... Og tillykke med klubmesterskabet i begynder også! Super sejt!

 

Du er så sød at nominere os :-D Og du ved at pokalen vil blive behørigt værdsat hos mig :mrgreen:

 

Er stadig overrasket over at vi slog Emily og Hubert, men jeg ved han overhaler Mingus og jeg næste sæson.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er så sød at nominere os :-D Og du ved at pokalen vil blive behørigt værdsat hos mig :mrgreen:

 

Er stadig overrasket over at vi slog Emily og Hubert, men jeg ved han overhaler Mingus og jeg næste sæson.

 

Ja, det er en skam det er en vandrepokal... man har ikke rigtigt lyst til at aflvere den igen :mrgreen:

 

Og det er skam ikke sikkert, at Hubert nogensinde kommer til at slå jer... Han er ligesom Johna :gab:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er en skam det er en vandrepokal... man har ikke rigtigt lyst til at aflvere den igen :mrgreen:

 

Og det er skam ikke sikkert, at Hubert nogensinde kommer til at slå jer... Han er ligesom Johna :gab:

 

Nææææææææ nu skal du holde, man får hvad man tænker, og du er slem. Johna hedder fra nu af lynet i den tanker og du tænker positive ting om hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Nææææææææ nu skal du holde, man får hvad man tænker, og du er slem. Johna hedder fra nu af lynet i den tanker og du tænker positive ting om hende

 

Men det er jo det der er så frustrerende... for hun er jo LYNET! hun er jo hurtigere end sorte-gø-maskinen! Hvis hun ellers bare gad give lidt af sig selv!

 

Nå... Men Lynet har trænet slalom og felter idag og var dygtig... og har taget ca. 10 spring uden at blive bedt om det og elsker tunneller... så helt umulig er hun ikke... Så må vi se hvor billigt hun er til salg efter torsdagens træning...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er en skam det er en vandrepokal... man har ikke rigtigt lyst til at aflvere den igen :mrgreen:

 

Og det er skam ikke sikkert, at Hubert nogensinde kommer til at slå jer... Han er ligesom Johna :gab:

 

Nej, ville ønske jeg kunne beholde den for evigt - selvom den fylder cirka 1/3 af lejligheden :genert:

 

Hubert var faktisk ret meget på til klubmesterskabet. Han lignede en der syntes det var ret sjovt, og Emily sagde at han har flyttet sig endnu mere siden. Så hun er fuld af forhåbning, selvom han nok aldrig bliver en Dreamy.

Jeg tror stadig på Johna :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

:banan:

 

Løb 3 klasser i dag, først en agility, hvor vi fik 5 fejl i slalom, derefter en agility mere, hvor hun tog en bom (jeg tror jeg fik drejet hende for skarpt, for det er meget sjældent hun river ned), og hvor der også gik kage i slalom, og jeg endte med at røre ved hende, så disket.

Sidste klasse var en spring klasse, og jeg var lidt i tvivl om jeg ville løbe den, for hun blev jo så træt sidste gange, men jeg havde købt en blok pemikan, og givet hende lidt, så tænkte at nu prøver vi, hun virkede ok frisk. Og så løb vi fejlfri og blev nr 4 !! :banan::banan: SÅ stolt at min pige :hjerte: Havde virkelig fedt flow i det løb, dog stoppede hun lige for at snuse inden slalom (det var der flere der gjorde, ved ikke om der har ligget lidt hestepærer eller andet godt :slem:) men ihhhh dejlig hund!!

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan:

 

Løb 3 klasser i dag, først en agility, hvor vi fik 5 fejl i slalom, derefter en agility mere, hvor hun tog en bom (jeg tror jeg fik drejet hende for skarpt, for det er meget sjældent hun river ned), og hvor der også gik kage i slalom, og jeg endte med at røre ved hende, så disket.

Sidste klasse var en spring klasse, og jeg var lidt i tvivl om jeg ville løbe den, for hun blev jo så træt sidste gange, men jeg havde købt en blok pemikan, og givet hende lidt, så tænkte at nu prøver vi, hun virkede ok frisk. Og så løb vi fejlfri og blev nr 4 !! :banan::banan: SÅ stolt at min pige :hjerte: Havde virkelig fedt flow i det løb, dog stoppede hun lige for at snuse inden slalom (det var der flere der gjorde, ved ikke om der har ligget lidt hestepærer eller andet godt :slem:) men ihhhh dejlig hund!!

