Gæst milder batmusen Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Jubs er overfaldet af muskelhund vi kommer gående og begge hunde er i snor men den anden hund trækker sin hund hen af fortovet og den får bidt Jubi så hun bløder kraftigt, fra benet. han med hunden mener at det er Jubi som starter med og bide ud efter hans men men den kommer også hen til os jeg må desværre bære hende hjem øøvvv hvor jeg hader de hunde der :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Øv, hvor træls... God bedring til hende :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Fik du ikke navn og adresse , for du bør da få et hurtigt dyrlægecheck på det ben. hvis hans hund bider , så har han da ikke overholdt regler vedr kort snor,.Og mundkurv,.. Hvis du skulle få dyre regninger, så forlanger mange forsikringsselskaber, at skaden er dyrlægetilset og politiet har fået en anmeldelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Ja, se hellere at komme til dyrlægen med hende. Hun skal sikkert have antibiotika, da hundebid er de rene bakteriebomber. Men øv for en kedelig oplevelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Årh Rigtig god bedring med hende, mon ikke du er hos dyrlægen nu? :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Ej altså, hvor er det bare synd for hende (og dig) :ae: Jeg krydser fingre for at det ser mere alvorligt ud end det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Sikke noget møg! Hvad siger dyrlægen? Jeg håber hun ikke tager skade mentalt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Stakkels hund, synes du skal anmelde det og så få hende til dyrlægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Fik du ikke navn og adresse , for du bør da få et hurtigt dyrlægecheck på det ben.hvis hans hund bider , så har han da ikke overholdt regler vedr kort snor,.Og mundkurv,.. Hvis du skulle få dyre regninger, så forlanger mange forsikringsselskaber, at skaden er dyrlægetilset og politiet har fået en anmeldelse. jo jeg har hans navn og adresse da de bor i blokken overfor mig selv, jeg ved ikke om reglen om mundkurv gælder med mastiff/douge blanding Årh Rigtig god bedring med hende, mon ikke du er hos dyrlægen nu? :ae: jo vi har været hos dyrlægen i formiddags:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Sikke noget møg! Hvad siger dyrlægen? Jeg håber hun ikke tager skade mentalt vi har været ved dyrlægen og der var to løsninger enten narkose hvor han ville rense og sy sårene sammen eller den billigere model hvor hun får stærk antibiotika og smertestillende og så håber den lukker sig indefra, han mente ikke der var skade på knoglen men vi skulle lige lade det hele og så se tiden an:???: så vi starter med og se om antibiotika og smertestillende ikke kan hjælpe uden narkose indtil videre. Stakkels hund, synes du skal anmelde det og så få hende til dyrlægen. jo vi har været hos dyrlægen, jeg anmelder det ikke da jeg kender naboen og hans hund risikere aflivning og jeg vil ikke uvenskab men jeg håber at hans forsikring tager regningen for skaden. endnu en grund jeg bare ikke bryder mig om disse hunde:evil: det er anden gang sådan en hund, sætter tænderne i en af mine hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hej, Uh en grim oplevelse. God bedring med hende . Hvad sagde dyrlægen ?? V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hej,Uh en grim oplevelse. God bedring med hende . Hvad sagde dyrlægen ?? V.H. Sille dyrlægen sagde at det var grimt og det ville bløde og væske en del, og han mente ikke der var en skade på forbenet, men man kunne ikke være sikker endnu så indtil videre skulle vi lade det hele med antibiotika og smertestillende, og hun ville senere på dagen få mange flere voldsomme smerter, som ville tage til i løbet af aftenen når det har fået tid til og hæve og reagere. Jubs kan næsten slet ikke støtte på sit forben og vælter ved ingenting, hun er smerteplaget men ellers ved godt mod spiser og drikker men har mange smerter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Stakkels Jubs ...rigtig god bedring med hende :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 tak håber også det kommer til og gå uden men på benet eller sjælen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Sikke noget lort, rigtig god bedring med Jubii. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Øv en træls oplevelse!! :-( Det er bare rigtig øv når det sker. Håber benet heler helt fint, og at hun slipper uden at blive mærket psykisk af det. Rigtig god bedring med hundebassen! :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts