Hop til indhold

Århus dyrehospital?


Gryn
 Share

Recommended Posts

I Viby? Ved at policen har brugt dem, og droppet dem. Dyrlægen havde åbenbart kasseret en super dygtig hund, og sagt at den skulle aflives pga. hofterne. De fik taget nye billeder ved Østergaard (hedder dem i Tranbjerg ikke det????), sendte dem til DKK og fik at vide at der var A i begge sider:shock: Da de konfronterede dyrlægen bagefter, sagde han at han ihvertfald ikke havde taget fejl, og hunden burde aflives!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik opereret Lille P. der for nogen år siden, efter henvisning fra egen dyrlæge. Jeg ville hellerere have været til Varde Dyrehospital, fordi de ikke ahve problemer med at jeg var hos hunden indtil bedøvelsen var virksom. Det måtte jeg ikke i Århus. Men Århus havde en CT scanner, hvilket Varde ikke havde dengang. Så det blev Århus. Og en regning på 8500. Arbejdet de udførte var upåklageligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

I Viby? Ved at policen har brugt dem, og droppet dem. Dyrlægen havde åbenbart kasseret en super dygtig hund, og sagt at den skulle aflives pga. hofterne. De fik taget nye billeder ved Østergaard (hedder dem i Tranbjerg ikke det????), sendte dem til DKK og fik at vide at der var A i begge sider:shock: Da de konfronterede dyrlægen bagefter, sagde han at han ihvertfald ikke havde taget fejl, og hunden burde aflives!

 

Nu vil jeg så lige komme med et pip her. Iflg min dyrlæge har Luna en C hofte (højre) og 1 på albuen (venstre) og massør og kiropraktor er enige om at der er problemer de to steder. Iflg DKK har hun rent A og 0, så DKK kan altså også tage fejl:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vil jeg så lige komme med et pip her. Iflg min dyrlæge har Luna en C hofte (højre) og 1 på albuen (venstre) og massør og kiropraktor er enige om at der er problemer de to steder. Iflg DKK har hun rent A og 0, så DKK kan altså også tage fejl:genert:

 

Men derfra og så til skråsikkert at erklære at en hund har E hofter og bør aflives???? Jeg tror det er en ret stor beslutning når politiet fravælger en ellers fast dyrlæge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht. øjensygdomme/øjenoperationer ville jeg ikke tøve med at tage Jacki med dertil - faktisk ville jeg ved mistanke om noget sådan nok gå direkte til dem uden om min normale dyrlæge.

 

Jeg vil meget hellere betale lidt ekstra - for ja, de er i den dyre ende - og få korrekt behandling første gang, end jeg vil lade min normale meget dygtige dyrlæge "forsøge" sig frem.

 

Groa vil være i meget kapable hænder i Viby :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

I Viby? Ved at policen har brugt dem, og droppet dem. Dyrlægen havde åbenbart kasseret en super dygtig hund, og sagt at den skulle aflives pga. hofterne. De fik taget nye billeder ved Østergaard (hedder dem i Tranbjerg ikke det????), sendte dem til DKK og fik at vide at der var A i begge sider:shock: Da de konfronterede dyrlægen bagefter, sagde han at han ihvertfald ikke havde taget fejl, og hunden burde aflives!

 

Pssst - det er politiets egen dyrlæge på hundeskolen i Farum, der bestemmer om hunden har hofter og albuer der er gode nok til tjenestebrug. Den beslutning overlades ikke til "almindelige" dyrlæger.

 

I øvrigt er det op til den enkelte hundefører, hvilken dyrlæge vedkommende vil bruge til det akutte - til rutinetjekkene, vaccinerne, planlagte operationer etc. skal de bruge hundeskolens dyrlæge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht. øjensygdomme/øjenoperationer ville jeg ikke tøve med at tage Jacki med dertil - faktisk ville jeg ved mistanke om noget sådan nok gå direkte til dem uden om min normale dyrlæge.

 

Jeg vil meget hellere betale lidt ekstra - for ja, de er i den dyre ende - og få korrekt behandling første gang, end jeg vil lade min normale meget dygtige dyrlæge "forsøge" sig frem.

 

Groa vil være i meget kapable hænder i Viby :kys:

 

Desværre troede dyrlægen og vi at Groa blot skulle have skyllet tårekanaler, men dyrlægen fandt så ud af noget andet, hun forsøgte at komme igennem kanalen.

Dyrlægen sagde at hvis der bliver mere med øjet så skal vi kontakte ham i Århus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...