Hailey Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Det var datoen, hvor verdens skønneste og smukkeste border collie blev født :hjerte: Her besøgte jeg ham første gang (9 dage gammel) 8 uger gammel, og klar til at flytte hjemmefra Her er han 11½ år Senere kommer det et helt nyt billede :blink: Det jeg prøver at sige, er at Hailey fylder 13 år i dag, og han bliver mere og mere skøn med alderen :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Tillykke med din smukke dreng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Stort tillykke med dagen Hailey! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Mange mange gange stort tillykke med ham :tillykke: Han holder sig virkelig flot! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Tillykke ikke nemt at se, at han er 11 år på sidste billed.. Og hvis man ganger med 7, så håber jeg da jeg holder mig lige så godt når jeg er 80;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Mange mange gange stort tillykke med ham :tillykke: Han holder sig virkelig flot! Tillykke ikke nemt at se, at han er 11 år på sidste billed.. Og hvis man ganger med 7, så håber jeg da jeg holder mig lige så godt når jeg er 80;) Tak, han har også lige været til seniortjek, hvor dyrlægen sagde at han var i usædvanlig god stand for hans alder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Tillykke med den kønne dreng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Hvor er han fin - Og fantastisk som han holder sig! Stort tillykke med fødselsdagen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Stort tillykke med den fine alder, glæder mig til nyt billede. :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Tillykke med den gamle dreng! Han holder sig virkelig godt, at dømme ud fra billedet. Flot fyr! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Som lovet, lidt nye billeder fra i dag :slem: Han har lige været i bad, derfor har han sit dækken på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Bad - det var dog en rædselsfuld fødselsdagsgave. (I hvert fald hvis mine hunde skulle sige det) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Tillykke med ham :tillykke:...en flot ældre herre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Hold da op selv som 13 årig ser han ung og sprød ud:D hvor er han fin.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Tillykke med din gamle dreng og gamle kloge hunde er så dejlige at bo sammen med, især når de er rimelig raske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Tillykke med 13 år, flotte flotte hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Bad - det var dog en rædselsfuld fødselsdagsgave. (I hvert fald hvis mine hunde skulle sige det) Hailey var heller ikke tilfreds med den gave, men han tøede gevaldigt op, da han fik det nye legetøj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Stort tillykke med ham! :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Wow, stort tillykke med ham. Han ser bragende godt ud:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts