Gæst GitteM85 Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Hej med jer, Jeg er ny her på forummet, men har flere gange tillusket mig at kigge og blive inspireret af jeres indlæg, så tak for det Min mand og jeg skal have os en lille Golden Retriever hvalp her til jul - den perfekte julegave til os begge :hjerte: Men vi er ikke helt enige om, hvad han ligner for en... Altså, hvad han skal hedde og hvad der passer godt til en Golden som ham? Vi har snakket en del om Buller, som min mand er helt vild med, men som jeg er lidt usikker på... Håber I har nogle gode forslag De bedste hilsner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Hvor er han sød, tillykke med ham Herinde er der en hel masse navne - virkelig mange Kbenhavns Dyrehospitals Online Hundeleksikon - din dyrlge p nettet Så måske kan I blive inspirerede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Velkommen til og glædelig hvalp Det første navn der faldt mig ind da jeg så jeres hvalp var Olle Hvorfor er du usikker på Buller som navn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg tænkte Gustav.. Men så tænkte jeg Linse.. Og så gik det hele lidt i skuddermudder:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Velkommen til, han ser nuser ud:lun: Synes Buller er et fint navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bonniemaria Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg er personlig ikke fan af navne som Buller, buster osv. Men super dejlig hvalp! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Bonniemaria... Men af navnet bonnie? Synes bestemt også buller er et fint navn:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Peach Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Hvor er han sød og fin Forslag: Basil, moby, eddie, diesel, corfie , nugga, Men jeg synes måske allermest han ligner en Cody:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg så billedet og tænkte: Buller! Og så læste jeg din tekst og tænkte: JA! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Hvor er han nuttet Buller er da meget sødt..... Men ellers tænkte jeg: Paddy eller Balder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Han er såååå kær. Jeg tror jeg ville kalde ham Bertil:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Jerry:lun: Bamse:lun: Jalder:lun: (det skal være med J) Pyrus:lun: Jango:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bonniemaria Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Bonniemaria... Men af navnet bonnie? Synes bestemt også buller er et fint navn:-) Ærlig talt ikke. Men det var jo min mors valg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Lad vær med at tage et navn, som mange andre hunde har. Vælg noget helt andet. Jeg har flere gange oplevet, at der både til træning og i hundeskove, at der er flere hunde, som hedder noget lign Siku. Og det er da irreterende(for mig), at min hund kommer hen til andre, når det ikke var tiltænkt ham. Mine forslag ville være gamle danske navne. -hvis jeg skulle vælge navn til min hund i dag, ville det nok blive Gadaffi eller Tor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 En træningsmakker har en Goldenblanding der hedder Bundi - er helt pjattet med det navn:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Lad vær med at tage et navn, som mange andre hunde har. Vælg noget helt andet. Jeg har flere gange oplevet, at der både til træning og i hundeskove, at der er flere hunde, som hedder noget lign Siku. Og det er da irreterende(for mig), at min hund kommer hen til andre, når det ikke var tiltænkt ham. Mine forslag ville være gamle danske navne. -hvis jeg skulle vælge navn til min hund i dag, ville det nok blive Gadaffi eller Tor. Er Gadaffi et gammelt dansk navn:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst doglover Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Jeg tænker Bamse eller Bobby - Nej hvor er han kær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Er Gadaffi et gammelt dansk navn:lol: Nej Men det er et sjovt navn(synes jeg). Jeg kan egentlig godt lide, at små hunde har navne, som man ofte forbinder med store hunde -om omvendt. Nu havde jeg jo lovet, at min datter skulle bestemme navnet til vores hund. Og det blev Siku efter isbjørnen. At hunden så overhovedet ikke ligner en isbjørn, er en helt anden sag. Men det kan da irretere mig, at møde andre hunde med lign navne. Ziska, zisko, zico osv... Når folk kalder deres hund ind, så kommer min Siku også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Basso var døbt buller af opdrætter men jeg syntes det havde en lidt negativ klang i mine ører så han blev opkaldt efter den epoglade cyklist - hvad med banjo? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Tusind tak for de søde ord om vores vaps... Åhh, han er bare FOR skøn! Kan slet ikke vente med at få ham hjem... Jamen, jeg synes jo som sagt, at Buller er et rigtig sødt navn, men jeg kan ikke helt sætte ord på, om jeg synes, at han ligner en Buller... Men jeg kan bare ikke rigtig komme med andre idéer til, hvad han ligner. Personlighedsmæssigt er han glad, kæle, snu og meget nysgerrig og en lille bandit ) (som vi hidtil har oplevet ham - han blev 4 uger i torsdags) Fedt med så mange gode idéer til navne... Keep them coming, og kom endelig med øvrige kommentarer ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Benita P Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Theis, Tino, Svante, Ivan, Janus, Killian, Sirocco, Rocky Tillykke med ham og lykke til med at finde et navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Min onkel havde en Golden der hed Benji og han var den dejligeste basse <3 Ellers kan jeg godt lide Butler og tillykke med ham og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Og velkommen til selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Jeg synes om Buster, Kender en med en goldendreng som hedder Messi. Har en lab som hedder Balder. held og lykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Det er så svært det med navne... Den ene dag, synes man et navn, den næste dag et andet... Skal lige høre jer... Er Lucca/ Luca et han eller et tævenavn? Men Buller ligger nu stadig næsten højest på listen... Men sul, det er sq svært! Vi skal ned og besøge ham igen i morgen... Det bliver SÅ godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts