Hop til indhold

Navn til Golden Retriever hvalp


Gæst GitteM85
 Share

Recommended Posts

Gæst GitteM85

Hej med jer,

 

Jeg er ny her på forummet, men har flere gange tillusket mig at kigge og blive inspireret af jeres indlæg, så tak for det :-)

 

Min mand og jeg skal have os en lille Golden Retriever hvalp her til jul - den perfekte julegave til os begge :hjerte: Men vi er ikke helt enige om, hvad han ligner for en... Altså, hvad han skal hedde og hvad der passer godt til en Golden som ham? Vi har snakket en del om Buller, som min mand er helt vild med, men som jeg er lidt usikker på...

 

 

foto_hund.jpg

 

Håber I har nogle gode forslag :)

 

De bedste hilsner

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad vær med at tage et navn, som mange andre hunde har. Vælg noget helt andet.

 

Jeg har flere gange oplevet, at der både til træning og i hundeskove, at der er flere hunde, som hedder noget lign Siku. Og det er da irreterende(for mig), at min hund kommer hen til andre, når det ikke var tiltænkt ham.

 

Mine forslag ville være gamle danske navne.

-hvis jeg skulle vælge navn til min hund i dag, ville det nok blive Gadaffi eller Tor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad vær med at tage et navn, som mange andre hunde har. Vælg noget helt andet.

 

Jeg har flere gange oplevet, at der både til træning og i hundeskove, at der er flere hunde, som hedder noget lign Siku. Og det er da irreterende(for mig), at min hund kommer hen til andre, når det ikke var tiltænkt ham.

 

Mine forslag ville være gamle danske navne.

-hvis jeg skulle vælge navn til min hund i dag, ville det nok blive Gadaffi eller Tor.

 

Er Gadaffi et gammelt dansk navn:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Gadaffi et gammelt dansk navn:lol:

 

Nej ;-) Men det er et sjovt navn(synes jeg).

 

Jeg kan egentlig godt lide, at små hunde har navne, som man ofte forbinder med store hunde -om omvendt.

Nu havde jeg jo lovet, at min datter skulle bestemme navnet til vores hund. Og det blev Siku efter isbjørnen. At hunden så overhovedet ikke ligner en isbjørn, er en helt anden sag.

 

Men det kan da irretere mig, at møde andre hunde med lign navne. Ziska, zisko, zico osv... Når folk kalder deres hund ind, så kommer min Siku også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for de søde ord om vores vaps... Åhh, han er bare FOR skøn! Kan slet ikke vente med at få ham hjem...

 

Jamen, jeg synes jo som sagt, at Buller er et rigtig sødt navn, men jeg kan ikke helt sætte ord på, om jeg synes, at han ligner en Buller... Men jeg kan bare ikke rigtig komme med andre idéer til, hvad han ligner. Personlighedsmæssigt er han glad, kæle, snu og meget nysgerrig og en lille bandit :o) (som vi hidtil har oplevet ham - han blev 4 uger i torsdags)

 

Fedt med så mange gode idéer til navne... Keep them coming, og kom endelig med øvrige kommentarer :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så svært det med navne... Den ene dag, synes man et navn, den næste dag et andet... Skal lige høre jer... Er Lucca/ Luca et han eller et tævenavn? Men Buller ligger nu stadig næsten højest på listen... Men sul, det er sq svært! Vi skal ned og besøge ham igen i morgen... Det bliver SÅ godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...