Hop til indhold

No strings attached....


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Ipo træning er noget frygteligt noget.... sådan noget med hysteriske hunde, store egoer, pig, strøm, liner i overflod og hvad har vi....

 

 

eller.... klikker og trutmund - Haps doing what he loves the most :lun: (Beklager den dårlige kvalitet.... træning som denne skal helst gemmes væk i nattens mulm og mørke forståes....)

 

[video=youtube_share;4UMkqrC5tmo]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Har allerede kommenteret på fb, han er hammerdygtig, men jeg er nysgerrig - er det anderledes/sværere at lære ham at gø af figuranten, når denne er en han kender = farmand?

 

Hmmm.... for Haps har det ikke gjort nogen forskel - han har lært at gø uden figurant, og så var det jo nemt at overføre til rundering/bevogtning. Men jeg tror faktisk nærmere det er nemmere, når det er en han kender godt - det er jo ikke nær så "farligt" at gø af farmand, som af en fremmed. Men det kommer jo selvfølgelig an på, hvordan man træner - her er det jo ren "jeg vil gerne ha' det der ærme" vovvovvov.... var det derimod "pis af - jeg er farlig" vovvovvov, så ville det nok være nemmere på en fremmed.

 

Haps har nøjagtig samme gøen på de to fremmede figuranter, han har prøvet indtil videre....

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh altså - sådan en lækker selvkontrol. Iøvrigt blev jeg totalt forvirret over det med trutmunden. Troede måske han havde fået profil på Arto eller sådan noget.. Han har vel egentlig alderen!

Darjlig vovse

 

Ahahaha.... Nej, Klikker og Trutmund er det meget lidt kærligt mente øgenavn Martins træning har i visse kredse....

 

Og ja, selvkontrol har han - men det er vist også noget af det, jeg er aller-aller-allerbedst til at lære mine hunde. Stor tak til Kimmi for den egenskab.... til gengæld er det helt vildt svært at gejle dem op :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm.... for Haps har det ikke gjort nogen forskel - han har lært at gø uden figurant, og så var det jo nemt at overføre til rundering/bevogtning. Men jeg tror faktisk nærmere det er nemmere, når det er en han kender godt - det er jo ikke nær så "farligt" at gø af farmand, som af en fremmed. Men det kommer jo selvfølgelig an på, hvordan man træner - her er det jo ren "jeg vil gerne ha' det der ærme" vovvovvov.... var det derimod "pis af - jeg er farlig" vovvovvov, så ville det nok være nemmere på en fremmed.

 

Haps har nøjagtig samme gøen på de to fremmede figuranter, han har prøvet indtil videre....

 

Tak for svar, som jeg først lige har set (tak, internetforbindelse)

 

Det giver god mening. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...