Hop til indhold

Jeres bedste billede ??


Gæst A-team of loving
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke noget særlig godt kamera, men da vi fornylig har haft hvalpe, er der nogle ret søde billeder her. Har heldigvis fået taget mange billeder, så jeg kan kigge lidt på dem, nu hvor de er flyttet hjemmefra. Ham der sover i støvsugerslangen, er min nye hund, så han bor her stadig og bliver stor og fræk.

 

PICT0043.jpg

PICT0028.jpg

PICT0027.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er der bare mange gode og skønne billeder :hjerte:

 

Umulia: Jeg mangler et af dine. Et hvor din søn og Bo sidder side om side med siden/ryg til kameraet og ser ud i horisonten :lun:

 

Ja det kan du sagtens sige ;-) Det er et af dem, der stikker lidt i hjertet :cry: Det var jo det år Bo blev syg og døde - man kan se hans ribben på billedet.

Men tak fordi du huskede det! :bighug: En dag kan jeg måske også se på det, kun med glade minder.

 

dscn2213c.jpg

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan du sagtens sige ;-) Det er et af dem, der stikker lidt i hjertet :cry: Det var jo det år Bo blev syg og døde - man kan se hans ribben på billedet.

Men tak fordi du huskede det! :bighug: En dag kan jeg måske også se på det, kun med glade minder.

 

dscn2213c.jpg

 

:ae: Det kan jeg godt forstå...men det billede er bare... :lun: :hjerte: Intet mindre end fantastisk :lun: Ikke alt muligt fancy, men det har bare fanget essensen...hele grunden til, man har hund i sit liv :genert: Der er en grund til jeg husker dette billede selv efter alle disse år :bighug:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det med den sorte Lab med skålen er bare skønt! Jeg har desværre aldrig haft en hund, der kunne lære at bære sin skål, men jeg har så heller aldrig haft en Retriever ;-)

 

Det var ikke noget jeg lærte ham, hans mad og vandskål var ens, men vi tog madskålen væk når han havde spist. En dag tømte han så sin vandskål ud på gulvet og kom bærende med den, nu synes han at det var mad tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...