Dinah Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Hvorfor skal man ud i kulden og tisse, når man ligger og "sover" på varmetæppe. Ps: han er ikke den døve af mine hunde, men måske er han smittet:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Haha Luna rejste sig, så lidt reaktion er der da:mrgreen: Bare ikke der, hvor det skulle være:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Bestemt smittet! Hvad er der med det der varmetæppe? - Er det bare for hyggens skyld, eller kan de (heller) ikke holde varmen indendørs? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Bestemt smittet! Hvad er der med det der varmetæppe? - Er det bare for hyggens skyld, eller kan de (heller) ikke holde varmen indendørs? Jeg har gigt og har derfor et varmetæppe. De overtog min varmepude:fornaermet: men nu slås vi så om både varmepude og tæppe:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Jeg har gigt og har derfor et varmetæppe. De overtog min varmepude:fornaermet: men nu slås vi så om både varmepude og tæppe:genert: Verdensherredømmet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Du kan selv gå ud og tisse, kan du. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Verdensherredømmet! Det er vel begrænset hvor meget verden man erobrer, når men ikke engang vil ud og tisse :hmm: Men det hedder jo nok ikke Dinahs hjem :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Det er vel begrænset hvor meget verden man erobrer, når men ikke engang vil ud og tisse :hmm: Men det hedder jo nok ikke Dinahs hjem :slem: enig.... jeg vil mene, at det kræver at man rent faktisk gider rejse sig, hvis man skal erobre noget... medmindre selvfølgelig, at det er verdensherredømmet han ligger på... og SÅ kan jeg godt forstå han ikke vil gå fra det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Haha, sådan er vores også engang imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Total Stella-agtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Han ikke engang vipper med ørerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Møller Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Syntes jeg kan nikke genkendende til den attitude:blink: jeg hverken ser dig eller hører dig. Tror min lille Anton ville elske sådan et varmetæppe, måske han skal have et i julegave Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Hahaha hvor sødt! Han tænker så meget "så gå dog selv ud og tisse hvis du trænger så meget" :sjov: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Hvis man ikke skal så skal man heller ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Syntes jeg kan nikke genkendende til den attitude:blink: jeg hverken ser dig eller hører dig. Tror min lille Anton ville elske sådan et varmetæppe, måske han skal have et i julegave Han vil elske det <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Hvor er han sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Hahaha, det kender vi godt, Ikke med Sille, hun er altid klar på at komme ud, men Molly... Han er godt nok kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Tak han er jo også yndlingshunden:genert: jeg havde lokket en del inden jeg begyndte at filme. ikke engang godbidder hjalp. Efter jeg slukkede kameraet, måtte jeg rulle musklerne ud og bære ham ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Tak han er jo også yndlingshunden:genert:jeg havde lokket en del inden jeg begyndte at filme. ikke engang godbidder hjalp. Efter jeg slukkede kameraet, måtte jeg rulle musklerne ud og bære ham ud Stakkels hund hvor ofte bliver du tvangsbåret ud på toilet for at tisse? ______________________________________________ :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts