Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Og hvor morsomt er det lige, det var faktisk det eneste af dine løb jeg så i weekenden. Ja ja tror i laver mange ULOVLIGHEDER når jeg ikke kigger:-)

 

jeg var 100% lovlydig i alle de andre :engel: . og det er ikke sandt, du så også søndagens sp3 - rent skrig-som-et-svin-agility :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 959
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu har Louise ikke taget sig sammen og selv gjort det, så smider jeg altså hendes løb fra i lørdags herop! Hende og Mingus var fejlfri i spring1 :klap: desværre med en lille tidsfejl, så ingen pind i bogen... Læg venligst mærke til Mingus' slalom! Det går ikke hurtigt endnu, men han tager hele slalom, uden at gå ud af den en eneste gang og uden at stå og gø frustreret af Louise da hun sender ham ind i den :banan: det er bare SÅ godt! Skru ned for lyden, da jeg står og har en længere tåbelig samtale om en gave Louise har fået af Linda :roll:

 

[video=youtube_share;xJ51gZff9SM]

 

AG1, desværre ikke helt så godt et løb som SP1... Slalom er der stadig, men slet ikke så god som i SP. Og pludselig mente han tydeligvis at balancen var vippen og vil ikke op på den... hvilket er sært, for han vægrer sig slet ikke på vippen, da han tager den!

[video=youtube_share;bbqCfFThTYM]

 

Luoise, hvis du ikke vil have dem postet er det bare ærgerligt :lol: for nu har jeg gjort det...

 

Godt jeg har dig Anna :blink: Jeg var faktisk helt parat til at poste videoerne, men kom så til at slette AG løbet! Pokkers.

 

Er bare så stolt over vores SP løb :banan:

 

Undrer mig stadig over den vægring på balancen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot Mingus!! Kan det tænkes at nedslaget på vippen gjorde ondt i hans spondylose, og det er derfor han ikke vil op på balancen? Det ser jo ud til, at så snart han var klar over at det var balancen, var der ingen ko på isen. Han ser ellers glad og logrende ud hele vejen! :mrgreen:

 

 

Tak for rosen til Mingus :mrgreen:

Hvis nedslaget gjorde ondt, er jeg 100% sikker på at han ville have givet et hyl fra sig. Den slags hyl deler han gladeligt ud af, også når han bare bliver forskrækket fordi Cajsa strejfer hans halehår. Men ellers et godt bud.

Nu har vi skiftet hold, og så håber jeg hans træningsglæde bliver mere som før, og jeg slipper for at se en bange og utryg Mingus. For det er påfaldende så stor forskel der er på ham når vi træner på holdet og så når vi bare er der selv eller med Amocca. Og til konkurrencen var der heller ingen tøven.

 

Men vippen er stadig et mysterium :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft en sær våd dag i Odense... Karla løb fantastisk, det afspejles desværre ikke i resultaterne, eftersom vi kan føje 4 disks til statistikken, men hun kan jo ikke gøre ved, at hun har mig på slæb...

 

Vi satser på, at min super løbende hund kan hive min standard op imorgen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er så stolt af Sally! Vi løb 4 løb i dag, 2 steeplechase, 1 spring og en agility.

 

1. løb steeplechase. Sally løb forbi andet spring og i tunnellen, men jeg fik hende tilbage til 2. spring, og vi løb resten af banen fejlfrit. disket sevlfølgelig.

 

2. løb Spring. Vi havde 5 fejl, kan dog ikke umiddelbart huske hvad på, tror måske hun løb forbi et spring. Ellers flot løb!

 

3. løb agility. 10 fejl, begge på slalom. Der var ellers alle 3 feltforhindringer, et flyv, samt en god løbetur i den bane! Hun gjorde det rigtig flot! Arbejdede okay selvstændigt og havde 100% gode felter.

 

4. løb steeplechase. En slet ikke spor ligetil bane!! Desværre sprang hun over vingen på tredje spring, tog det igen men er ikke sikker på om det kun er 5 fejl eller fejl bane? Resten af banen fejlfri, så vidt vides! :mrgreen:

 

Der var masser af gøen!!! (og Bertie holder sig heller ikke tilbage :rolleyes:) men så snart hun sidder ved første spring (og hun er rigtg god til at blive sat af, smutter IKKE før jeg giver tegn), er hun forkuseret på mig, og slet ikke interesseret i andre hunde eller mennesker. Stor pige!!! Hun løber ikke helt så hurtigt ellers selvsikkert som på hjemmebane, men det var bestemt ikke skidt det hun præsterede! Tror somend at hun med noget bedre handling, kunne have haft i hvert fald en fejlfri runde i dag. Min store pige :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er så stolt af Sally! Vi løb 4 løb i dag, 2 steeplechase, 1 spring og en agility.

