Hop til indhold

Man ved man


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Ja lad os prøve den, men med alt muligt forskelligt...:-D

 

Man ved man har en TERRIER når

-man siger "gå nu ned" og der går 2sek. så har den fundet et nyt sted at kravle op i sofaen, og bliver stædigt ved til man ikke gider sige nej mere

-Når man kalder, og hunden kigger på dig med et blik der siger "fuck dig, jeg graver lige efter mus"

-Når man har en hund der uanset størrelse mener den er større end alle andre

-Når man har prøvet at sige "ej undskyld...sådan plejer h*n ikke at opføre sig"

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Man ved man har haft hund for længe når:

 

- Spørgsmålet "Var pøllen ikke lidt blød i det?" er helt normalt!

- Du støvsuger/vasker fordi du får besøg, når gæsterne kommer, forsøger du forgæves at forklarer at du altså HAR gjort rent, det kan bare ikke ses mere!

- Du begynder at fører samtaler med din hund. "Uh, det er vidst ved at være sent, vi skal vidst i seng snart hva?" Helt normalt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du ved du er Grand Danois ejer når...

 

...alt dit tøj har poteaftryk på skuldrene.

 

...lyden af rindende vand får dig til at springe op og skrige "UD!"

 

...du bruger ikke pølleposer, men pøllesække.

 

...din hund kan gemme et halvt franskbrød og tre frikadeller under læberne, og stadig se uskyldig ud.

 

...du har mindst én savleklud i hvert rum i huset.

 

...du bliver holdt vågen af høj snorken hver nat, selv om du er single.

 

...du støvsuger din bil, og finder det meste hundehår i loftet.

 

...du siger "sit" til din hund, og den ser sig om efter en stol.

 

...postbudet ringer på døren én gang, løber tilbage til sin bil og venter på at du kommer ud og henter din pakke.

 

...du har købt et 48" widescreen TV, og du kan stadig ikke se skærmen.

 

...legetøj, gemt af vejen på øverste hylde, bliver pludselig leget med igen.

 

...du er ude at gå tur med din hund, da en bilist holder ind til siden og spørger: - Det er da en hund, er det ikke? Da du svarer ja, vender han sig mod sin kone og siger: - Der kan du selv se! Ingen går tur med et rådyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du ved du er Grand Danois ejer når...

 

...alt dit tøj har poteaftryk på skuldrene.

 

...lyden af rindende vand får dig til at springe op og skrige "UD!"

 

...du bruger ikke pølleposer, men pøllesække.

 

...din hund kan gemme et halvt franskbrød og tre frikadeller under læberne, og stadig se uskyldig ud.

 

...du har mindst én savleklud i hvert rum i huset.

 

...du bliver holdt vågen af høj snorken hver nat, selv om du er single.

 

...du støvsuger din bil, og finder det meste hundehår i loftet.

 

...du siger "sit" til din hund, og den ser sig om efter en stol.

 

...postbudet ringer på døren én gang, løber tilbage til sin bil og venter på at du kommer ud og henter din pakke.

 

...du har købt et 48" widescreen TV, og du kan stadig ikke se skærmen.

 

...legetøj, gemt af vejen på øverste hylde, bliver pludselig leget med igen.

 

...du er ude at gå tur med din hund, da en bilist holder ind til siden og spørger: - Det er da en hund, er det ikke? Da du svarer ja, vender han sig mod sin kone og siger: - Der kan du selv se! Ingen går tur med et rådyr.

 

 

:klap::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja lad os prøve den, men med alt muligt forskelligt...:-D

 

Man ved man har en TERRIER når

-man siger "gå nu ned" og der går 2sek. så har den fundet et nyt sted at kravle op i sofaen, og bliver stædigt ved til man ikke gider sige nej mere

-Når man kalder, og hunden kigger på dig med et blik der siger "fuck dig, jeg graver lige efter mus"

-Når man har en hund der uanset størrelse mener den er større end alle andre

-Når man har prøvet at sige "ej undskyld...sådan plejer h*n ikke at opføre sig"

 

Jeg kan jo forsætte lidt på denne her :blink:

 

Du ved du har terrier når:

 

- Når du beder din hund om at udføre en velkendt øvelse, men hunden i stedet vælger at dreje om på hælen og få sin vej fordi den ikke finder dine godbidder/legetøj motiverende nok...

 

 

- Når du efter at have kastet en bold for tredie gang selv får lov at hente den, for hvis du vil have den, så kunne du sgu da ærlig talt bare lade være med hele tiden at smide den væk :fornaermet:

 

- Når du som ejer har lært at vælge dine "kampe" med omhu fordi du ved at hunden er mere stædig end dig, og din hund derfor har lov til at gøre en masse ting du egentlig fra starten af havde besluttet den ikke måtte :blink:

 

 

Der er helt sikkert flere, men det var dem jeg lige kunne komme på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, og så denne her:

 

- Du ved du har terrier når alle dine gåture på denne årstid foregår ved at I når 15-20 meter væk fra huset før hunden har fundet et musehul, og så kan du ellers stå der i en time og glo imens hunden manisk graver et hul der er tre gange så stort som den. Og herefter kan I så gå hjem igen fordi hunden knapt kan trække vejret pga. alt det jord den har i munden :lol:

 

