Hop til indhold

Træningstræf i midt/østjylland i uge 31


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

KarinaO vil gerne, men tror ikke hun kan nå det, da hendes hest også kommer i morgen.... S'eren, hvor skal jeg hente det og Nissan?

 

svejbæk.

 

sender add. på PB.

 

fik du den anden besked? den gemmer ikke mine sendte beskeder, så kan ikke se dem :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestemt mig.. jeg vil altså gerne komme. Men skal så senest vende snuden mod nord ved 14 tiden..

 

Jeg tager kun Dexter med. For det er ham jeg gerne vil have trænet med. Og boris skal nemlig til agility både mandag og tirsdag. Så han skal nok få rigeligt træning de næste dage.

 

Har fået en pb fra gryn.. Therese, vil du også køre med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestemt mig.. jeg vil altså gerne komme. Men skal så senest vende snuden mod nord ved 14 tiden..

 

Jeg tager kun Dexter med. For det er ham jeg gerne vil have trænet med. Og boris skal nemlig til agility både mandag og tirsdag. Så han skal nok få rigeligt træning de næste dage.

 

Har fået en pb fra gryn.. Therese, vil du også køre med?

Jeg vil rigtig gerne have et lift :-D Sender dig lige en pb med mobilnummer, så vi lige kan kommunikere lidt, hvis det bliver nødvendigt :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]91789[/ATTACH]

 

Jep så meget glæder jeg mig til i morgen, at jeg har hygget i køkkenet ;)

 

 

Så pladsen ligger før den adresse der er givet? Mangler nemlig stadig svar på det spørgsmål

Kommer an på hvor du kommer fra :-) Kommer du fra Risskov-siden ligger den før, på højre hånd. Kommer du fra Lystrup, ligger den efter og på venstre hånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...