Hvor fedt - tillykke!!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan:

 

Løb 3 klasser i dag, først en agility, hvor vi fik 5 fejl i slalom, derefter en agility mere, hvor hun tog en bom (jeg tror jeg fik drejet hende for skarpt, for det er meget sjældent hun river ned), og hvor der også gik kage i slalom, og jeg endte med at røre ved hende, så disket.

Sidste klasse var en spring klasse, og jeg var lidt i tvivl om jeg ville løbe den, for hun blev jo så træt sidste gange, men jeg havde købt en blok pemikan, og givet hende lidt, så tænkte at nu prøver vi, hun virkede ok frisk. Og så løb vi fejlfri og blev nr 4 !! :banan::banan: SÅ stolt at min pige :hjerte: Havde virkelig fedt flow i det løb, dog stoppede hun lige for at snuse inden slalom (det var der flere der gjorde, ved ikke om der har ligget lidt hestepærer eller andet godt :slem:) men ihhhh dejlig hund!!

 

Fedt, tillykke. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke PinPoynter...

 

****************************

 

Jeg ser frem mod min tredje tur til det jyske her i næste weekend... Vi tager over om lørdagen og overnatter, så vi ikke skal alt for fandens tidligt op søndag... Mit største problem er at jeg ikke har fundet en babysitter til Cassi. Jeg har ikke meget fidus til at tage hende med, når det betyder at hun bare skal sidde at glo... Men det vil hun jo skulle under alle omstændigheder, og det med at glo gik jo meget fint i sommers :roll: Havde der nu været tale om en hund der havde godt af at opleve atmosfæren til konkurrencer, så havde det været en idé at tage hende med, men nu var hun trods alt med til agilitykonkurrence to dage efter jeg fik hende og har siden da været med til mange, godt nok på sidelinjen. Så spørgsmålet er om jeg gider balladen med hende, eller om jeg skal være ond og lade hende blive hjemme, og så få nogle til at komme og lufte hende... Overvejer stadig...

 

Basse er i hvert fald klar og vi venter i spænding på programmet, som vi jo slet ikke er vant til at skulle gå ind og finde selv :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nala og jeg løb vores første DAL delstævne i tirsdags. Nala var en dygtig tøs og sprang kun en enkelt port i slalommen, men var derudover fejlfri. Det var jeg enorm stolt over for det var altså en pokkers svær bane med en masse fælder og handling (synes jeg!) :banan: Dyyyyyyyygtig vuffi-pige!

 

Vi blev nr. 2 for de små hunde og vandt et fint krus. Juhuuuuu :mrgreen:

 

Ihhh, jeg glæder mig bare så meget til den nye stævne sæson!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nala og jeg løb vores første DAL delstævne i tirsdags. Nala var en dygtig tøs og sprang kun en enkelt port i slalommen, men var derudover fejlfri. Det var jeg enorm stolt over for det var altså en pokkers svær bane med en masse fælder og handling (synes jeg!) :banan: Dyyyyyyyygtig vuffi-pige!

 

Vi blev nr. 2 for de små hunde og vandt et fint krus. Juhuuuuu :mrgreen:

 

Ihhh, jeg glæder mig bare så meget til den nye stævne sæson!!

 

Flot :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nala og jeg løb vores første DAL delstævne i tirsdags. Nala var en dygtig tøs og sprang kun en enkelt port i slalommen, men var derudover fejlfri. Det var jeg enorm stolt over for det var altså en pokkers svær bane med en masse fælder og handling (synes jeg!) :banan: Dyyyyyyyygtig vuffi-pige!

 

Vi blev nr. 2 for de små hunde og vandt et fint krus. Juhuuuuu :mrgreen:

 

Ihhh, jeg glæder mig bare så meget til den nye stævne sæson!!

 

Sejt! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Billeder fra vores 2. gennemløb.... se lige Sally, da hun smutter forbi den sidste pind i slalom... "hov, hvad var det??" :lol:Barking Mad - Dec 2012 - Watts Event Photography

 

Ha ha, hvor sjovt!!! :sjov: Han ta'r bare gode fotos, han gør! :5up: Han var også til Jutlandia Cup i sommers, lidt surt at der regnede så meget, så han kunne ikke fotografere hver dag. Endnu surere at hans egen hund døde medens de var der... :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...