Hop til indhold

Odense NV. Mille løbet væk.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Vores 16 årige Westi, Mille, forsvandt fra Christofferslundvej / Villestofte i 5210 Odense NV i aftes (31.10.12) kl. 21. Hun bliver hurtigt træt og hører dårligt. Mh Dorthe

 

285643_4943218864685_45012605_n.jpg

 

 

En dame i en bil ,havde så samlet Mille op på Villestofte skovvej kl. ca. 21 i går aftes, en vej der støder op til hvor Mille forsvandt fra, men da Mille ikke havde noget navneskilt på, havde madammen sat hende ud igen :shock: Damen havde så set de flyers, der var sat op og kontaktede ejer og fortalte, at hun havde sat Mille ud igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det underligt at een fanger vovsen og så sætter den ud igen, fordi hundetegnet mangler.

Man kunne jo køre til næste hus og evt låne en tlf, og ringe til polisen og hører om en sådan hund var efterlyst.

Eller tager hunden med til noget var dukket op.

 

Jeg ved ikke hvor underligt det er - jeg har selv engang samlet sådan en hund op, og bagefter fået et ordentligt fur af ejeren, der mente at jeg bare kunne blande mig udenom, for deres hund havde altid luftet sig selv, og gjorde ikke nogen noget a030.gif

 

Jeg synes faktisk det mest underlige er at folk, der interesserer sig for deres hundes ve og vel, ikke snart har fattet hvad det lovpligtige hundetegn er til for :evil:

 

 

Håber at den lille hund bliver fundet i god behold!

Link til indlæg
Del på andre sites

Umulia.. Jo jeg synes stadig det er noget underligt (og uansvarligt) at sætte hunden ud..

Og skaber folk sig, fordi deres hund da lufter sig selv, så lærer de vel kun, at det ikke er okay, ved at få x antal regninger, for opsamling af bortløben(selvluftende:rolleyes:) hund.

Og det med hundetegnet, det kan vi godt blive enige om er et must - og det bør folk sq forstå...

Bliver lidt hys, når jeg kommer hjem, og rex er lukket ud i haven uden halsbånd.. Godt nok stikker han aldrig af, men hva nu hvis? Så ville jeg da blive superglad, hvis nogen fandt ham og ringede mig op:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet at støde ind i en af de hunde der "selv går tur".

Eris var i løbetid og egentlig pænt mopset på hanhunden der løb efter hende. Hanhunden var meget menneskesky og kunne ikke få fat i den, for at se om den havde noget hundetegn. Jeg fulgte så efter den ind i en have, hvor en dame pludselig kom ud. Jamen det var da hendes hund der selv gik tur om aftenen, helt normalt...

Fatter ikke at man tør lade sin hund selv gå tur i et villakvarter.. Tænkt på alt det der kunne ske med den! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en gang haft besøg af sådan en alenehund.. Kæresten og Rex havde været på sportspladsen og lege, pludselig stødte den anden hund til - og fulgte med hjem.. Han lukkede hundene ud i haven mens han lige overvejede what to do... Der legede de lige lidt inden gæsten forsvandt gennem hækken og fuld fart ned af vejen.. Har ikke set den siden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mymelody

Mille er fundet igen, efter 2 døgn under en nedgravet trampolin i en have. Med sine 16 år er at føjte slet ikke noget hun gør i ..og aldrig har gjort. Hun nyder at ligge på grunden og holde øje med andres gøren og laden. Sådan har det været i mange år. Hundetegn eller ej ..så er hun ID mærket på anden vis. Hundetegnet lå ved siden af kurven fordi Mille på sine gamle dage rejser sig og lægger sig utallige gange på trægulvet -> larm, så det var taget af. Ikke en klog beslutning! Nu ligger hun her ved brændeovnen og får sine gamle forfrosne lemmer gennemvarmet. Tak for hjælpen med at efterlyse hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Mille er fundet igen, efter 2 døgn under en nedgravet trampolin i en have. Med sine 16 år er at føjte slet ikke noget hun gør i ..og aldrig har gjort. Hun nyder at ligge på grunden og holde øje med andres gøren og laden. Sådan har det været i mange år. Hundetegn eller ej ..så er hun ID mærket på anden vis. Hundetegnet lå ved siden af kurven fordi Mille på sine gamle dage rejser sig og lægger sig utallige gange på trægulvet -> larm, så det var taget af. Ikke en klog beslutning! Nu ligger hun her ved brændeovnen og får sine gamle forfrosne lemmer gennemvarmet. Tak for hjælpen med at efterlyse hende

 

Dejligt at I fik hende hjem igen :-D Der findes firmaer der kan brodere tlf nr på et nylonhalsbånd, så larmer det ikke på gulvet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mille er fundet igen, efter 2 døgn under en nedgravet trampolin i en have. Med sine 16 år er at føjte slet ikke noget hun gør i ..og aldrig har gjort. Hun nyder at ligge på grunden og holde øje med andres gøren og laden. Sådan har det været i mange år. Hundetegn eller ej ..så er hun ID mærket på anden vis. Hundetegnet lå ved siden af kurven fordi Mille på sine gamle dage rejser sig og lægger sig utallige gange på trægulvet -> larm, så det var taget af. Ikke en klog beslutning! Nu ligger hun her ved brændeovnen og får sine gamle forfrosne lemmer gennemvarmet. Tak for hjælpen med at efterlyse hende

 

Tak for dejlig opdatering og godt, at hun blev fundet i god behold :-) God weekend til jer og Mille.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...