Måske er det kun herude på landet at gåturerne foregår sådan, men lige i øjeblikket ser næsten alle vores gåture sådan ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man ved, at man er et rigtigt hundemenneske, når man:

 

- afleverer sin straffeattest til ny arbejdsgiver med ordene "her er min stamtavle"

- fortæller om sin knæskade med ordene "det går meget bedre i dag, men i går var jeg helt trebenet"

 

 

 

:sjov: :sjov::sjov:

 

Ej, man skal altså ikke smuglæse i denne tråd når man er på arbejde :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, og så denne her:

 

- Du ved du har terrier når alle dine gåture på denne årstid foregår ved at I når 15-20 meter væk fra huset før hunden har fundet et musehul, og så kan du ellers stå der i en time og glo imens hunden manisk graver et hul der er tre gange så stort som den. Og herefter kan I så gå hjem igen fordi hunden knapt kan trække vejret pga. alt det jord den har i munden :lol:

 

Måske er det kun herude på landet at gåturerne foregår sådan, men lige i øjeblikket ser næsten alle vores gåture sådan ud :blink:

 

JEP!! :sjov:

614551_10151136189569070_865790672_o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man har gjort det skide godt i opdragelsen af sin mini rottehund, når der kommer en betjent for at foretage en afhøring af mig, og jeg så kan sige til min hund, at den skal blive inde i stuen indtil jeg giver lov til at komme ud og hilse på.

 

Betjent ser sådan her ud :shock: og bedyrer, at det havde han alligevel aldrig set før. Sådanne små hunde plejede jo at være nogle små hidsige s*taner :lol:

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

...... er schæferejer, når der, hver gang der gives en kommando, kvitteres med en hund der leger snurretop og skriger/hyler/piver i vilden sky:genert:

 

Ærgeligt du bor så langt væk, det ville jeg godt se/høre :lol:

 

 

JA - eller sådan set bare går i bryggerset for at hente selen.

 

Lonny du skal være mere end velkommen til at køre en tur med Alto i bil - men husk ørepropper :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Man ved at man er berner ejer, når: man helt automatisk lærer at træde over hunden, der altid flyder midt i det hele og ikke synes at det er nødvendigt at flytte sig ;-)

der altid ligger store totter hår alle steder

der altid er store bamsepoter overalt på køkkengulvet også efter at man lige har vasket det.

 

Man ved at man er aussie ejer når: man altid er ved at skvatte over en hund der altid er lige om benene på en

man aldrig flytter en stol man sidder på uden lige at checke om hunden er bagved/under den

man altid har poter på lårene(mn er vel en skødehund)

 

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Man ved at man er schæfer ejer, når: man helt automatisk lærer at træde over hunden, der altid flyder midt i det hele og ikke synes at det er nødvendigt at flytte sig ;-)

der altid ligger store totter hår alle steder

der altid er store bamsepoter overalt på køkkengulvet også efter at man lige har vasket det.

 

Man ved at man er westi ejer når: man altid er ved at skvatte over en hund der altid er lige om benene på en

man aldrig flytter en stol man sidder på uden lige at checke om hunden er bagved/under den

man altid h

 

 

Kunne være noget jeg havde skrevet om hundene herhjemme :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man ved at man er aussie ejer når: man altid er ved at skvatte over en hund der altid er lige om benene på en

 

Min kæreste bliver ked af det når jeg fortæller ham det :lol: Jeg har aldrig trådt på Penny, men han har trådt på hende MANGE gange, han er væltet over hende fordi hun lige skulle gå imellem hans ben osv :lol:

 

Han forventer stadig "den fase" stopper :lol: Ved ikke om jeg nogensinde tør fortælle ham at den ikke stopper :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man ved, at man er et rigtigt hundemenneske, når man:

 

- afleverer sin straffeattest til ny arbejdsgiver med ordene "her er min stamtavle"

- fortæller om sin knæskade med ordene "det går meget bedre i dag, men i går var jeg helt trebenet"

 

Haha i morges sagde jeg til manden at hvis jeg skulle have større hund skulle jeg have årlig parkeringstilladelse :hmm:

 

 

 

Man ved man har en selvfed spidshund, når man skælder den ud for at larme (og man altså oprigtigt bliver irriteret) og dyret bare kaster sig i playbow/strækøvelse og siger mmmmmmrrrrrhhhh på en vældigt selvtilfreds måde. Og derefter larmer videre.

 

Man ved man har gjort sin træning forkert når man flere gange om ugen skal jagte sin hund rundt i haven for at få den med på tur... :lol:

 

Man ved man har samojede når man går i panik over:

- folk som sidder med vinduet rullet ned i deres bil (= hund vil ind)

- folk er ved at pakke bil med noget åbent (= hund vil ind)

- man er vant til at fremmede mennesker ser skrækslagne ud fordi ens hund tror de er dens BEDSTE venner

 

- når man har sagt en gang eller 2 at det bare er en hund man passer :oops:

- når man ikke længere synes det sådan larmer så meget bare fordi hunden skriger

- når man har armmuskler som gør enhver træningsfreak misundelig - og man ikke har gjort andet end at gå tur

- når der ikke er noget som hedder 'mit'

 

- når sofabordet er helt klistret fordi en hund har savlet over pizzaen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...