ridiger Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hvad siger I til at vise et billed eller to af Jeres senior hunde..... Hunden skal helst være 8 år og opad.... Ligger selv ud med et billed af Bubber 12 år 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 overhoved ingen interesse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Masser af interesse, men min gråmule er kun (næsten) 7. Nå lige meget, vi bryder bare reglerne :slem: Lille Vinnie (ja, hun står i en kornmark, lev med det!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Årh, denne tråd havde jeg slet ikke set Min dreng bliver 8 her i juli, men han er grå i hele masken Vi kan godt li' hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Må Sadie være med? Hun er overhovedet ikke grå, men er lige fyldt 11 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Et styk gammel grande Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 må det godt være af hunde der ikke er her mere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 må det godt være af hunde der ikke er her mere? Jeg stemmer ja, for så skal Rocky da også med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Mollie er 8½ år gammel, hun opfører sig som én på 3, og er slet ikke blevet det mindste grå endnu, så jeg har mange gode år endnu med hende, ofte kan drenter blive 14-16 år, så det er bare super. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 må det godt være af hunde der ikke er her mere? Jeg stemmer ja, for så skal Rocky da også med. Det kan I da tro... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Det kan I da tro... Jamen, så bliver vi nødt til at have et billede af hundenes Richard Gere, Bo Det er ikke taget i 2011, selv om det står der. Så vidt jeg husker var han ca. 10 år på det billede, så det må være taget i 2005. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Årrrrh, den Mollie der :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Luna er blevet 9, men hun er ikke særlig grå, andet end på hagen:-D 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Så slipper I ikke for et lille gensyn med min meget savnede Rocky. Han var 13 år på disse billeder. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Elsker gamle hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Så kan jeg lige så godt bruge denne tråd til at vise mine golden oldies frem, på en lille video fra idag. Mysla 8 år, Sheila 11 år. Skru ned for lyden, så min gennemtrængende stemme ikke giver jer tinitus, hehe. Sille havde lige fået et løbeflip, så prøver at frembringe et igen, så jeg kan optage det, skøre hund:) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Elsker modne og ældre hunde, de udstråler så meget ro samtidig med intelligens og visdom:hjerte: Dejlige billeder alle sammen:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Her er min dejlige Isa (schæfer) :hjerte:. Hun blev 11 år d.27 marts. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 @luckyluna: hihi de spænde ture tager Zita også, tror de snart det er noget der kommer med alderen vilde turene er dog blevet en del kortere det sidste halve år I får lige et par billeder af skønne Zita (som er en hanhund), nu 11½ - som finder sig i en del fra Zeus' side. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Jeg elsker den her tråd :hjerte: Jamen, så bliver vi nødt til at have et billede af hundenes Richard Gere, Bo Det er ikke taget i 2011, selv om det står der. Så vidt jeg husker var han ca. 10 år på det billede, så det må være taget i 2005. Der er han jo :hjerte: :klap: Smukkeste, smukkeste smukke :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Årh, denne tråd havde jeg slet ikke set Min dreng bliver 8 her i juli, men han er grå i hele masken Vi kan godt li' hinanden Han holder sig flot :hjerte: Pudsigt så kan jeg slet ikke forhold mig til, at du er så ung Det er ikke sådan, min fantasi har skabt dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Han holder sig flot :hjerte: Pudsigt så kan jeg slet ikke forhold mig til, at du er så ung Det er ikke sådan, min fantasi har skabt dig Min krop er måske kun 34 - men jeg bitcher som en gammel kælling Og tak for de søde ord om min dreng Det der med ro, intelligens og visdom vil jeg dog ikke heeeelt påstå at alderen har forsynet ham med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Min krop er måske kun 34 - men jeg bitcher som en gammel kælling Og tak for de søde ord om min dreng Det der med ro, intelligens og visdom vil jeg dog ikke heeeelt påstå at alderen har forsynet ham med Det må være det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Flica 12½ år: Cody på hans 13 års fødselsdag, og den dag han forlod denne verden, 2 mdr. før sin 14 års fødselsdag (han er skæv pga. en hjerneblødning): 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 @luckyluna: hihi de spænde ture tager Zita også, tror de snart det er noget der kommer med alderen vilde turene er dog blevet en del kortere det sidste halve år I får lige et par billeder af skønne Zita (som er en hanhund), nu 11½ - som finder sig i en del fra Zeus' side. orv han ligner sheila ham sita! Ser mega rar ud. Og spæne flip har sheila haft fra hun var ung, mindst et om dagen , hehe. De er dog blevet kortere med alderen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts