Gæst maikepute Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 (rettet) Hi, kan i hjælpe mig, om det er en DSG hund ? jeg har set en Annonce og har også ringet til den dame, hun sagte mig, at det er en ren rasse !? Hvad tror du ??? Redigeret November 19, 2012 af maikepute Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Link virker ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 SPAM BOT!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Aha! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maikepute Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Kan man nu se billeder ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Jeg kan se dem men ved desværre ikke nok om racen til at kunne hjælpe :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Ups, så er det måske ikke en bot alligevel:oops: Lignede bare ret meget et andet indlæg fra en bot.... Sorry! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Det hedder en Danks Svensk Gårdhund og ikke en DSG Hund:-D Men joooh det kunne det da godt ligne, men du vil aldrig kunne være sikker, uden en stamtavle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maikepute Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Jeg finder Ører ser så mærkelig ud ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Jeg finder Ører ser så mærkelig ud ??? Ørerne er helt fine :5up: Den ligner lidt min dansk/svenske gårdhund, bare i andre farver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Jeg finder Ører ser så mærkelig ud ??? Den lægger ørerne tilbage på billedet, og så ser de jo lidt anderledes ud, end når de sidder "normalt". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Nu er dansk svensk gårdhund en af de hunde der uden stambog varierer utrolig meget! Hunden kan sagtens være "ægte" men den kan også være halvt jack russel eller andet. med sød og kærlig ser den ud:hjerte: Og det er vist helt almindeligt til dsg med kipører:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Men er det ikke lige meget om den er "ægte" Dansk Svensk Gårdhund? Så længe den er sund og rask, og er sød og velfungerende.... Og at typen (egenskaber og aktivitetsniveau etc) passer til dig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts