Ascha Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Klippene er optaget med min mobil, så kvaliteten er derefter. Jeg er heller ikke god til at tage film (men pas på, for det er jeg tilgengæld til at fnise,... lige ind i mikrofonen) men jeg synes jeg vil dele et par minder med jer, om Thailo som jeg husker ham. Min lille sprogspasser som jeg aldrig troede skulle lære at begå sig blandt andre hunde, og alligevel lærte at tale hundsk,... og fremfor alt at udvise tålmodighed. Videoerne er fra det første besøg hjemme hos Mille (min søster og svogers nuttede papillon). For en god ordens skyld vil jeg da lige fortælle at Mille selv havde sit eget tyggeben, ........som Thailo så åd bagefter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Du har lagt dem som privat, så jeg kan ikke se dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 øv, jeg får at vide, at videoen er privat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Er det bedre nu?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Nååhhh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Årh en tålmodig dejlig vuffer ham Thailo var:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Jeg kunne godt se dem. Hvor er han bare sød og tålmodig på de optagelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Årh så tålmodig, og sikke en sød energisk hundehvalp Kan både bakke og rulle og sitte og og og.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 hvor er det bare nogle dejlige videoer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 fantastiske videoer:hjerte: Og meget tålmodig thailo og super cute hundehvalp, der går totalt hvalpecharmeamok, da han blev sur, hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Nåååhr, tålmodige og smukke Thailo :hjerte: Og et styks hyper charmerende hvalp! :chok: Kæææft, den må have været irriterende for ham, hvor var han bare en god hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Nårh, lille plet og store plet Ham var altså bare god! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2012 Hvad har I givet den hvalp? Hvis I har flere piller tilbage, så vil jeg gerne bede om et par stykker Men altså Thailo... :hjerte: Præcis som han også var over for Noomi, en tålmodig engel Han har godt nok fundet sig i lidt af hvert fra de hvalpe :hjerte: Har du flere hva'? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Har først lige fået set videoerne nu - da jeg først prøvede var de "private" - men hold op en tålmodighed fra Thailos side og sikke en ihærdighed fra Milles side. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Super gode videoer:lol:...........sådan en hvalp kender jeg også og sikke tålmodig thailo var V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Ajmen hallo, den lille spasser jo helt ud og sikke en tålmodighed fra Thailos side Hvor var han en dygtig vaps !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts