CrazyDogLady Skrevet November 25, 2012 Rapporter Share Skrevet November 25, 2012 I dag er det 1 år siden jeg måtte gå den tunge gang med Nala til dyrlægen og sige farvel... Jeg er ikke i tvivl om min beslutning var taget på det rigtige tidspunkt. Mange uger med skrap penicillin mod livmoderbetændelse, men betændelsen ville ikke ud af hendes krop. Det var få dage før hendes 7 års fødselsdag, som altid blev fejret ved at inviterer hendes yndlingspersoner til kaffe og kage. Nala var en hund, der havde det allerbedst når hele hendes flok var samlet. Der havde hun det absolut bedst. Mit hjerte bløder endnu, er ikke helet og jeg forventer ikke, at det nogensinde gør. Nala var min første hund og min helt store kærlighed :hjerte: Kl. 15:30 vil jeg tænde lys, lys for min elskede, jeg en dag skal genforenes med. Ja, det tror jeg på, det er jeg nød til. Ellers tror jeg aldrig jeg kommer igennem. Jeg tænker tilbage på de 6½ år vi havde sammen. Vi var sammen i tykt og tyndt. Jeg lavede alle fejl, men sammen fik vi dem rettet op igen. Vi gik til træning et privat sted, hvor Nala endte som den mest lydige hund, blandt 50 andre, min dygtige lille hundi Et billede som er 1 år gammelt. Min smukke gråmule Et fra 2008 Vi ses min skat! 5 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 25, 2012 Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 Nala :hjerte: :bighug:til dig søde Mahiie. Savnet vil altid være der, for hun har afsat et stort poteaftryk i dit hjerte, men med tiden kan du mindes hende med mere glæde end sorg. Tænk på alle de fjolleting du kan komme i tanke om, hun har lavet, så er jeg sikker på at det bringer smilet frem hos dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 25, 2012 Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 Er sikker på at Nala sidder oppe i hundehimlen og skinner ned på dit hus. Du har givet hende et perfekt hundeliv og i har haft det fantastisk i 6½ år. Er helt sikker på at du gjorde det rette for Nala, så hun kunne få fred for de smerter :ae: .. Og søde Marie, det er altså helt iorden at være ked af det! I har trods alt været en familie i 6½ år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret November 25, 2012 Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 De varmeste tanker herfra. Jeg genkender følelsen :ae: Hun var en smuk hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 25, 2012 Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 Man siger tiden læger alle sår, og det er noget vrøvl. Det bliver meget langsomt mindre, og som Fox så klogt siger, begynder man at kunne fokusere på de sjove, søde, fjollede ting, men der vil altid være et hul i hjertet for den der helt specielle hund. Nala var din helt specielle hund, og det vil hun altid være. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 25, 2012 Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 25, 2012 Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 :ae::ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Ååhhrr hvor var hun dog smuk.. og et kæmpe til dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Smukkeste Nala:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Tak allesamen. Ja, hun var smuk. det smukkeste jeg nogensinde har set! Min krop reagerer ved at ikek vil spise og ikek vil sove. Og det er savn kombineret med min søsters sygdom har gjort min krop umulig. Jeg har taget nogle personlige dage til at komme lidt ovenpå, fra arbejdet. De er heldigvis ret forstående, så det er dejligt. På den ene side har jeg ikke lyst til at sidde alene her og på den anden side kan jeg ikke overskue at være sammen med nogen. Kan ikek engang overskue at komme i bad.... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Også et kæmpe herfra. Sikke en smukmule hun var :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret December 13, 2012 Rapporter Share Besvaret December 13, 2012 Hun så ud til at have været fantastisk skøn:lun: Har virkelig noget for GD'er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2012 Hun var helt fantastisk Mit livs største kærlighed! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts