Hop til indhold

Billedtråd om det grå guld


ridiger
 Share

Recommended Posts

Så kan jeg lige så godt bruge denne tråd til at vise mine golden oldies frem, på en lille video fra idag. Mysla 8 år, Sheila 11 år.

 

Skru ned for lyden, så min gennemtrængende stemme ikke giver jer tinitus, hehe.

Sille havde lige fået et løbeflip, så prøver at frembringe et igen, så jeg kan optage det, skøre hund:)

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

@luckyluna: hihi de spænde ture tager Zita også, tror de snart det er noget der kommer med alderen ;)

vilde turene er dog blevet en del kortere det sidste halve år

 

I får lige et par billeder af skønne Zita (som er en hanhund), nu 11½ - som finder sig i en del fra Zeus' side.

 

 

IMAG0033.jpg

IMAG0021.jpg

IMAG0023.jpg

IMAG0030.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker den her tråd :hjerte:

Jamen, så bliver vi nødt til at have et billede af hundenes Richard Gere, Bo :lun:

 

dsc3347c.jpg

 

Det er ikke taget i 2011, selv om det står der. Så vidt jeg husker var han ca. 10 år på det billede, så det må være taget i 2005.

 

Der er han jo :lun: :hjerte: :klap: Smukkeste, smukkeste smukke :lun: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B
Han holder sig flot :hjerte: Pudsigt så kan jeg slet ikke forhold mig til, at du er så ung :genert: Det er ikke sådan, min fantasi har skabt dig :lol:

 

 

Min krop er måske kun 34 - men jeg bitcher som en gammel kælling ;-)

 

 

Og tak for de søde ord om min dreng :lun: Det der med ro, intelligens og visdom vil jeg dog ikke heeeelt påstå at alderen har forsynet ham med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

@luckyluna: hihi de spænde ture tager Zita også, tror de snart det er noget der kommer med alderen ;)

vilde turene er dog blevet en del kortere det sidste halve år

 

I får lige et par billeder af skønne Zita (som er en hanhund), nu 11½ - som finder sig i en del fra Zeus' side.

 

orv han ligner sheila ham sita! Ser mega rar ud. Og spæne flip har sheila haft fra hun var ung, mindst et om dagen , hehe. De er dog blevet kortere med alderen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...