Hop til indhold

Breaking Dawn, part 2


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg undres stadig over, om min veninde og jeg har læst en anden version af bogen :lol: Altså jeg er med på, at der bygges op til en masse i bogen - og dét er spændende. Men der kommer bare ikke rigtigt mere ud af det end det...

 

nej, der kommer ikke noget ud af det - men der er en intensitet og åndeløshed og total meget "åh nej, vi skal alle dø om lidt" stemning i bogen..som jeg virkelig manglede i filmen... og så synes jeg virkelig der blev skøjtet meget let henover helel new-born oplevelsen, som var noget af det jeg holdt allermest af....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sad sådan her: :shock: :shock: :shock:

 

Men fedt. :5up:

 

nej, der kommer ikke noget ud af det - men der er en intensitet og åndeløshed og total meget "åh nej, vi skal alle dø om lidt" stemning i bogen..som jeg virkelig manglede i filmen... og så synes jeg virkelig der blev skøjtet meget let henover helel new-born oplevelsen, som var noget af det jeg holdt allermest af....

 

Enig. Og i opbygningen til mødet med Volturierne kunne jeg også godt have ønsket mig, at der var blevet gjort mere ud af al den snakken strategi, træning af kræfter osv., som er med i bogen. Så ja, den første del af filmen (dvs. det meste af filmen :lol:) kunne imo godt have været bedre. Men jeg var vild med twistet, det var godt tænkt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

SPOILER!

 

jeg blev ikke overrasket... jeg blve sur :lol: Jeg var jo helt klar over, at det ikke skete, så synes det var ekstremt lang tid at bruge på noget der ikke var virkeligt... men kan godt forstå de gjorde, for bare at proppe den mindste smule action ind i en ellers ekstremt langsommelig film

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes den var SÅ fed!!!

 

og jeg gik HELT i koma der til sidst! var dybt chokeret, sad og rystede, og havde hjertet helt oppe i halsen! for mig var det et vildt vildt twist.

 

Uden tvivl den allerfedeste af alle filmene. Meget meget bedre end de andre - sammenlagt!

Ja, jeg synes også det var et fedt twist :-D

 

Edit: slettede lige det sidste for ikke at afsløre noget for dem, der ikke har set den endnu... men ja, den var fed :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...