 

1. løb steeplechase. Sally løb forbi andet spring og i tunnellen, men jeg fik hende tilbage til 2. spring, og vi løb resten af banen fejlfrit. disket sevlfølgelig.

 

2. løb Spring. Vi havde 5 fejl, kan dog ikke umiddelbart huske hvad på, tror måske hun løb forbi et spring. Ellers flot løb!

 

3. løb agility. 10 fejl, begge på slalom. Der var ellers alle 3 feltforhindringer, et flyv, samt en god løbetur i den bane! Hun gjorde det rigtig flot! Arbejdede okay selvstændigt og havde 100% gode felter.

 

4. løb steeplechase. En slet ikke spor ligetil bane!! Desværre sprang hun over vingen på tredje spring, tog det igen men er ikke sikker på om det kun er 5 fejl eller fejl bane? Resten af banen fejlfri, så vidt vides! :mrgreen:

 

Der var masser af gøen!!! (og Bertie holder sig heller ikke tilbage :rolleyes:) men så snart hun sidder ved første spring (og hun er rigtg god til at blive sat af, smutter IKKE før jeg giver tegn), er hun forkuseret på mig, og slet ikke interesseret i andre hunde eller mennesker. Stor pige!!! Hun løber ikke helt så hurtigt ellers selvsikkert som på hjemmebane, men det var bestemt ikke skidt det hun præsterede! Tror somend at hun med noget bedre handling, kunne have haft i hvert fald en fejlfri runde i dag. Min store pige :hjerte:

 

Dygtige Sally! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været til verdens vådeste stævne! ALT er vådt! Undtaget mig og Iso! :lol: Vi har haft det dødhyggeligt, søster og nevøerne var her og vi har haft en superhyggelig weekend sammen. Stævnet var både lørdag og søndag, men da jeg arbejdede sidste dag i går løb veninden med Iso, jeg måtte nøjes med at komme og kigge da jeg var færdig på arbejde. I dag løb jeg selv med Iso, og det gik so-so. Vi fik vores sædvanlige disk'er, men søreme om ikke vi pludselig gennemførte vores første åbne klasse nogensinde!!! :banan: Godt nok med en nedrivning, men det var altså lidt fedt...

 

Ellers har vi problemer med vores klasse1-baner. De seneste flere stykker vi har løbet har været med laaaange løbestræk, og det er bare umuligt med en hund som Iso og en fører som mig. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre, jeg vil aldrig nogensinde kunne løbe lige så stærkt som Iso...

 

Er i gang med at lave video, lægger vores åbne klasse op senere, må jo blære mig når det endelig lykkes! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

åh jeg ville gerne have haft mine løb på video! Man kunne godt se Sally ikke er rutineret, der blev sprunget ret tidligt af nogle gange, men hun var god til at redde sig selv henover springene. Er ret sikker på at hun ikke tog en eneste bom. Var også stolt af at hun søgte fint på springene, og ikke klæbede til mig, som hun gjorde da vi forsøgte os til et lille indendørsstævne i februar. Og jeg kunne sende i tunnel uden at skulle med helt hen til indgangen osv. Virkelig dygtigt lille tigerdyr :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

åh jeg ville gerne have haft mine løb på video! Man kunne godt se Sally ikke er rutineret, der blev sprunget ret tidligt af nogle gange, men hun var god til at redde sig selv henover springene. Er ret sikker på at hun ikke tog en eneste bom. Var også stolt af at hun søgte fint på springene, og ikke klæbede til mig, som hun gjorde da vi forsøgte os til et lille indendørsstævne i februar. Og jeg kunne sende i tunnel uden at skulle med helt hen til indgangen osv. Virkelig dygtigt lille tigerdyr :lun:

 

Video er så godt at ha'... Man ser tit ting på videoen bagefter, som man slet ikke har kunnet opfatte på banen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen
Nå ja, vi var jo maaaange HF'ere tilstede i Odense! Amocca, mig, LouiseJ, jepsen - og så søster og nevøen selv om de ikke er ret aktive herinde... :oops: Det var rigtig hyggeligt at se jer andre! :-D

 

For søren da det var skide godt i kom hen og hilste på :D

 

Så i mit SUPER DUPER RAKET HUND løb? I Spring. Hold nu kæft jeg løb som en gal og hunden løb 1000 gange hurtigere :D

 

Men ingen fejl og en bane-tid på 29,17!!! Eneste fejlfri bare liiiige så i ved det :D Og endnu en oprykning i spring. Jeg frygter klasse 2 !

