Hop til indhold

Tillykke med Samson, Mulline!

Ninjamor
 Share

Recommended Posts

• Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...og alt det bedste fremover :vuf: :klap:

Tak :-D

Her er lidt billeder fra hjemturen og lige kommet hjem :-D

IMG_1624.jpg

Lige nu sover han i sofaen op af mig, men han har nået at se haven et par gange, og tisser lige så snart han mærker græs:lun:

IMG_1604.jpg

IMG_1612.jpg

IMG_1615.jpg

IMG_1619.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

God morgen eller noget ;-)

Herren brummede lidt over at skulle sove i sin egen seng, men dog kun en 3 - 5 min, så faldt vi vist begge i søvn og vågnede først for 10 min siden.

Ud og morgentisse og ind og spise morgenmad, ud og morgenprutte og ind og lege lidt og nu snupper herren så en lur i sofaen ved siden af mig , som lige får en kop morgenmokka, det er da okey det der baby noget, hvis det fortsætter sådan her :-D

Vi har ikke haft nogen "uheld" , Samson piver hvis der er noget han skal, og han ved allerede hvor havedøren er.

Sofaen er det ultimative hyggested, sidder jeg her, kommer han hen og vil op og så skal der bare hygge puttes, og soves.

Han er en sjov lille trold, der er mega opmærksom, og følger mig rundt i huset, og i går aftes kom jeg altså til at grine lidt af ham, for folk der snakker i radioen undrer han sig over hvor er :mrgreen:

Han virker til at have taget hele flytningen, i stiv arm, og er bare en glad og rolig lille gut :-D

Link til indlæg
Del på andre sites