Hop til indhold

Træningstræf 05.08.2012.


Gryn
 Share

Recommended Posts

Her er mine første billeder fra træningstræffet i dag. Det var hyggeligt, tak til alle for nogle skønne timer, I har nogle fantastiske hunde.

 

Alle fra træffet er velkomne til at smide jeres billeder i denne tråd.

 

DSC08387.jpg

DSC08384.jpg

DSC08385.jpg

DSC08386.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh hvor er I hurtige ;)

 

Mange tak for trænings- "host"(hygge)træf i dag - vi har storhygget os, og det har bare været super træning for Zeus på så mange måder... Og han er træt nu. Hvor har I alle nogle søde og dygtige hunde ;)

Tak til Gryn for at gide at lege figurant til UG!

 

Glæder mig til at se flere billeder!

 

Og så synes jeg det er fedt man kan vinde en konkurrence for at have den største og mest klodsede hund :slem:

 

 

Edit: og mange mange tak til Luciente for lån af plads til os... Kæden er sat på og "låst" igen ;) Og alt der ikke hører til naturligvis samlet op og fjernet. Virkelig sødt af dig at vi kunne låne din plads!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh hvor er I hurtige ;)

 

Mange tak for trænings- "host"(hygge)træf i dag - vi har storhygget os, og det har bare været super træning for Zeus på så mange måder... Og han er træt nu. Hvor har I alle nogle søde og dygtige hunde ;)

Tak til Gryn for at gide at lege figurant til UG!

 

Glæder mig til at se flere billeder!

 

Og så synes jeg det er fedt man kan vinde en konkurrence for at have den største og mest klodsede hund :slem:

 

 

Edit: og mange mange tak til Luciente for lån af plads til os... Kæden er sat på og "låst" igen ;) Og alt der ikke hører til naturligvis samlet op og fjernet. Virkelig sødt af dig at vi kunne låne din plads!

Dejligt at jeg kunne hjælpe;-)

Næste gang håber jeg at jeg selv kan være med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også taget en masse billeder - de kan alle sammen ses her: Traeningstraef den 5 august 2012 pictures by IdaJuelsbak - Photobucket og her kommer mine favoritter :mrgreen:

 

Fantastisk kontakt fra Nissan!

IMG_8907.jpg

 

Modjo og Dexter :lun:

IMG_8919.jpg

 

Modjo hilste også Nissan..

IMG_8937.jpg

 

Dexter

IMG_8946.jpg

 

Hej, lille ven :lun:

IMG_8967.jpg

 

Fjollehund.. hehe..

IMG_8988.jpg

 

:hjerte:

IMG_9015.jpg

 

Der kommer flere, når jeg har spist :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak for træf herfra, især tak til Jer andre deltagere med hunde Sheila ikke kender, for at være gode til at holde høflig afstand, som det kan ses på Silles-rulle billede kunne hun jo helt slappe af og stor hygge sig:)

 

Og konkurrencen kaldes ganske rigtig bowling og billedet af jørn hjorting (quiz kongen), med indhold, var præmien til den heldige vinder, som blev zeus:)

Mysla og Sille kunne også, sheila endda med gryn som fører, men de har jo øvet hjemmefra, så det måtte være udenfor konkurrence;)

Men alle kunne vælte nogen på mere eller mindre kreativ facon, Nissan på den mest smidige facon, dexter på den mest forsigtige facon og pajko væltede dem ved at bruge ida! Sådan:)

 

Derudover var det ikke meget vi fik trænet pga varmen, men det var super hyggeligt og jeg glæder mig allerede til det næste træf:)

 

Dejlige billeder Gryn og Ida, det ser da ud som om nogen har trænet lidt, hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...