Hop til indhold

Sover din hund og kat sammen?


HNP
 Share

Recommended Posts

Her igår aftes sov vores kat og hund pludselig sammen. De rørte ved hinanden imens og det havde vi lige godt aldrig troet skulle ske. Vores kat er en "gammel" dame på 5½ år og vores hund er kun lige blevet 1 år. Vi har bare været glade for katten helt har accepteret hunden, som virkelig har taget hende laaang tid, hvilket vi godt kan forstå... Sådan en irriterende hvalp som konstant opfordrer til leg og hvis det ikke virker giver katten bamser og legetøj :blink:

 

Men de sov sammen i vel 10 min :shock:

 

Altså de kan godt drikke og spise af samme skål, men er ikke noget der er sket sådan vildt mange gange...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores kat er en "gammel" dame på 5½ år og vores hund er kun lige blevet 1 år.

 

Kalder du den gammel :lol:

 

 

Min kat er 11½ år.

 

De sover sammen om natten når katten kommer over i sengen.

I sidste uge lå begge under min dyne. Ellers ligger de ved siden af mig eller oven på mig. Det sker også at de ligger sammen i sofaen.

 

Havde det været en killing havde det set helt anderledes ud. Den havde hun jaget fra huset så hurtigt som det overhovedet var muligt.

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

VI mennesker regner os for at väre de meste intelligente väsner på jorden MEN i virkeligheden er dyrene os langt overlegne tx. så har hunde 50 gange bedre lugtesans ,, de kan lugte på en dna-pröve om personen lider af Cancer osv

 

mine katte kommer med mus til min hund ,, hundeeksperter siger at katte kommer med musene til deres herre (ejer) men det gör mine katte ikke ,, Jeg véd ikke hvordan det foregår men når Mimi (min hund) springer ud til hoveddören og bipper for at komme ud, så er det fordi en af katte ned på vej hen til huset

 

med hensyn til hund og kat der sover sammen ,, selvfölgelig er det naturligt ,, dyrene har jo kun hinanden

 

da Mian fik killinger overtog Mimi pasningen af killingerne når Mian var ude (efter mus?) MEN på et tidspunkt overtog Mimi killingerne HELT ,, hun knurrede når Mian ville die sine unger ,, tilsidst måtte vi låse Mimi inde i kökkenet ,, dören har stadig kradsemärker fra den fortvivlede Mimi

Link til indlæg
Del på andre sites

mine katte kommer med mus til min hund ,, hundeeksperter siger at katte kommer med musene til deres herre (ejer) men det gör mine katte ikke ,,

 

Det gør Jaffa også :lol:

 

 

Før i tiden kom hun med mus og fugle til mig.

Det stoppede for nogle år siden, men efter at Cille er kommet til, så kommer hun med mus til hende så de kan lege med dem sammen.

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Kalder du den gammel :lol:

 

 

Min kat er 11½ år.

 

De sover sammen om natten når katten kommer over i sengen.

I sidste uge lå begge under min dyne. Ellers ligger de ved siden af mig eller oven på mig. Det sker også at de ligger sammen i sofaen.

 

Havde det været en killing havde det set helt anderledes ud. Den havde hun jaget fra huset så hurtigt som det overhovedet var muligt.

 

Gitte

 

Ja, fordi hun opfører sig som en gammel kællinge kat ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det gjorde de. Da jeg fik Basse havde jeg Snehvide og Sorteper på et par år.

 

Basse var lidt bange for dem, og det var gengældt. Men med tiden blev Snehvide og Basse gode venner, og sov tit sammen.

Oftede lykkedes det Snehvide at snige sig ind i Basses bur lige inden jeg lukkede det, eller måske mase sig gennem tremmerne? Hun var i hvert fald tit inde i buret når jeg kom hjem fra arbejde, og hverken hund eller kat virkede stresset eller generet, så jeg antager at de bare har puttet.

 

Senere kom min Mittekat ind i husholdningen, og han var glad for Basse fra start af! De puttede ofte sammen, nogle gange gad Mitte dog ikke efter lidt tid. Når han ikke gad længere, moslede han hende til hun fjernede sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...