Link til indlæg
Del på andre sites

For søren da det var skide godt i kom hen og hilste på :D

 

Så i mit SUPER DUPER RAKET HUND løb? I Spring. Hold nu kæft jeg løb som en gal og hunden løb 1000 gange hurtigere :D

 

Men ingen fejl og en bane-tid på 29,17!!! Eneste fejlfri bare liiiige så i ved det :D Og endnu en oprykning i spring. Jeg frygter klasse 2 !

 

Ja, jeg så det - det var søreme flot!!! :5up: Selv havde jeg jo ikke en chance... :roll: Synes godt nok det var en svær klasse1-bane.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen

Der kom en hen bagefter og sagde til mig, at hvis jeg løb sådan altid, så kunne jeg til enhver tid slå de der Borders :D Der blev jeg godt nok stolt.

 

MEN nu løber jeg ikke altid sådan. Jeg tænkte bare, at det var en fed løbebane, så nu skulle den have gas! Ved du hvad bane-tiden var sat til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kom en hen bagefter og sagde til mig, at hvis jeg løb sådan altid, så kunne jeg til enhver tid slå de der Borders :D Der blev jeg godt nok stolt.

 

MEN nu løber jeg ikke altid sådan. Jeg tænkte bare, at det var en fed løbebane, så nu skulle den have gas! Ved du hvad bane-tiden var sat til?

 

Nej, aner ikke hvad banetiden var. Men den har du da uden tvivl klaret. Og min border slår du da hver gang! :lol: Det så pissegodt ud, og det gjorde jeres andre løb også, dem jeg så.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Er så stolt af Sally! Vi løb 4 løb i dag, 2 steeplechase, 1 spring og en agility.

 

1. løb steeplechase. Sally løb forbi andet spring og i tunnellen, men jeg fik hende tilbage til 2. spring, og vi løb resten af banen fejlfrit. disket sevlfølgelig.

 

2. løb Spring. Vi havde 5 fejl, kan dog ikke umiddelbart huske hvad på, tror måske hun løb forbi et spring. Ellers flot løb!

 

3. løb agility. 10 fejl, begge på slalom. Der var ellers alle 3 feltforhindringer, et flyv, samt en god løbetur i den bane! Hun gjorde det rigtig flot! Arbejdede okay selvstændigt og havde 100% gode felter.

 

4. løb steeplechase. En slet ikke spor ligetil bane!! Desværre sprang hun over vingen på tredje spring, tog det igen men er ikke sikker på om det kun er 5 fejl eller fejl bane? Resten af banen fejlfri, så vidt vides! :mrgreen:

 

Der var masser af gøen!!! (og Bertie holder sig heller ikke tilbage :rolleyes:) men så snart hun sidder ved første spring (og hun er rigtg god til at blive sat af, smutter IKKE før jeg giver tegn), er hun forkuseret på mig, og slet ikke interesseret i andre hunde eller mennesker. Stor pige!!! Hun løber ikke helt så hurtigt ellers selvsikkert som på hjemmebane, men det var bestemt ikke skidt det hun præsterede! Tror somend at hun med noget bedre handling, kunne have haft i hvert fald en fejlfri runde i dag. Min store pige :hjerte:

 

Så dygtig, god Sallypigen

 

Har været til verdens vådeste stævne! ALT er vådt! Undtaget mig og Iso! :lol: Vi har haft det dødhyggeligt, søster og nevøerne var her og vi har haft en superhyggelig weekend sammen. Stævnet var både lørdag og søndag, men da jeg arbejdede sidste dag i går løb veninden med Iso, jeg måtte nøjes med at komme og kigge da jeg var færdig på arbejde. I dag løb jeg selv med Iso, og det gik so-so. Vi fik vores sædvanlige disk'er, men søreme om ikke vi pludselig gennemførte vores første åbne klasse nogensinde!!! :banan: Godt nok med en nedrivning, men det var altså lidt fedt...

