Hop til indhold

Portrætter


Buddha
 Share

Recommended Posts

Super gode billeder af smuklingerne :hjerte:..hm...må indrømme, at jeg ikke helt kan finde ud af hvem der er hvem, efter de har fået "navneforandring" :blink:

 

Egon er den "gamle" :lun::lol: Benny er den unge fjollede :mrgreen:

 

Og nu har jeg bemærket det "unævnelige" der bestemt gør det nemmere at kende dem fra hinanden!

 

Er altså bare vild med de hvide bjørne.. SÅ smukke! Men hold fast hvor må deres pels være et arbejde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Egon er den "gamle" :lun::lol: Benny er den unge fjollede :mrgreen:

 

Og nu har jeg bemærket det "unævnelige" der bestemt gør det nemmere at kende dem fra hinanden!

 

Er altså bare vild med de hvide bjørne.. SÅ smukke! Men hold fast hvor må deres pels være et arbejde!

 

Okay, nu bliver jeg nysgerrig, for jeg kan nemlig heller ikke kende forskel på dem - hvad er det unævnelige? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Buddha? Må man egentlig være så nysgerrig at spørge hvad navneskiftet kommer af? Var ret vild med de originale navne :genert: Og hvordan kan det være at din profil i marginen af indlæggene mener at du har en gravhund og en aussie?

Curiosity killed the cat... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Buddha? Må man egentlig være så nysgerrig at spørge hvad navneskiftet kommer af? Var ret vild med de originale navne :genert: Og hvordan kan det være at din profil i marginen af indlæggene mener at du har en gravhund og en aussie?

Curiosity killed the cat... :engel:

 

Gad bare ikke blive googlet.

 

Egon er kæææmpe :banan:

 

Benny har frække øre :slem: .

 

.o0(også er der næsen.. shyy) :D

 

Vi skal prøve at tage ens billeder af dem engang, ik!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er også stor forskel på snudelængde... Benny er "fladere" og ligner mere end bjørn / bamse... :lun: Jeg synes han er usandsynligt yummi! Egon er længere i snudeskaftet og har også lidt større ører... Jeg kan desværre ikke se billederne, de er sikkert uploadet fra Photobucket som er spærret her fra arbejde

 

Seeee som du kan! Ja de er fra photobucket, sorry ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...