Hop til indhold

Billedtråd august 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 388
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

I dag har vi været ude og gå i vand. Jeg fik dog ikke optaget, da vi gik udad (det var ikke så nemt, når man også skulle holde hunden i snor og holde øje med dybden og passe på, man ikke taber iPhonen), så her er vi på vej tilbage.

 

I den første svømmer hun:

 

 

Og her går hun så, det er lidt for dybt, men jeg har svært ved at justere hernede på stranden. Vi vader ud og ind hele tiden

 

index=2&feature=plcp

 

Og her snyder hun:mrgreen: Men højden er helt fin

index=1&feature=plcp
Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, hvor er hun yndig med hovedet kækt på skrå :lun:

 

Jaa ik :lun: Det er fordi jeg har et piv i munden :engel: sådan en lille dims fra et pivedyr man kan puste i :lol:

 

 

Men jeg kan virkelig mærke hvor autistisk jeg er, når jeg kigger på hende.. Blissen er jo ikke midt i panden :genert::oops:

 

 

:lol: Du ville virkelig få spat af en plettet hund så :lol: nok meget godt din hund er fin brun all-over :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaa ik :lun: Det er fordi jeg har et piv i munden :engel: sådan en lille dims fra et pivedyr man kan puste i :lol:

 

 

 

 

 

:lol: Du ville virkelig få spat af en plettet hund så :lol: nok meget godt din hund er fin brun all-over :mrsgreen:

Hahahaha.. Nårh.. "Hvad siger du, moar? Hvad ER det for en lyd, der kommer ud af din mund?!"

 

Hahah, jah jeg tror heller ikke lige det er så godt.. Ved dog ikke om det er så slemt med pletter.. Det er bare den blis der.. Hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøj...hvor er de bare søde :hjerte:...og hvor er hun vokset :-)...hvor gammel er hun nu ?

Tak :kys: Hun må være 5½ måned nu. Jeg synes simpelthen også jeg kan se hun vokser fra uge til uge. Og hun har fået sådan et godt styr på sin krop og lemmer. Hun er virkelig adræt og hurtig til at manøvrere. Man kan godt se, at Smilla er en tung race i forhold til pudlen. Det må du også have oplevet med labben og Tulle. :) :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :kys: Hun må være 5½ måned nu. Jeg synes simpelthen også jeg kan se hun vokser fra uge til uge. Og hun har fået sådan et godt styr på sin krop og lemmer. Hun er virkelig adræt og hurtig til at manøvrere. Man kan godt se, at Smilla er en tung race i forhold til pudlen. Det må du også have oplevet med labben og Tulle. :) :hjerte:

 

Hold da op, tiden går godt nok hurtigt, synes lige, at du har fået hende, den bette Tippi :hjerte:

Ja, man kan godt se, at hun er god til, at kordinere sine bevægelser :-D ...ha ha ..ja, Tulle kan jo næsten nå, at løbe en omgang rundt om Bella, inden Bella når at reagere og få sat igang :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...