 

Ellers har vi problemer med vores klasse1-baner. De seneste flere stykker vi har løbet har været med laaaange løbestræk, og det er bare umuligt med en hund som Iso og en fører som mig. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre, jeg vil aldrig nogensinde kunne løbe lige så stærkt som Iso...

 

Er i gang med at lave video, lægger vores åbne klasse op senere, må jo blære mig når det endelig lykkes! :lol:

 

Uha tillykke det vil vi gerne se

 

For søren da det var skide godt i kom hen og hilste på :D

 

Så i mit SUPER DUPER RAKET HUND løb? I Spring. Hold nu kæft jeg løb som en gal og hunden løb 1000 gange hurtigere :D

 

Men ingen fejl og en bane-tid på 29,17!!! Eneste fejlfri bare liiiige så i ved det :D Og endnu en oprykning i spring. Jeg frygter klasse 2 !

 

Tillykke. Flot er du så i kl. 2?

 

Vi var i Hadsund og sikke en weekend

 

Boss vandt ag. åben, sp. åben og sp. 3

Zoe (låne pudel) vandt 4 løb og blev nr. 2 i 2

Joey blev nr. 2 i spring åben og nr. 1 i spring kl. 1

 

Her er han kl. 1 løb

 

 

Han er dog blev helt vild ræd for dommerne, og det giver sig speciel udslag på agilitybanerne når de kommer lidt tættere på, men jeg håber det går over med erfaring og indtil videre får han så lov til lige at gå hen og hilse på dem, så han kan se at dommere jo også er en slags mennesker :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kom en hen bagefter og sagde til mig, at hvis jeg løb sådan altid, så kunne jeg til enhver tid slå de der Borders :D Der blev jeg godt nok stolt.

 

MEN nu løber jeg ikke altid sådan. Jeg tænkte bare, at det var en fed løbebane, så nu skulle den have gas! Ved du hvad bane-tiden var sat til?

 

I mellem - hvor Louise J løb - var den 32... ved ikke hvad den var i stor... Men I havde god fart på - og godt reddet på tunnel / slalom delen :lol:

 

Jeg kan ikke helt forklare min weekend :vedikke: Hunden løb fantastisk, jeg løb ikke ringe, alle felter sad der, hun tyvstartede ikke... og alligevel lykkedes det os at blive disket i alle 8 løb :hmm: Vi satser på, at vi kan hveranden gang - så Ødis-Bramdrup kan blive ligeså fin en weekend som Herning-Ikast var :mrgreen:

 

Og ja, det var vitterligt verdens vådeste stævne - føj føj føj siger jeg bare... alt er vådt. Karla lignede en druknet mus, hundene frøs og måtte have dækkerner, tæpper og dyner frem... *suk* Det er midsommer for fanden!!!! lorteland! Og 2 stole er åbenbart ikke nok, når man er alene til stævne :mrgreen:

 

581081_10150935002587054_902570465_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen
I mellem - hvor Louise J løb - var den 32... ved ikke hvad den var i stor... Men I havde god fart på - og godt reddet på tunnel / slalom delen :lol:

 

Jeg kan ikke helt forklare min weekend :vedikke: Hunden løb fantastisk, jeg løb ikke ringe, alle felter sad der, hun tyvstartede ikke... og alligevel lykkedes det os at blive disket i alle 8 løb :hmm: Vi satser på, at vi kan hveranden gang - så Ødis-Bramdrup kan blive ligeså fin en weekend som Herning-Ikast var :mrgreen:

 

Og ja, det var vitterligt verdens vådeste stævne - føj føj føj siger jeg bare... alt er vådt. Karla lignede en druknet mus, hundene frøs og måtte have dækkerner, tæpper og dyner frem... *suk* Det er midsommer for fanden!!!! lorteland! Og 2 stole er åbenbart ikke nok, når man er alene til stævne :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]88741[/ATTACH]

 

Vi kommer også til Ødis. Så må vi da liiige slå hovederne sammen over en øl eller vand :D

 

HA HA Et familie-telt til 6 personer var så heller ikke nok til Dupond og jeg! Han havde 4 tæpper i teltet, men valgte KUN at sove på min dyne ..... Ret svært at prøve at klemme sig under dynen, når han ligger helt udstrakt og ligner en lille engel :D

 

Vi håber på bedre vejr næste uge. Ellers drukner jeg sgu :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...