Hop til indhold

Gode godbidder, der er "sunde"


Missing
 Share

Recommended Posts

Har I nogle forslag til gode træningsgodbidder, der er forholdsvis fornuftige? Ikke så meget fedtet, jeg tænker på, men jeg vil gerne have uden smagtilsætninger og for mange andre tilsætningsstoffer. Hvad bruger I, hvor køber I det? Jeg er ikke interesseret i Frolic, Olivers Training bites o. lign.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ziwipeak bruger jeg - det er meget tynde, små firkanter og jeg mener det benævnes som tørbarffoder ( ikke 100 på det...)

Det er dyrt men holder længe da det er så tyndt

Ellers er der jo lever, hjerte, skinke, kylling, ost, makrel og tun på tube, hjemmelavede kødboller, færdige godbidder fra zooplus ( ved ikke hvad de tilsætter til dem - der er bla and), tørret fisk

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg koger hver dag selv noget kød og skærer ud i tern (nogle gange lægger jeg et fed hvidløg ved). Ellers har jeg altid nogle fra ziwipeak (Ingen kornprodukter, smags- og tilsætningsstofferliggende) til nødssituationer.

 

Vi har også brugt de her. De kan fryses og man kan give dem 'rå' eller man kan tørre dem i ovnen til godbidder. skåret ud i små tern.http://www.greendog.dk/shop/excellence-poelse-med-1428p.html

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Manden rører ikke ved fisk :lol:

 

Altså jeg er ligeglad med snaskethedsgraden...og stanken. Men han er virkelig sart. Og han skal gerne kunne have noget med i lommen, når han skal ud at løbe med Børgen.

 

Hmm :hmm: Det ender nok med en pose ziwipeak til hans ture...og så må jeg kokkerere.

 

Smilla: Hvad fodrer du egentlig Smilla med nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg køber af og til de her: NaturesMenu BARFbites med lam & kylling - 60g hundene elsker dem, de er ikke fedtede, men de er dyre:(

 

Sådan en pose har jeg også lige købt. For mig ligner de bøfstænger i godbidsstørrelse (a la well done bøfstænger), de dufter også sådan. Tyson er selvklart vild med dem. Har dog ikke tjekket om indholdet svarer til bøfstænger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en pose har jeg også lige købt. For mig ligner de bøfstænger i godbidsstørrelse (a la well done bøfstænger), de dufter også sådan. Tyson er selvklart vild med dem. Har dog ikke tjekket om indholdet svarer til bøfstænger.

indhold : 95 % kød og animalske biprodukter, resten er mineraler, sukker og vand

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres svar. Må hellere lige sige, at jeg mistænker Børge for noget allergi-agtigt noget - og har mistanken på de der "hovsa-vi-tager-lige-en-håndfuld-af-de-her-godbidder-med-i-lommen-a-la-frolic" Så nu skærer jeg alt det væk og laver kun selv. Men er nødt til at have noget manden ikke dør af at røre ved :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres svar. Må hellere lige sige, at jeg mistænker Børge for noget allergi-agtigt noget - og har mistanken på de der "hovsa-vi-tager-lige-en-håndfuld-af-de-her-godbidder-med-i-lommen-a-la-frolic" Så nu skærer jeg alt det væk og laver kun selv. Men er nødt til at have noget manden ikke dør af at røre ved :roll:

 

 

Altså nu Børge jo ikke vant til tørkost - og jeg har allergivenligt tørkost, du kan da prøve at få en håndfuld af dem og se om det er noget han gider :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu Børge jo ikke vant til tørkost - og jeg har allergivenligt tørkost, du kan da prøve at få en håndfuld af dem og se om det er noget han gider :mrgreen:

 

Tak :-D Hvilket er det? Vi fik en lille pose....øøøøh....taste of the wild(?) pacific vistnok. Det er helt no-go. Han stank overalt. Det var som om han svedte det ud :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger gerne tørret kylling eller andestrips - kyllingen er hård og sådan nogenlunde til at knække. And bliver blød ala vingummi og skal klippes. Begge dele kan købes i f.eks. MaxiZoo

 

Ellers Barfbites, som nævnt, men Welldone fra Best Friend er nok næsten lige så lødigt og uden sukker. ZiwiPeak (køber bare foderet - billigere end godbidderne), men det er altså lidt noget smulder! Olivers Duck Coins, der dog indeholder både salt og sukker, men intet korn o.l. Zooplus har sådan noget ristet kyllingekød, der er i forholdsvis små stykker og nogle godbidder af næsten rent kængurukød. Ellers tørrer jeg ting i microbølgeovnen - f.eks. pølsestykker eller kødboller.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...