Gryn Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 I får lige lidt billedspam af min lille grimlinng. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Totalt fin grimling:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Men en smuk en af slagsen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Søde, lille grimling :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 De billeder er bare for skønne (og hun er bestemt ikke en grimling). :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Super billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Grimling er et kælenavn. Når Jan leger med hende siger han: Du er så grrrrrrim (med rul på r), så knurrer hun og bider i hans hånd. Og det er med tiden blevet til Grimling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Hvor er hun dejlig Og sikke herlige billeder - Hun ligner virkelig en der nyder livet :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Hun er ikke nogen grimling - hun er en smuksak:lun: Dejlige billeder! Hvor gammel er Groa egentligt nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Fiiineste lille Groa! Billederne med tungen lige munden er så sjove!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Hvor er hun bare skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Tak for "likes" og kommentarer. Ja Groa nyder livet, hun skal have lov til at udfolde sig. Hun bliver 7 til marts, men er stadig meget frisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Tak for "likes" og kommentarer.Ja Groa nyder livet, hun skal have lov til at udfolde sig. Hun bliver 7 til marts, men er stadig meget frisk. 6 1/2 er jo heller ingen alder for en lille hund. Tyson bliver 6 til marts, og han er da en hund i sin bedste alder, og det regner jeg med, at han vil være en del år endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 6 1/2 er jo heller ingen alder for en lille hund. Tyson bliver 6 til marts, og han er da en hund i sin bedste alder, og det regner jeg med, at han vil være en del år endnu. Det er rigtigt, men tage i betragtning af alt det Groa har været igennem, så synes jeg hun er ret sej. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Åh den tråd havde jeg ikke set Hvor er det dejligt at se billeder af Groa :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Åh den tråd havde jeg ikke set Hvor er det dejligt at se billeder af Groa :hjerte: Tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts