Hop til indhold

Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Når Petrinemor ikke selv poster pralebillede, må jeg jo gøre det for hende. :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]88467[/ATTACH]

 

Vi var SÅ flade i går! Men se lige og t-shirten passer (I hate people), var helt vildt stolt, har sms'et til hele familien og mor + onkel troede ikke på det før de så medalje. NU kører det (og så kommer den irriterende sommerpause grrr)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi var SÅ flade i går! Men se lige og t-shirten passer (I hate people), var helt vildt stolt, har sms'et til hele familien og mor + onkel troede ikke på det før de så medalje. NU kører det (og så kommer den irriterende sommerpause grrr)

 

Sommerpause = stævnesæson!! ;-) I er bare seje, fedt at det begynder at køre for jer! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Vi var SÅ flade i går! Men se lige og t-shirten passer (I hate people), var helt vildt stolt, har sms'et til hele familien og mor + onkel troede ikke på det før de så medalje. NU kører det (og så kommer den irriterende sommerpause grrr)

 

LOL, god t-shirt, hvor kan man købe ?;-)

Tillykke

Link til indlæg
Del på andre sites

Wups! Tog lige støvring på min Gps og det tager faktisk kun maks 3 kvarter at komme dertil, så jeg tror, jeg vil prøve at kontakte dem..

Jeg håber bare ikke at de også bare lægger mig på is ligesom den anden klub, jeg prøvede at kontakte..

 

Det er meget dygtige trænere ift. mange andre steder. Jeg er i hvert tilfælde super tilfreds og synes jeg får meget med hjem hver gang :-D Jeg prøvede at kontakte DAF en overgang, men endte med at give op...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er meget dygtige trænere ift. mange andre steder. Jeg er i hvert tilfælde super tilfreds og synes jeg får meget med hjem hver gang :-D Jeg prøvede at kontakte DAF en overgang, men endte med at give op...

 

Har også hørt, at man skal gå udenom DAF heroppe nordpå..

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også hørt, at man skal gå udenom DAF heroppe nordpå..

 

Ja, det har jeg også efterfølgende. Brugte evigheder på at finde et sted at træne - alle er enten overbookede eller svarer ikke. Eller også har træningen ikke den nødvendige standard. Ville sådan ønske at jeg kunne træne i hallen, men jeg tør ikke risikere det. Så jeg tager turen til Støvring hver uge. Og er blevet helt bidt af det - det er jo skidesjovt det der agility!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det har jeg også efterfølgende. Brugte evigheder på at finde et sted at træne - alle er enten overbookede eller svarer ikke. Eller også har træningen ikke den nødvendige standard. Ville sådan ønske at jeg kunne træne i hallen, men jeg tør ikke risikere det. Så jeg tager turen til Støvring hver uge. Og er blevet helt bidt af det - det er jo skidesjovt det der agility!! :-D

 

Hvor lang tid tog det for dig, at komme på et hold i Støvring?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Ja, det har jeg også efterfølgende. Brugte evigheder på at finde et sted at træne - alle er enten overbookede eller svarer ikke. Eller også har træningen ikke den nødvendige standard. Ville sådan ønske at jeg kunne træne i hallen, men jeg tør ikke risikere det. Så jeg tager turen til Støvring hver uge. Og er blevet helt bidt af det - det er jo skidesjovt det der agility!! :-D

 

Nemlig er det så, glæder os til at se dig give den gas på en agilitybane

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop

Mine ynglingting med hund listet efter mest sjov

 

Spaniels markprøver

Agility

Retriever markprøver

Dch lydighed

Rally lydighed

DKK lydighed

 

Men over dem alle står selvfølelig at tage sin veltræne spaniel med på jagt, nu er fruen så heldig at sæsonerne ligger modsat. Agility om sommeren, spaniels løb om vinteren

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig er det så, glæder os til at se dig give den gas på en agilitybane

 

Øh ja.. det bliver så et ømt syn! Jeg er jo så heldig at jeg har en utrolig nem hund, der tilgiver mig for alle fejl og stadig gør det rigtige. Men altså mig på en konkurrencebane... :shock: Not pretty!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine ynglingting med hund listet efter mest sjov

 

Spaniels markprøver

Agility

Retriever markprøver

Dch lydighed

Rally lydighed

DKK lydighed

 

Men over dem alle står selvfølelig at tage sin veltræne spaniel med på jagt, nu er fruen så heldig at sæsonerne ligger modsat. Agility om sommeren, spaniels løb om vinteren

 

Mine yndlingsting er komplet egoistisk listet - jeg ved godt, at det ikke er den liste mine border ville lave, hvis de bestemte..

 

DKK Lydighed

Agility

Rally

Spor og søg

Hyrdning

 

Hvad der skinner ret klart igennem, er at jeg er til ting, hvor jeg samarbejder med hunden. Derfor er hyrdning også langt nede. Det er fantastisk at se sin hun arbejde med det, den er lavet til - men jeg får ikke den samme fornemmelse af samarbejde, selvom jeg godt ved det er en vigtig del af hyrdningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Mine yndlingsting er komplet egoistisk listet - jeg ved godt, at det ikke er den liste mine border ville lave, hvis de bestemte..

 

DKK Lydighed

Agility

Rally

Spor og søg

Hyrdning

 

Hvad der skinner ret klart igennem, er at jeg er til ting, hvor jeg samarbejder med hunden. Derfor er hyrdning også langt nede. Det er fantastisk at se sin hun arbejde med det, den er lavet til - men jeg får ikke den samme fornemmelse af samarbejde, selvom jeg godt ved det er en vigtig del af hyrdningen.

 

Sjovt at du ikke får den fornemmelse af samarbejde når det gælder hyrdning :-)

Hvis hyrdningen ikke lå så pokkers langt væk ville jeg bruge endnu mere tid på det end jeg pt. gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt at du ikke får den fornemmelse af samarbejde når det gælder hyrdning :-)

Hvis hyrdningen ikke lå så pokkers langt væk ville jeg bruge endnu mere tid på det end jeg pt. gør.

 

Jeg har nul personlig erfaring med hyrdning, men for mig er det nok noget af det eneste "hund" jeg gider at se på i længere tid (de sender nogle gange konkurrencer i tv herovre), og jeg synes det er det ULTIMATIVE samarbejde mellem hund og menneske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Mine yndlingsting er komplet egoistisk listet - jeg ved godt, at det ikke er den liste mine border ville lave, hvis de bestemte..

 

DKK Lydighed

Agility

Rally

Spor og søg

Hyrdning

 

Hvad der skinner ret klart igennem, er at jeg er til ting, hvor jeg samarbejder med hunden. Derfor er hyrdning også langt nede. Det er fantastisk at se sin hun arbejde med det, den er lavet til - men jeg får ikke den samme fornemmelse af samarbejde, selvom jeg godt ved det er en vigtig del af hyrdningen.

 

LOL vi er lige modsatte næsten. Hvor er det sjovt. Godt der noget for os alle. Jeg elsker også at hyrde, men har kun liste de ting op som jeg har deltaget i konkurrencer i og ret faktisk har en lille smule kendeskab til. Altså jeg stillede DKK lydighed i 99 og 2000, så det er gammel købt erfaring, men det kan overhovedet ikke fange mig. Alt for "stilstående", jeg er mere aktion minded, og jeg synes nu at border c, spaniel og retrievernes oprindelige arbejdsopgaver er dem der kræver det ultimative samarbejde

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der givet grønt lys fra doktor dyr til den lille prinsesse... A på hofterne, 0 på albuer, den venstre skulder er fri, men han lød ret sikker på at det vil de ikke gå med til på den højre. Den forandring han så her, kommer dog på ingen måde til at have betydning for Cassi som hverken lydighedshund eller agilityhund, og han kunne ikke vurdere om det skyldtes OCD eller om hun på et tidspunkt havde været lidt for voldsom og havde slået sig, da hun var yngre(han kunne dog sige at DKK var ligeglade med årsagen, var der en forandring=OCD). Og da hun på ingen måde har været påvirket af det, så var der ingen grund til bekymring. Jeg skulle dog være opmærksom på det, hvis hun begyndte at halte.

 

Så jeg er glad, men samtidig lidt trist over hun ikke bare er fri på begge skuldre :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Cassi kom sig forresten forbavsende hurtigt over den bedøvelse. Da vi kom hjem en god halv time efter hun fik sin opvågningssprøjte, var hun klar til at skulle lege:roll: Så hun fik lov til at komme til agility om aftenen. Det var vores trænere glade for, for vi kom kun 3 hunde. Cassi fik som noget nyt prøvet vippen, og den er altså sjov *gg* Og hun løber lige så fint over den uden problemer :lun:

 

Vi skulle også løbe en lille bane, med noget mølle-noget og balancen. Første tur der gik rigtig fint(hun er dog noget bisset), men anden gang var hat og briller og den lille prinsesse var blevet træt i sit lille hoved, der efter besøget hos dyrlægen har været med ude i haven hele dagen, for at lave bur til hende og lille Assa, der skal hentes i morgen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bare rigtig kludrede i den idag...troede vi havde træning kl 20 og ikke kl 19..:stupid:men til mit forsvar er det altså fordi at de sidste to gange har der været træning på forskellige tidspunkter så jeg er endt med at blive helt forvirret... men så det jo godt Aina skriver og spørg hvor man bliver af og man har nogle søde trænere så man kan komme dumpende en halv time for sent og stadig nå og få trænet lidt :mrgreen: og at man har Aina helt for sig selv og selv lige kan vælge hvad man vil træne.

 

så det blev hjul og pose vi fik arbejdet lidt mere med..hjul fordi at sidste gang rev hun det ned så var lige bekymret for om hun var blevet utryg ved det men var hun heldigvis ikke og posen fordi hun ikke har prøvet den så meget endnu tror det 3-4. gang eller sådan noget hun prøver den, Zita er så god til at søge tingene selv også selvom jeg løber bagved hende så løber hun selv frem og tager tingene :hjerte: tilsidst tog hun hjul også pose i forlængelse af hinanden og så længe jeg husker og vise hende hvad hun skal så er hun bare så god! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi hyggetrænede kun lidt igår i klubben. Boris koncentration var ikke lige til at råbe hurra for.

Men han prøvede at tage vippen helt selv og han havde bare styr på den! :mrgreen:

 

Jeg fik sagt fra ift at blive følinstruktør. Det har jeg jo ikke lyst til, når jeg selv har opdaget at træningen ikke er ret god i klubben. Jeg brugte bare begrundelsen, at jeg gerne selv vil lidt længere i agilitytræningen selv, før jeg vil blive instruktør.

 

Jeg har jo så til gengæld skrevet mig på venteliste i støvring og håber på, at høre fra dem..

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...