Hop til indhold

Tillykke med Samson, Mulline!


Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En lille update herfra :-D

 

Har altså fået mig en ufattelig nem hund :lun: Samson er faldet rigtig godt til, og virker som om han har luret husets rutiner.

 

Vi har stadig ingen uheld haft, er vildt imponeret af hans renlighed.

 

Om aftenen når vi går i seng, nusser vi godnat, ved at Samson står i sin seng med poterne på min seng, og når vi har sagt pænt godnat lægger Samson sig pænt nede i sin kurv og falder i søvn, og jeg hører ikke noget til ham før om morgnen, hvor jeg som regel vågner ved at han ligger og leger i sin seng, når han så høre jeg er vågen, skal der morgen nusses og så er det ud og morgentisse i haven.

 

Efter morgenmad og bad, snupper vi en skovtur, skoven ligger jo dejligt næsten lige uden for døren, og der er så mange skønne dufte, så samson får virkelig læst avisen.

 

Kattene har efterhånden vænnet sig til at han er en fjollet lille hvalp, og de lader ham fjolle rundt på dem, og smutter bare op hvor han ikke kan nå dem hvis han er for voldsom, men de kan sagtens sove sammen i sofaen.

 

I dag tænkte jeg at han skulle se stranden ude ved Høve skov, og efter en tur langs strandkanten, hvor vandet i starten var lidt farligt gik vi tilbage til bilen, og der dukker så en 4 -5 biler op og ud kommer en flok labrador hunde, jeg tager samson på armen, da jeg ikke kender hundene men går hen til damerne og hundene, og efter en snak og forvisning fra damerne om at deres hunde er gode til hvalpe, sætter jeg samson ned og så skal jeg ellers love for at der bliver hygget igennem og Samson synes det er en fest med sådan en 4 voksne søde hunde der gider lege med ham :lun:

 

De søde damer fortæller så at de har en hundeklub, og at de jævnligt mødes og går tur sammen, og Samson og jeg er blevet inviteret til at være medlem, så det er jo skønt at have fået nogle dejlige legekammerater til samson:hjerte:

 

 

Her er lidt billeder fra turen, men af virkelig dårlig kvalitet, det er mig der lige skal have styr på kameraet.

PA030016.jpg

PA030004.jpg

PA030007.jpg

PA030003.jpg

PA030008.jpg

PA030009.jpg

PA030010.jpg

PA030011.jpg

PA030012.jpg

PA030013.jpg

PA030014.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæmpe tillykke med ham herinde også Mulline :klap: Hvis han har lyst til at møde en stor gul hund, så stiller Noomi sig gerne til rådighed, hun er i træning... :blink:

 

Samson siger ja tak :klap:

 

 

og tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Uhh pas på! Inden længe skal du servere morgenmaden for ham i sengen, gå tur med ham når han vil, lege med ham når han vil og give ham mad i hvert fald 2 gange om dagen.... Du er helt klart ude på et skråplan der! :engel:

 

Inden længe ??? :mrgreen: Jeg har vist tabt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...