Hop til indhold

1 år er gået, mit hjerte bløder stadig...


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

I dag er det 1 år siden jeg måtte gå den tunge gang med Nala til dyrlægen og sige farvel...

 

Jeg er ikke i tvivl om min beslutning var taget på det rigtige tidspunkt. Mange uger med skrap penicillin mod livmoderbetændelse, men betændelsen ville ikke ud af hendes krop.

 

Det var få dage før hendes 7 års fødselsdag, som altid blev fejret ved at inviterer hendes yndlingspersoner til kaffe og kage. Nala var en hund, der havde det allerbedst når hele hendes flok var samlet. Der havde hun det absolut bedst.

 

Mit hjerte bløder endnu, er ikke helet og jeg forventer ikke, at det nogensinde gør. Nala var min første hund og min helt store kærlighed :hjerte:

 

Kl. 15:30 vil jeg tænde lys, lys for min elskede, jeg en dag skal genforenes med. Ja, det tror jeg på, det er jeg nød til. Ellers tror jeg aldrig jeg kommer igennem.

 

 

Jeg tænker tilbage på de 6½ år vi havde sammen. Vi var sammen i tykt og tyndt. Jeg lavede alle fejl, men sammen fik vi dem rettet op igen. Vi gik til træning et privat sted, hvor Nala endte som den mest lydige hund, blandt 50 andre, min dygtige lille hundi :lun:

 

 

 

Et billede som er 1 år gammelt.

386950_10150929282940403_2118578814_n.jpg

 

 

 

Min smukke gråmule :lun:

302348_10150845136630403_1711590759_n.jpg

 

 

 

Et fra 2008 :lun:

2158_125650925402_9494_n.jpg

 

 

 

Vi ses min skat!

  • Like 5
Link til indlæg
Del på andre sites

Nala :hjerte:

 

:bighug:til dig søde Mahiie.

 

Savnet vil altid være der, for hun har afsat et stort poteaftryk i dit hjerte, men med tiden kan du mindes hende med mere glæde end sorg. Tænk på alle de fjolleting du kan komme i tanke om, hun har lavet, så er jeg sikker på at det bringer smilet frem hos dig :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er sikker på at Nala sidder oppe i hundehimlen og skinner ned på dit hus. :lun:

Du har givet hende et perfekt hundeliv og i har haft det fantastisk i 6½ år.

 

Er helt sikker på at du gjorde det rette for Nala, så hun kunne få fred for de smerter :ae: ..

 

Og søde Marie, det er altså helt iorden at være ked af det! I har trods alt været en familie i 6½ år :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesamen.

 

Ja, hun var smuk. det smukkeste jeg nogensinde har set!

Min krop reagerer ved at ikek vil spise og ikek vil sove. Og det er savn kombineret med min søsters sygdom har gjort min krop umulig. Jeg har taget nogle personlige dage til at komme lidt ovenpå, fra arbejdet. De er heldigvis ret forstående, så det er dejligt.

 

På den ene side har jeg ikke lyst til at sidde alene her og på den anden side kan jeg ikke overskue at være sammen med nogen. Kan ikek engang overskue at komme i bad....

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...