Hop til indhold

Billedtråd november 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Ikast er så lille at den kan man ikke fare vild i :mrgreen: Og Ayo & Liva (og mig!) ville gerne gå tur med dig & Bobo :klap:

Nej selvfølgelig rykker man ikke bare lige sådan teltpælene op - det gjorde jeg heller ikke hvis jeg bare var mig. Det har jeg så heller ikke gjort nu sammen med manden, jeg bor 8 km fra min barndomsby - men jeg ville godt turde flytte til helt ny og fremmed by med manden, hvis et eller andet gjorde det blev nødvendigt. Men alene - nej, så ville jeg også helst være fri :genert:

Hehe... Tror Ayo og Liva ændrer mening, når de først møder ham. Han er viiiild :genert: Men tak :kys: :mrgreen:

 

Og nej, det er jo præcis det. Jeg ville også godt kunne gøre det, hvis jeg havde en kæreste eller en veninde eller noget at bo sammen med, men alene er lidt grænseoverskridende og farligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 298
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg ved godt det ikke er billeder fra november og i år, men jeg skulle lige finde et gammel billede af Luna og så fandt jeg også lige nogle billeder af en meget ombejlet Luna 9 dage efter sterilisation. Og synes ikke lige jeg ville lave en egen tråd

 

Geister ELSKEDE Luna, Luna elskede IKKE Geister

 

Lunaoggeister.jpg

 

Lunaoggeister1.jpg

 

Agge bagved, Luna og Maxi. Maxi er let at undgå, man skal bare gå ud i vandet:

lunaaggeogmaxi1.jpg

Luna med harem:

lunaogharem.jpg

 

Kom og leeg Luna

lunaogmaxi1.jpg

 

Og her er hun 3 år gammel, selv dengang rimelig smal bagtil

Luna2505063.jpg

 

_FOT2729.jpg

 

Og see:lun:

 

_FOT2707.jpg

 

Og så skal jeg nok stoppe

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja :-) Den glider når hun "trækker" sin snor efter sig (den grønne), ellers så sidder den normalt fint. Kan du foreslå en bedre sele? :-)
Det der med seler er bare så svært - tror du har lidt samme problem som mig - hunde der bare ligesom ikke har nogen "skuldre" :roll: lige nu bruger mine T-selerne fra Hurtta... dem er jeg heller ikke 100% tilfreds med, men synes de sidder lidt bedre end Y-versionen på dem... Men generelt går de med halsbånd, kommer kun i sele når flexlinerne findes frem...

 

295048_10150889130787054_676550995_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med seler er bare så svært - tror du har lidt samme problem som mig - hunde der bare ligesom ikke har nogen "skuldre" :roll: lige nu bruger mine T-selerne fra Hurtta... dem er jeg heller ikke 100% tilfreds med, men synes de sidder lidt bedre end Y-versionen på dem... Men generelt går de med halsbånd, kommer kun i sele når flexlinerne findes frem...

 

295048_10150889130787054_676550995_n.jpg

Hvor er de fine. :lun:

Vi har meget dårlige erfaringer med T-seler. Selvom de sidder meget stramt, så kan Eris stadig formå at presse forbenene ud. Især fordi hun enten fælder eller får masser af pels hele tiden. Så enten strammer den eller også sidder den lidt løst. :hmm:Så fik vi Y-selen gratis i nødløsning, og har så ikke tænkt videre over det.

Det kunne være vi skulle investere i sådan en bred foret sele. Sådan en havde hun engang, og den sad bare SÅ godt. Desværre voksede hun ud af den. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurrta sidder ikke godt på Tyson - det gør til gengæld Wolfsong (jeg synes også, at de er lækrere). Kender flere, som har rigtig gode erfaringer med Wolfsong-seler. :-) Tyson har Norge-modellen, har man en ret smal hund, tror jeg, at X-modellen er god.

 

Wolfsong seler til hunde - vi har seler i model Norge og X-model

 

G SELE - X model - bomuld - foret - nylonsp. - 0 - lyserd.

Kunne være man skulle købe en her og prøve. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med seler er bare så svært - tror du har lidt samme problem som mig - hunde der bare ligesom ikke har nogen "skuldre" :roll: lige nu bruger mine T-selerne fra Hurtta... dem er jeg heller ikke 100% tilfreds med, men synes de sidder lidt bedre end Y-versionen på dem... Men generelt går de med halsbånd, kommer kun i sele når flexlinerne findes frem...

 

295048_10150889130787054_676550995_n.jpg

 

Har sikkert spurgt før, men har du ikke problemer med at benet ligesom gnider sig på selen? Mollys albuer kører op af benet meget tæt og det kombineret med hendes lyserøde hud uden hår gør det umuligt at finde en sele der ikke gir hende gnavesår, så nu bruger vi kun halsbånd. Jeg ville bare så gerne ha en sele til når hun er i flexsnoren for der trækker hun jo nogengange. Har prøvet hurtta y og t, en alm. billig sele, puppia, k9 og ingen dur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har sikkert spurgt før, men har du ikke problemer med at benet ligesom gnider sig på selen? Mollys albuer kører op af benet meget tæt og det kombineret med hendes lyserøde hud uden hår gør det umuligt at finde en sele der ikke gir hende gnavesår, så nu bruger vi kun halsbånd. Jeg ville bare så gerne ha en sele til når hun er i flexsnoren for der trækker hun jo nogengange. Har prøvet hurtta y og t, en alm. billig sele, puppia, k9 og ingen dur.

 

Johna kan ikke have noget imellem forbenene - selvom ikke Puppia vest-seler - de gnaver hende... umiddelbart ser det ud til at det går med denne her - men de sidder meget tæt på forbenet / albuen... jeg kan dog ikke mærke noget på nogen af dem når de har dem på og de kommer selv og "tager dem på".... Men hvad med den wolfsong som Sonja linker til... er der ikke fleece hele vejen på den?

Link til indlæg
Del på andre sites

G SELE - X model - bomuld - foret - nylonsp. - 0 - lyserd.

Kunne være man skulle købe en her og prøve. :slem:

 

Jeg kender i hvert fald til to "udbryderhunde", der kan smutte ud af nærmest en hvilken som helst sele - men X-selen kan de ikke sådan lige komme ud af. :5up:

 

Men hvad med den wolfsong som Sonja linker til... er der ikke fleece hele vejen på den?

 

Jo, fleece hele vejen, den er super lækker og blød. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet på Molly er på ydersiden, altså der hvor spændet så sidder, der kommer hendes ben helt op og blir ødelagt medmindre selen er så stor den svømmer rundt og selv der har selen tendens til at glide så hendes ben alligevel når spændet.. Men vil se om jeg kan prøve den wolfsang, måske det er anderledes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurrta sidder ikke godt på Tyson - det gør til gengæld Wolfsong (jeg synes også, at de er lækrere). Kender flere, som har rigtig gode erfaringer med Wolfsong-seler. :-) Tyson har Norge-modellen, har man en ret smal hund, tror jeg, at X-modellen er god.

 

Wolfsong seler til hunde - vi har seler i model Norge og X-model

 

Sonja, kan man stole på at gå efter kg til selen?

Hun ændrer jo meget "størrelse" i pelsen, og har hverken målebånd eller noget..

G SELE - X model - bomuld - foret - nylonsp. - XS - lyserd. Den her er fra 6-8 kg. Wolfsong seler til hunde - nye sele modeler i spndende farver Den her er 8-10 kg.

Sidst hun blev vejet i sommers, der vejede hun 7,2 kg.

 

Den kan forhåbentligt udvides og strammes en del? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja, kan man stole på at gå efter kg til selen?

Hun ændrer jo meget "størrelse" i pelsen, og har hverken målebånd eller noget..

G SELE - X model - bomuld - foret - nylonsp. - XS - lyserd. Den her er fra 6-8 kg. Wolfsong seler til hunde - nye sele modeler i spndende farver Den her er 8-10 kg.

Sidst hun blev vejet i sommers, der vejede hun 7,2 kg.

 

Den kan forhåbentligt udvides og strammes en del? :genert:

 

Hmm, jeg ved ikke, om man altid kan stole på størrelsen i forhold til kg. Tyson vejer lige omkring 6 kg, og han bruger XXS i Norge-selen. Da jeg i et par måneder havde en löwchentæve på ca. 5,2 kg brugte hun X-selen i XXS, og den sad også perfekt.

 

Ja, den kan spændes ind og ud.

 

Du kan jo altid sende den tilbage og få den byttet til en større/mindre model, hvis den ikke passer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg ved ikke, om man altid kan stole på størrelsen i forhold til kg. Tyson vejer lige omkring 6 kg, og han bruger XXS i Norge-selen. Da jeg i et par måneder havde en löwchentæve på ca. 5,2 kg brugte hun X-selen i XXS, og den sad også perfekt.

 

Ja, den kan spændes ind og ud.

 

Du kan jo altid sende den tilbage og få den byttet til en større/mindre model, hvis den ikke passer.

 

Tog den nemme løsning. Vi skulle i dyrehandleren og hente mus, så Eris fik lov at prøve en masse seler.

Den der sad bedst var Julius K9, så den købte vi. :5up: Men tak for hjælpen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

kæft. hvor kan jeg ikke forstå at min lille bitte hvalp, ligner en næsten helt voksen hund allerede :shock:

 

Oppe i mit hoved ser han stadig sådan her ud:

 

474159_10150850455988471_332591913_o.jpg

 

 

Men når jeg så ser billeder af ham, så er det den her fyr der viser sig:

 

704844_10151158332018471_196986403_o.jpg

 

 

8778_10151158327018471_1853418718_n.jpg

 

 

704737_10151158328338471_786739287_o.jpg

 

 

400094_10151158329088471_196462385_n.jpg

 

 

478161_10151158330913471_490216259_o.jpg

 

 

480571_10151158229028471_2066211646_n.jpg

 

 

 

 

 

Den der har stjålet min lille møfmøf, har straks at levere ham tilbage - NU! :fyfy:

De får dog ikke ham den store på billederne tilbage.... Han er nu ret dejlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...