Valhrona Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Så har vi 3 vovser i familien! Krabi er Valhronas datter, og det var ikke meningen, at vi skulle have en labbepige mere, men nu er det blevet sådan, og hun er bare en smuk og dejlige lille vapsepige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Og man er blevet gode venner med "Onkel Goofy" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 He he...ja, lige pludselig har man flere end man egentlig havde tænkt sig ...men tillykke med hende, hun er da en lille nuttet smuksak:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Årh så sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Tillykke med hende.. nøj hvor ser hun bare yndig ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 He he...ja, lige pludselig har man flere end man egentlig havde tænkt sig ...men tillykke med hende, hun er da en lille nuttet smuksak:hjerte: Tak. Ja hun er lidt sød.. og en lille ballademager, men det er hvalpe jo altid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Tillykke med hende.. nøj hvor ser hun bare yndig ud... Ja hun ligner Valhrona utroligt meget, da hun var lille (altså bortset fra farven) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Åh hun er dejlig :hjerte: Rigtig sødt mor og barn billede! Og onkel Goofy altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Man slægter resten af familien på - dovne i sofaen er lige sagen! Og hele familien leger godt sammen, selvom Goofy ikke ved, at han er kæmpe i forhold til lille Krabi, når de leger trækkeleg med hendes frø-mand.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Ikke verdens bedste kvalitet i billede, men i aftes, da jeg var ved at finde tøj frem, kravlede hun ind på en hylde! Godt vï så hende, inden vi fik lukket skabet! Skøre vovse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 så yndig og fin :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Nøj hvor er hun fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Hvor er hun kær. Tre hunde er da et godt antal! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Hvor er hun kær. Tre hunde er da et godt antal! Tak tak. Og ja.. Men 4 er endnu bedre!:slem: Skal bare lige overbevise min mand om det samme, så vi stadig kan få den planlagte Hovawart til næste sommer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Tak tak. Og ja.. Men 4 er endnu bedre!:slem: Skal bare lige overbevise min mand om det samme, så vi stadig kan få den planlagte Hovawart til næste sommer.. Helt klart! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Nøj en sød lille vaps:lun: skønne hunde du har! Jeg glæder mig også til at få lille labbehvalp her sidst på mdr.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Nøj en sød lille vaps:lun: skønne hunde du har! Jeg glæder mig også til at få lille labbehvalp her sidst på mdr.:blink: Det kan jeg godt forstå! De er også herlige sådan nogle små banditter, selvom det også er et stort arbejde med en hvalp i huset. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Det kan jeg godt forstå! De er også herlige sådan nogle små banditter, selvom det også er et stort arbejde med en hvalp i huset. Syntes det er den herligste tid og ja der sker noget, men jeg ELSKER det.:klap:Vi har fået at vide at guldklumpen kommer fredag d. 27/7'12:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Hvor ser hun skøn ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret August 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2012 Man skal være hurtig hvis prinsessen ikke skal hugge ens plads, når man rejser sig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret August 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2012 Man er vel en lille puttetrold! Og en farlig kamp-labrador!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret August 5, 2012 Rapporter Share Besvaret August 5, 2012 Hvor ser hun dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2012 De bedste venner - Krabi og Onkel Goofy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2012 Og en lille beskidt vovse, der har været ude at rulle i mudderet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts