Ninjamor Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 ...og alt det bedste fremover :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Uuh, ja, det er også rigtigt, det er i dag! Stort tillykke med ham, Mulline, glæder mig til billedspam (for det mener jeg da helt bestemt, at vi må få!)! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 ...og alt det bedste fremover :klap: Tak Her er lidt billeder fra hjemturen og lige kommet hjem Lige nu sover han i sofaen op af mig, men han har nået at se haven et par gange, og tisser lige så snart han mærker græs:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Hvor er han fin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Tillykke - han ser rigtig dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Tillykke med hvalpen, hvor er han nuttet. Hvad er han for en hund?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Tillykke med hvalpen, hvor er han nuttet. Hvad er han for en hund?. Tak:-D Hans mor er Labrador og hans far er Rottweiler, så han er ifølge PP en Labweiler:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Han ser rigtig skøn ud, og stooooort tillykke med ham Håber I får nogle fantastiske år sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Tak:-D Hans mor er Labrador og hans far er Rottweiler, så han er ifølge PP en Labweiler:mrgreen: Eller en rottrador. Men krammegod ser han ihvertfald ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Mulline altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Tillykke m ham labweiler.. Ja hvorfor ikk, når alle andre kan lave gadekryds og kalde dem fiiiine fine navne.. Synes en labweiler ser sød ud:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Den der første biltur hjem er bare så magisk - det er noget man husker resten af livet Tillykke med den lille fine Labweiler! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Velkommen som officiel hf-hund Samson Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Glædelig hvalpedag Mulline... :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Velkommen hjem, Samson. Tillykke, han ser dejlig ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Nøj hvor Nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 nuuuurhhh.. Tillykke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Tillykke han ser god og tung ud:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Hvor er han bare sød. Stort tillykke med ham! :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 God morgen eller noget Herren brummede lidt over at skulle sove i sin egen seng, men dog kun en 3 - 5 min, så faldt vi vist begge i søvn og vågnede først for 10 min siden. Ud og morgentisse og ind og spise morgenmad, ud og morgenprutte og ind og lege lidt og nu snupper herren så en lur i sofaen ved siden af mig , som lige får en kop morgenmokka, det er da okey det der baby noget, hvis det fortsætter sådan her Vi har ikke haft nogen "uheld" , Samson piver hvis der er noget han skal, og han ved allerede hvor havedøren er. Sofaen er det ultimative hyggested, sidder jeg her, kommer han hen og vil op og så skal der bare hygge puttes, og soves. Han er en sjov lille trold, der er mega opmærksom, og følger mig rundt i huset, og i går aftes kom jeg altså til at grine lidt af ham, for folk der snakker i radioen undrer han sig over hvor er Han virker til at have taget hele flytningen, i stiv arm, og er bare en glad og rolig lille gut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DSD Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Hvor lyder det bare dejligt. Stor tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 dyyygtig Samson Nu, billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Dejlig start på nyt liv med lillehvalpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 ihh tillykke med ham - han ser skøn ud! glæder mig til at se flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts