Missing Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Vi har været på en rigtig hyggelig strandtur. Lidt overskyet og uden batteri på kamera, men lidt blev det til. Charlie var ene hane. Det var jo lutter tøser (den kategori falder Buzz så også i ) Det er lidt vådt... Ninja var der. Hun var dog mest omkring menneskerlommer, så der er ikke sååå mange billeder af hende. Men her er et bevis på, at hun var tilstede I is pretty girl Nå ja og så var Maya ved at løbe hende ned. Ninja så ikke Maya komme og blev vist en smule forskrækket :sjov: WTF DUDE! Inca var glad for vandet Mmmmm overhovedet ikke koldt (Inca? Det er fordi dine nipples er ved at fryse af ) Run Forrest! Run! (Bemærk Charlie i midten ) Incas mange ansigter (hvor er jeg træt af manglende sol og manglende batteri) Buzz og Charlie leger Kawabonga! Inca stod ude i vandet og Buzz forsøgte ihærdigt at få gang i hende. Det tog laaaaang tid. Jeg har nok 50 billeder af ham, hvor han springer rundt om hende, hvor hun mere eller mindre står på samme måde og kigger Her er lidt af dem Komså komså komså Hvis jeg står stille? Nej? Se mine seje watermoves :banan: Waaaaaalk on waaaaater Seriously? Men SÅ kom hun More to come :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Super tur og kanon billeder :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Buzz fik Inca med på land og med i fangeleg Men jeg tror ikke helt, han var klar over, hvad han startede Excuse me while I die of laughter WTF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Og nu jeg er ved at krepere af grin, så har Ninja nogle fantastiske ører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Maya Maya og kæresten Inca Ninja strækker ud En skeptisk Ninja bliver forfulgt af hippie Maya solbader - i tanglandet (med sin mand i nærheden :blink:) Charlie wtf? Ren John Cleese....ligesom når han er i vandet og NU kalder min mand og vi skal se noget film - så resten kommer senere Der er mange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 elsker de der Ninja-øre-billeder.. Men hold det blev da til mange rigtig gode billeder.. Håber vi snart kan kom på tur igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 ej hvor er jeg altså misundelig på at vi ikke var med - men det er da nogle fantastiske billeder. Dog snyd at de fik mig til at grine så meget, for så hoster jeg - så man kan faktisk godt sige, at jeg har hostet mig igennem alle billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Så er der lidt flere Inca og Buzz i sandet Inca i vandet Charlie svømmer (efter at have tjekket bunden for krabber - det MÅ være det, han gør ) Hello -you is tiny? Tre tosser Inca får velkomst Sniff snif snif Forvirret Maya? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 NInja - hun VAR der :klap: HVaaaøøøh laver du med den der ting? Pip Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Iiih altså hvor er det bare nogen gode billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Helt egoistisk set mit favoritbillede fra turen :hjerte: Så skal jeg nok stoppe spammeriet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Stakkels Inca Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Hahah jeg er ved at dø af grin! Hvor er det bare nogle fantastiske billeder af alle de dejlige hundebasser! Elsker også min tøs' åndssvage ansigter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Og ja tak for en hyggelig tur allesammen! Inca har ligget i sengen efter vi kom hjem og hun har kun rejst sig for at spise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Fantastiske billeder! og hvor er inca blevet stor og ninja blevet slank! Smukke hunde alle sammen:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Hverken Buzz eller Inca ligner nogen der har opfundet den dybe tallerken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Hverken Buzz eller Inca ligner nogen der har opfundet den dybe tallerken Haha nej ikke ligefrem! Mine yndlingsbilleder må være disse 2: Dette fordi det bare er indbegrebet af "Skinca'en" (hendes kælenavn herhjemme), fjollet, "grim" og fuld af spilopper! :blink: [ATTACH=CONFIG]98250[/ATTACH] Og dette fordi... Det er bare så fiiint, min store pige :hjerte: [ATTACH=CONFIG]98251[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Super billeder... Og han er sq ihærdig ham tøsen buzz.. Det skal han ha:D Og synes inca har sådan et udtryksfyldt ansigt, også når hun står tænker " drop det der danseri buzzbabe - det preller af";) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Sikke en fest de har haft :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Ja totalt fest, ej hende Inca der, hende vil Egon godt nok gerne møde, han eeeelsker store søde hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Hvor er det bare nogle stjerne billeder !!! Der er da godt nok en hund eller to der ser ud til at være 'ready to take off' Vildt fedt at du gad tage kamera-med-lavt-batteri med, Missing ! :kys: Og håber snart at se jer på tur igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Ja totalt fest, ej hende Inca der, hende vil Egon godt nok gerne møde, han eeeelsker store søde hunde Det kunne man da godt arrangere Er sikker på at hun også gerne vil hilse på Egon ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts