Hop til indhold

Træningstræf i midt/østjylland i uge 31


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Var det ikke her:

 

Lystrupvej 190, 8240 Risskov

 

 

Og noget med søndag omkring kl. 11.... Eller... Det har jeg så ikke tjekket, det var bare et bud, fordi det er et ret brugt tidspunk hos mig :engel:

For at undgå misforståelser: Lystrupvej 190 er lossepladsen, den nærmeste adresse.

Ida_Asta: jeg har forsøgt at sende en besked til dig, men din indbakke er fuld.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg aner overhovedet ikke hvor det er :lol: Og skal også lige finde ud af noget med at komme med en bus - det er ikke så nemt, når man er fattig :roll: Nogen der jævnligt tager bussen til Århus, som har en ca. ide om prisen?

Mener det er 62-65 kr. Jeg plejer at tage 4 klip på 2 zonerskort, så er det "kun" 56 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil måske gerne komme uden Groa, men det kræver altså svar på hvike busser der kører der ud :blink:

 

Du skal da have groa med!

 

Håbede lidt vi kunne aftale at hvis pladsen er i flere indhegninger, så kan den ene være hygge /rally område hvor alle er i snor, for så kan både min gule ven og jeg slappe af :)

 

Og med busserne skal du finde nogle der kører til risskov. Vil tro skejbyvej også er ok (der kommer bussen vist ind fra Randers) så måske nogen kan samle dig op der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ligger det så henne i forhold til lossepladsen? Bare så man ved hvor man skal kører hen.

Håber da så mange som muligt tager hund med!

Jeg vil i hvert fald gerne låne et par figuranter til at gø ad o.Li. og stiller selv gerne op ;-)

Stemmer klart for at der skal komme BC hvalp!

 

Lyder som plan at lave den ene indhegning til kun snor område. Med rally evt.

 

Ihh jeg glæder mig altså. Total træningsweekend. Har manglet figuranter den her uge, så det er kun blevet til lydighed og tricks på trods af et fantastisk område....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ligger det så henne i forhold til lossepladsen? Bare så man ved hvor man skal kører hen.

Håber da så mange som muligt tager hund med!

Jeg vil i hvert fald gerne låne et par figuranter til at gø ad o.Li. og stiller selv gerne op ;-)

Stemmer klart for at der skal komme BC hvalp!

 

Lyder som plan at lave den ene indhegning til kun snor område. Med rally evt.

 

Ihh jeg glæder mig altså. Total træningsweekend. Har manglet figuranter den her uge, så det er kun blevet til lydighed og tricks på trods af et fantastisk område....

 

glæder mig tl at prøve om Freja kan lære noget ? men mon ikke det er os ''forældre'' som skal lære mest og motiveres til at komme igang:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså.. jeg finder lige ud af i aften om jeg kommer.. jeg kommer jo oppe nordfra, hvis jeg kommer, og så kan randersfolk få et lift. Men jeg har kun en lille Ford ka. Så det er nok uden ekstra hunde...

 

Jeg vil nemli rigtig gerne få trænet noget rally med Dexter. Så jeg ville sætte pris på en indhegning med snor på. Specielt fordi Dexter ikke er ret god til nogle hanhunde. Derfor er jeg også mere frisk på et træningstræf end på hundehygge.

Kunne vi sætte en lille let rallybane op? Således både erfarne rallyfolk kan træne lidt og Andre der bare kunne have lyst til at prøve?

Nogle, der vil stå for en bane?

 

Boris tager jeg evt. Også med.. men han kan nogle gange blive pænt utilfreds med at sidde i bilen. Til gengæld er han totalt frisk på hygge og nusseri på sidelinjen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg læst langt tilbage i tråden og kan læse at luckyluna har budt ind med at lave en bane.. det lyder super! :-D

 

 

Nemlig, tænke jeg kunne lave en let begynder bane til dem der gerne vil prøve i hygge indhegningen hvor alle er i snor og så en øvet bane et andet sted, hvis folk vil prøve uden snor og lidt sværere skilte. Men nu må vi se hvor meget plads der er:)

 

Jeg har også en for sjov konkurrence i tankerne, hvor jeg skal bruge nogle halvanden liters sodavandflasker, så tag endelig nogen med:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...